Hindbaerroulade skrev:
Hvilke stoffer havde I set frem til at prøve, men endte med at blive fælt skuffet?
Men nej. Det er faktisk ret kedeligt. Godt nok er det et stort skud dopamin til hjernen, kroppen er varm, tung og afslappet, og jeg har ikke en eneste bekymring i verden, men det er bare forbandet kedeligt. Måske er mit liv simpelthen bare for godt til at værdsætte følelsen af bedøvende ligegyldighed. Ingen kreativitet, produktivitet, grineflip, kosmisk kærlighed og selvudvikling. Bare en stor fed stener.
Fuldstændig enig Hindbærroulade. Havde tænkt jeg aldrig ville røre heroin, men efter at have prøvet diverse og indset, at jeg ikke har det store anlæg for afhængighed tænkte jeg alligevel, at jeg ligeså godt kunne give det et skud. Som du skriver var jeg som sådan godt tilfreds med alting - også ting jeg ikke burde være tilfreds med - så dermed også ret ugidelig. Der kunne have været andre tilstede, men det ville sgu ikke have gjort den store forskel. Kunne have siddet på en kold bænk på Hovedbanegården og det ville nok heller ikke gøre den store forskel.
Kan godt lide drugs, der ligesom sætter skub i det hele og giver nye perspektiver.
Jibri skrev:
Kakao.
Jeg var blevet lovet hjerteåbnende, chakrarensende, ekstasefremmende effekter men fik bitterhed, kvalmende nærhed og prætentiøs selvpromovering.
[/b][/u]
Dejligt, at du lige får denne her aflivet for mig Jibri.

Har sgu aldrig troet på det pis, men mine mere flipper-krystalseende-hippie-psykedelisk-healer-type bekendte sværger til det bras. Min første indskydelse var, at det lyder som en slap og uengageret gang placebo sammen med folk jeg ikke har lyst til at associere mig med.
-----------
Jeg syntes efterhånden det er mere og mere skuffende at drikke med mindre jeg blander det med phenibut eller andre ting. Særligt ift. hvor smadret jeg bliver af det og hvor usundt det her.