Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 14:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

eb, hvad vil du frem til med det "broderskab" du bliver ved med at snakke om ? Vil du også have at visionære planter skal sluttes sammen med spiritplants, svampe med cmc/shroomery, syntetiske med bluelight, Alkymistens hjørne med The Hive osv. ? Hvad er det der skal opnåes ?

Jeg har lagt sandheden på bordet om DCF - om folk vil ignorere den er så deres egen sag, men jeg taler sandt og det burde du også vide. Og nej, jeg er ikke ude på at starte noget igen, folk kan jo læse mine gamle posts hvis de vil vide hvad jeg snakker om.

Senest rettet af Dr. Phibes 25 nov 2003 18:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

W0RD!!!!! :wink:

Titel:
Medlem

Er det dér DCF ikke bare endnu et hamp-forum? Altså. Der er jo ikke noget community, der er med til at gøre det fedt. Så er siden ikke bare til de folk, der ikke kan forstå engelsk og dermed kan benytte sig af overgrow, eller lignende? Og hvorfor bruger I tid på at svine hinanden?

Titel:
Dedikeret medlem

NEJ jonas x, prøv lige at undersøge sagen lidt nærmere og du vil finde ud af at dcf er det mest seriøse hampsted i danmark og psychedelias hampesteder vil langsomt visne og forblive overfladiske og smalltalk agtige.

det er jo tydeligt at visse elementer her(de sædvanlige)ønsker fight, men det gør jeg ikke og gider ikke spilde min tid på den slags umodenheder.

Titel:
Dedikeret medlem

SKOD SKOD KOSD KSOD SKOD MODERATOR!!!

EB hvad er dett så lige du gør ovre i den topic under medlemmer ...!!! hehehe

det holder jo ikke en meter når du siger det ene og gør det andet .. du er for latterlig

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Så smurf, nu slapper du altså lige af. Det er fint nok at udtrykke sin mening, men drop det dér pis. Hvis det eneste du har at byde på er tilsvining, så hold det for dig selv, eller i pm.

Og nu er det vist ved at være nok med det her skænderi. Emnet er lukket.

Og smurf, hvis du har noget at sige til dét, så gør det i pm.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]