Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 18:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
@Jonas X

Jeg tror størstedelen herinde startede med at besøge boardet for at udvide deres viden om rusmidler, men efterhånden blir det altså en "venneside", specielt hvis man er herinde dagligt.
Så kan i komme med jeres pis om det kan vi bruge IRC til, men derfor er det stadig, IMO, MEGET et venneboard end et narko board... Og så kan jeg være så galt på den som i syns, men jeg tror ikke jeg er den eneste med den holdning...

Titel:
Alcoho|ic

nej det er du ikke ....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Selvfølgelig bliver det mere et board med venner, men hvad har det med sagen at gøre ? ;) Venner bitcher ligeså meget IRL som her, der er da ikke nogen forskel. Alle kan ikke være venner, sådan vil det da altid være ... can't we all just get alooong ?! :shock:

Titel:
Medlem

Jeg er enig i, at der eksisterer venner på boardet. Men jeg er selvfølgelig ikke enig i, at det er boardets primære opgave. Hvis det da er dét, der menes. Jeg mener ikke, boardet har nogen primær opgave. Det er, hvad man selv gør det til. Men jeg håber ikke, der er nogen, der beder mig om at være mindre skarp i min retorik, fordi jeg kan komme til at såre nogens følelser. :D

Men hvis man ikke kan lide folkene på boardet, så er det vel éns eget problem. Jeg kender ikke andre steder i Danmark, hvor der findes folk med så stor special-viden på området som her. Og så må man leve med den stemning, der eksisterer. Det er i hvert fald ikke noget, man kan lave om på, så det virker omsonst at diskutere det overhovedet.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jonas X skrev:
Jeg kender ikke andre steder i Danmark, hvor der findes folk med så stor special-viden på området som her.

Det har du egentligt ret i.. Vi burde lave en bog!

Sorry, offtopic!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Jonas X skrev:
Jeg mener ikke, boardet har nogen primær opgave. Det er, hvad man selv gør det til.

På forsiden står der ellers:

Citat:
Hvad psychedelia.dk er til:
Harm Reduction (Skadesbegrænsning) - Har du spørgsmål omkring dosering, indtagelse og andre praktiske emner, er vores forum til rådighed.
Udveksling af erfaringer - Del dine erfaringer med folk, hjælp hinanden med at udrydde myter og misforståelser.
Oplysning - at få den almene befolkning til at åbne øjnene for, at unge mennesker er andet end "misbrugere" og "weekendnarkomaner"

Titel:
Medlem

AOD:
Boardet er ikke en person i sig selv. Altså skal der en person til, for at der kan eksistere en oplevelse af boardet. Og éns oplevelse af boardet er individuel. Jeg ved selvfølgelig godt, hvad der står på forsiden. Men jeg synes ikke, de tre liniers tekst udøver retfærdighed mod nogen som helst oplevelse af psydk. Sagt på godt dansk siger det intet om, hvad der foregår på boardet. Eller, rettere sagt, 3 linier er meget tæt på at være intet.

Drop lige den dér Ctrl+V-selvfedme. :D

Titel:
Dedikeret medlem

Christ, man forlader et board i en periode, og kommer tilbage til en gang hippier :D

ej jeg synes sq tonen er blevet meget saglig og ren og pæn!
nu er det efterhånden lidt tid jeg startede herinde, og der har været perioder hvor der har været lidt hård tonen, men så må i lige stramme røvbalderne!
så slemt er det sq ikke!!!

Koffein og nikotin Über ALLES!!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 48 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]