Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Fra fyn
jeg vil bare gerne vide om det slår meget hårdt at ryge hash på vandpipe om det er stærkt og om det straffer en god en?!!!! Håber i kan hjælpe vil gerne have svar inden imorgen :roll:

Titel:
Junior medlem

Hvis du er førstegangsryger så kan du forvente en stærk virkning!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Bong all the way, baby :wink:

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Fra fyn
Jeg er ikke førstegangs ryger jeg fik bare den ide at nu skal jeg have nogle venner med hjem her i week og så kunne vi jo lige prøve at ryge på min vandpipe som jeg har haft et stykke tid. Jeg vil også gerne vide hvordan det skal tilberedes håber i vil hjælpe...!!!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Også mig... Jeg synes at det komme rtil at virke af lort til hvis man ryger vandpibe, men i kan kon fortælle mig hvordan man gør... Fratager migt et hvert ansvar for hvad jeg skrivner.... Mit DXM-trip er lge begyndt at slå HÅRDT!!! :P

Titel:
Det er rigtig lækkert at ryge go hash på vandpibe, men jeg syndes det er vigtigt at det er en rigtig go kvalitet som smager dejligt. Da det tager noget tid at ryge sig en go vandpibe, som ikke bare skal suges igennem som en bong.
Der skal heler ikke så meget hash i som ellers, da der ikke rigtig fordamper så meget igennem det sølvfolie der dækker tobaken som der ellers gør i en joint eks. vis.

MVH
Piercer :twisted:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

det slår ikke hårdere end at ryge det på en pind eller bong osv osv... men det er da en anden oplevelse!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har haft de bedste rygere på vandpibe, klart min favorit. Men jeg vil nu foreslå at bruge skunk (en af de rigtig dyre) men hashish er også godt. Fjern selvføli alt det overflødige og bland det sammen med æble tobakken og fyr op som I plejer, dog skal I være 100% sikker på at piben fungere perfekt, da det er noget skidt og side med et snasket mix I ikke kan bruge til noget, men det ved I sikkert godt

Virkningen er en del anderledes synes jeg, mere behagelig (især hvis man ikke ryge cigarretter :wink: ) . Det går også længere tid før man kan mærke det, også er det jo altid mere hyggeligt med orientalsk vandpibe.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
tjubang er hvad jeg syntes slår hårdest, dernæst bong...

:!:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

mm en go spritkølet tjubang straffer sq den bedste...
Næst efter mit tyrehorn med huller i :p

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel: ...
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Rumhullet
...

MoS:mrgreen:

Senest rettet af MoS 16 jan 2004 19:18, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

har kun kørt vandpibe, chillum bong og joints..

Bongen har jeg det dårligst med, da jeg ikke er ryger dagligt.. og derfor ender ud med kvalme efter et større nego chok!, vandpibe er der meget stil over, og kan godt lide den snigende joint effekt den har.. da man faktisk ikke bliver skæv på 2 min, men det bare ligepludselig er der uden man har bemærket noget up-comming :D

Men joints er min favourit.. nemt at have med og dejlig at ryge

chillum = ingenkommentare!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Forskellen er nok bare, som Piercer siger, at det tager længere tid og skal nydes. Og rusen kommer også snigende, nærmest.

Joint, bong og jeg ved ikke hvad, går det bare stærkt med.. Ryg + BANG + BLÆST og så er det det. Men med en vandpibe går det meget langsommere, og du når at føle hele Coming Up. Jeg ved ikke om man kan sammenligne det med coming up fra hash oralt, for har kun spist hash en enkel gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har det ligesom Sorn med bongrygning. Jeg bliver ubehageligt nikotinskæv, da jeg ikke ryger smøger. Derfor foretrækker jeg at ryge uden tobak... Ja, jeg ryger smuldret hash uden tobak. Men jeg kan nu klart bedst lide noget rigtig godt skunk som White Widow. Så er bongen også mit foretrukne rygeinstrument. Ryger bare ét hoved af dét, og så er jeg langt inde i "den skæve verden". Jeg kan godt lide fornemmelsen af den hurtige overgang fra at være almindelig til at være blæst. Jeg ville ikke kunne lide at ryge på vandpibe.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Vandpibe = bongåndens blide strøg over panden med en fløjelshandske :P

Bog og Chillum = Bongåndens side by side shotgun lige i skalden! :evil:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Nogen der har erfaringer med en Vaporizer (eller hvordan satan den nu staves) en el "pibe" hvor tobak og smuldring er overflødigt, man placerer bare sin klump etc. i hovedet og resten skulle være historie! :twisted:
har også hørt at man skulle kunne lave sin egen, har prøvet at søge men uden held!!!?? nogen bud?

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

killah der er allerede nogle indlæg om vapoer... prøv at søge

Titel: Bong!
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Beach
Bong er vanedannende, ildesmagende og bør ryges udendørs af adskillige årsager, men ja, bong er STÆRKT, virkningen af hash i bong er nær det optimale du kan klemme ud af din lille klamme nol "stanner*" som du har købt for 40kr. Vandpiper er milde, alt afhængigt af hoved og design.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Varde
jeg derimod har haft dårlige oplevelser med vandpibe kun en af de to gange jeg har prøvet har det haft en virkning. og det var da vi blanede kirsebærs tobak og noget 120 kr. i. og brugte kul også vidre. men det var næsten urygelig. anden gang sagde vi FUCK at bruge kul og staniol og bare tænde op for piben med et normalt mix FUCK HVOR VAR DET KLAMT. det krasede og fremkaldte bræk fornemmelse.

lad vær med at gør som mig ivertfald.. jeg lærte på den nederen måde

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
*Doktor* lmao, men det er rigtigt!

*Psygoa* Du er hermed blevet dødsdømt for den kommentar om bong og skunk. Skunk skal ryges i blunts! Alt andet er helligbrøde. Regner med at Iran udsteder en fattwa en af dagene...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]