Genopliver lige en gammel tråd.
Jeg er begyndt som frivillig på et plejehjem hvor jeg er på demens afsnit nogle timer om ugen - det er en fed oplevelse på så mange planer.
Da jeg erkendte at skulder ik kommer til og holde til at fiske hverdag mere, så ville jeg ligge nogle pauser ind og det kan jeg jo ikke, når der er fisk medmindre jeg skal noget andet.
Havde tænkt skolen men en af mine veninder foreslog plejehjem der ku de godt bruge en hånd.
Så selvom hælen ik var noget nær iorden kastede jeg mig ud i det og ja tak bedste beslutning længe.
Jeg havde tænkt sådan noget besøgsvenagtig men chefen sagde vi prøver og starte i demens afdelingen (hvilket gir god mening de ville jo hurtigt glemme hvis jeg ik holdt).
Nu tænker jeg det bliver ved med at være demens afdeling for det gir faktisk god mening.
Men sikke en oplevelse det har været og sundt for mig lige og få aktiveret empatien og dekalibiret fokus et par gange så hjertelig tak for det.
Et ondt år ender godt hvem sku ha troet det, jeg har da aldrig været ramt af en sådan flodbølge af uheld i træk som i år normalt slutter det i 3, men tænker jeg er over 13 og stadig tællende, men pyt jeg har fået noget andet og gå op i

også tager jeg mig af uheldene som de sker.
Næste projekt rockwoll og lap elinstaleringshuller.
Hader
rockwoll.dk@lavttilloft.host