@ tias
synet skal du ikke være bange for, det er i dit hovede det hele foregår!
det er svært at lægge sådan noget bag sig, jeg har to forslag som faktisk står i modsætning til hinanden.
1: find en ny interresse du vil gå op i med liv og sjæl, noget du kan bruge et par måneder på, læs fx en serie af bøger der for guds skyld ikke har noget med stoffer at gøre, det må gerne være noget ekstremt positivt, fx en fantasy serie, david eddings, tolkien eller måske dragonlance serien, de fremlægger alle gode grundlæggene menneskelige værdier. men det kan også bare være et nyt computerspil eller måske ligefrem sport [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] .
2: den noget mere drastiske, og her skal man være ret sikker på hvad man gør! tag et monster trip mere, ha en fed oplevelse og tænk bagefter på at det skete der jo ikke noget ved, at det ikke skadede dig. dette er noget af et vovestykke som jeg egentlig ikke har det godt med at anbefale da det virkelig kræver meget af en selv for at lykkes, men det lykkedes for mig, efter 4 månededer med shrooms mindst hver weekend og så et enkelt lsd trip havnede jeg i noget der måske kan beskrives som en psykose, jeg blev ikke proffesionelt behandlet så om det helt var en psykose ved jeg ikke, men jeg havde det virkelig mystisk, tænkte konstant på om jeg var ved at blive sindsyg, følte mig afskåret fra virkeligheden og havde daglige angstanfald og kunne aldrig sove, dette stod på i ca 6 uger, det aftog langsomt, jeg holdt mig seføli langt fra stoffer, og det opbyggede en stor frygt for stoffer igen, og nu var det det der besatte min hjerne konstant, det var et helvede. jeg ville ikke frygte stoffer i den gard som jeg gjorde, for indesrt inde vidste jeg jo godt at de slet ikke var så farlige, bare man passede på, så jeg besluttede mig for at overvinde min frygt ved at kaste mig ud i det, en meget vild bytur på coke og amf var løsningen, bagefter havde jeg det guld, frygten var væk, og jeg følte mig som et helt normalt menneske igen, ugen efter tog jeg et svampetrip og det var kanon, efter de to ture var jeg klar i hovedet igen, glad for at leve etc.
det skal dog siges at hvis jeg nu tager en serie af svampetrip over nogle uger vender det ligeså stille tilbage, angstanfaldende, problemer med at sove osv. så det holder jeg mig fra, hvilket jo også klart er bedst for det holder ikke at gå og æde shrooms hele tiden, det kan ingen holde til.
husk tias det hele foregår i hovedet, der er ikke noget af det der er virkeligt, og de småting vi går og pådrager os kan let helbredes ved psykologhjælp, medmindre man har direkte (arveligt) anlæg for sindsyge.
stoffer er bare for at have det sjovt, men det er følgerne ikke, de kan være det værste man har oplevet i sit liv, men så længe man skyder skylden på sig selv og stofferne kommer man ikke videre, husk, det hele er bare for at have det sjovt!
[ 22 Juli 2001: Besked ændret af: Ax/Chill ]
|