Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 22:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
http://www.psychedelia.dk/trips/trips.p ... iew&id=592

I rapporten står der "Trip-level: 4", det passer ikke. Det er en tastefejl, og der skulle stå 3 istedet for 4 :)

God læsning.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Lyder som et voldsomt trip!

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Fremragende rapport. Simpelthen beskrevet i mindste detalje. Jeg er også glad for at du har delt den op i flere afsnit, det letter læsningen betydeligt (også når den nu er så lang). Rigtig god konklusion (!).

Og nu til sagens kerne:
Det var en voldsom beskrivelse af indtagelsen, og jeg må sige at det ikke er som jeg har læst om/hørt om (i hvert fald ikke _så_ kraftigt beskrevet.) Det er nok let at blive utrolig paranoid når sådan noget indtræffer i starten af et trip, og når man er velvidende om at det er et af de stærkere. Som du selv siger, lidt af en pris ;)

Selve trippet lyder interessant - det lader til at det var en ordentlig dose du fik konsumeret. Det lyder også til at være markant anderledes i virkning end svampe/syre, men nu har jeg heller ikke prøvet størrer doser af de to. Og slet ikke meskalin.

Men som jeg skrev, rigtig god, overskuelig og velfortalt rapport. Blev helt fanget i en stemning blot af at læse den. Også alle dine beskrivelser af følelser - de er vigtige for forståelsen af stoffet og processen i at tage dem.

+K

Mvt Jesper.

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Tak for en god rapport.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Nice rapport, så ved man sku hvad der sker med en :)

Tror min første dosis bliver på 25 gram 8)
Hvad fylder små 25 gram ca.? I kubikcm? Eller i dL?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

BRB skrev:
Nice rapport, så ved man sku hvad der sker med en :)

Tror min første dosis bliver på 25 gram 8)
Hvad fylder små 25 gram ca.? I kubikcm? Eller i dL?

Det er tørret. Jeg fik dem i en pose på 18 cm i længden og 12 cm i bredden. Jeg gætter på, at den var helt fyldt op i bredden, og i længden fyldte det helt op til 15cm, hvor de sidste 3cm var til at lukke posen med. Tykkelsen var vel ca 3cm.

Håber du kan bruge de målinger til noget - det er målingerne for 50g - divider med to, så har du for 25g.

Hvis du vil ha målingerne for væsken, så har jeg for nogle dage siden postet en lang opskrift her:
http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6776

Opskriften og denne rapport er ét stort projekt, som jeg har fået hjælp til af Child, noname og Dr-D... så det skulle gerne virke helt perfekt :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Vejle
Meget god rapport... Jeg syntes ikke den er tung at læse da man bliver grebet og føler man er der...
Den henviser også rigtig godt til nybegynder inden for den verden, og meskalin... Så jeg kan bruge den til meget.. hehe
Ellers er det bare tak Ali.... :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
ja, det var en god og velskrevet rapport... er dog overrasket over hvor stor effekt du fik, da det faktisk "kun" burde være en lav dose meskalin du fik dig. Men det viser jo også at man ikke skal tage noget for givet man læser, men starte lavt og arbejde sig op. alle reagerer jo forskelligt.

Og til andre nybegyndere er det måske værd at understrege at der kan være stor forskel i meskalin-indholdet i forskellige cacti-arter, så hvis man tager udgangspunkt i ali's rapport er det nok lige værd at undersøge om det er samme art, og ellers sammenligne meskalin-indholdet.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: K.b.h.N.V
helt klart en fed rapport og må give dig helt ret i det er ikke legetøj

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

sys ikke lige jeg ville oprette en helt ny tråd om det:

Både mig og Baby er jo rimelig uerfarne (Baby har aldrig prøvet psykedeliske stoffer og jeg har kun prøvet en gang) så vil i sige det vil være en go ting at tage sammen som (for hans side) første psykedeliske trip?? Og er det en stor omvæltning fra LSD trip?

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Skyd-Sven skrev:
sys ikke lige jeg ville oprette en helt ny tråd om det:

Både mig og Baby er jo rimelig uerfarne (Baby har aldrig prøvet psykedeliske stoffer og jeg har kun prøvet en gang) så vil i sige det vil være en go ting at tage sammen som (for hans side) første psykedeliske trip?? Og er det en stor omvæltning fra LSD trip?

Jeg synes ikke I skal kaste jer ud i meskalin endnu... folk siger, at det er helt anderledes fra LSD, og jeg kan af egne erfaringer fortælle, at det INTET som helst har med svampe... udover det, så sammenligner man tit svampe og LSD, men siger at LSD er stærkere. Derfor vil jeg ikke placere meskalin i samme effekt-gruppe som LSD og svampe.

Få fat i nogle svampe, slap af og æd dem. Jeg har snakket med BabyFlip, og jeg har bedt ham om at tage nogle svampe istedet for bare at kaste sig ud i LSD og meskalin - det er en dårlig idé, først og fremmest fordi han INGEN anelse har om hvordan det er... man kan forestille sig det, og det gjorde jeg også, men det kan man som regel ikke bruge til noget.

Læs evt. mere her: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=6745

Måske kunne du prøve LSD og BabyFlip svampe... og bliv så på det område, til I er sikre på hvordan det fungerer, og kast jer så ud i meskalin, når I føler jer 100% afklaret med svampe/LSD. Men det er I selv om - men husk, og jeg gentager det igen: Det er altså ikke legetøj.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Får man det altid så dårligt af meskalin? Det har jeg da ikke lyst til.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Får man det altid så dårligt af meskalin? Det har jeg da ikke lyst til.

Man får vel altid kvalme, fordi der er nogle stoffer i kaktussen, som også følger med. Jeg ved ikke hvordan det er med syntetisk meskalin, men sådan er det i hvertfald hvis du spiser en kaktus.

Mit tilfælde var lidt ekstrem, men jeg tror det er fordi væsken var så tyk, og det brød min krop sig ikke om... og absolut heller ikke min mund, siden der opstod et sår og der kom blod ud.

Det skulle helst være ligeså tykt som sød mælk, men mit var meget tykkere, og jeg tror det er derfor. Og så indtog jeg det også i løbet af 5-10 minutter - folk indtager det i løbet af en halvtime til en time, for at reducere kvalmen. Jeg tillader mig at citere en PM jeg har fået, som vi alle kan få lidt nytte af:

zionboy skrev:
Uddrag fra PM:
Dine bivirkninger lyder meget mystiske, du kunne evt. skylde dyrkningsbetingelserne.

Lidt råd hvis du skal prøve igen.

For at dæmpe smagen kan du blande med den sydamerikanske te Lippia turbinata (poleo). Den er meget sød, og dæmper kaktussen smule. Sørg altid for at væsken ikke er for tyk. Hellere drikke 4 dl. tynd væske end 2 dl. tyk væske. Den tykke væske forstærker kvalmen. Det er også vigtigt ikke at indtage væsken på én gang, men over ½-1 time. Dette sænker også kvalme niveauet. Samtidig med at den hyppige indtagelse af små mængder giver dig en bedre kontrol over hvordan stoffet påvirker dig.

Min metode er at indtage shots af tynd kaktusafkog (ikke tykkere end sødmælk) Jeg indtager et shot hvert 5-10 minut og skyller efter med vand etc.

En anden ting: Afsat altid hele dagen til et mescalin trip, og undgå enhver uønsket kontakt til omverdenen - f.eks telefoner. Den omgivende verden vil altid stresse dit ego, hvilket kan udløse ubehagelige føleleser og fornemmelser.

Jeg synes du har lavet en rigtig god rapport over dit projekt - der giver interesserede et godt indblik i hvordan en mescalin oplevelse kan føles, selvom jeg synes du har været uheldig :wink:

Mv
Zionboy

Udslettet i mit hoved og den voldsomme kvalme skyldtes helt sikkert væskens koncentration og konsistens. Men man lærer jo af sine fejl.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Nice og forklarende PM fra Zionboy :)

Næste gang må du overholde alle de forholdsregler (tyndere væske, indtagning over længere tid, ingen foner osv.) og så får du sikkert en endnu bedre oplevelse :)

Happy tripping..

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Og 50 gram tørret er en god dosis til én person?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

PsyGoA skrev:

Det er egentlig meget... man siger, at 30g er okay for en nybegynder - men jeg tænkte på, at jeg vil brække mig osv, og dvs at en stor del af meskalinen ryger ud.

Hvis jeg havde indtaget 50g tørret og overhovedet ikke brækket mig, så havde jeg fået et utrolig stærkt trip. Men som zionboy skriver: Del det op over en time, og se hvordan du har det. Den resterende væske kan altid bruges en anden gang, hvis du opbevarer det køligt, mørkt og en lillesmule fugtigt (køleskab).

Meskalin-molekylen er en rimelig stærk og robust molekyle, så den kan holde til lidt af hvert.

Titel:
Insane psychedelia user!

aliaarhus skrev:
PsyGoA skrev:

Det er egentlig meget... man siger, at 30g er okay for en nybegynder - men jeg tænkte på, at jeg vil brække mig osv, og dvs at en stor del af meskalinen ryger ud.

Du nævner selv længere oppe at der er opkastningsfremmende stoffer deri, så derfor knækker folk sig som regel på kakti, også ved 30 gram. Så den holder ikke.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

...

Senest rettet af syreperlen 03 jan 2011 23:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland
lidt info fra erowid...

"T. pachanoi 300 mg dose of mescaline contained in 100.0 grams of dry material. T. peruvianus 300 mg dose of mescaline contained in 37.5 grams of dry material. L. williamsii 300 mg dose of mescaline contained in 27.0 grams of dry material."

One source suggests that a good starting dosage for San Pedro is about 1 pound (about 450gm ), or about 45 gm dry. They also stated that a larger dosage would be much more desirable after mescaline content has been established.

LOW DOSE, 100 - 200mg A mild buzz, to good trip with some visuals.

MODERATE DOSE, 200 - 300mg Average dosage, strong visuals.

HIGH DOSE, 300 - 500mg Intense visuals, ego dissociation possible.

EXTREME DOSE, 500 - 800mg For experienced, competent explorers only.

MAXIMUM SAFE DOSE, 1000 mg Dangerous ground to tread on.

HIGHEST KNOWN DOSE, 1500 mg Mr. Death might be the ultimate discovery?

Fordi det står skrevet betyder det nødvendigvis ikke at det er rigtigt... men erowid plejer at være rimelige troværdige, og en god guideline

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Bardo skrev:
lidt info fra erowid...

"T. pachanoi 300 mg dose of mescaline contained in 100.0 grams of dry material. T. peruvianus 300 mg dose of mescaline contained in 37.5 grams of dry material.

Ali har taget T. Pachanoi (jeg har hele tiden troet, at han havde taget T. Peruvianus, må have haft tankerne et andet sted), så 50 gram har altså været en lav dosis...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]