Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 00:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste
Forfatter besked
 Titel: Ayahuasca
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hey, jeg har bestilt et ayahuascasæt med 75 g B. Caapi og 50 g P. Viridis, og det varer ikke længe, før jeg skal prøve det. Men jeg er i tvivl om, hvor meget B. Caapi det er godt at indtage, og forstærker det virkningen af DMT'en, desto mere B. Caapi man indtager? Kan to personer godt dele 75 g, eller er det for meget (eller bare overflødigt)? Og hvis B. Caapi smager så slemt, som folk siger, kan man så ikke bare indtage det i kapsler? Hvis man indtager det i kapsler, skal man vel heller ikke knække sig, men så kommer man vel heller ikke ud med nogle af giftstofferne, og så har man det måske dårligt under hele trippet? Ja, jeg har mange spørgsmål, og jeg håber på nogle svar. Jeg har brugt søgemaskinen, men der står ikke noget om lige netop disse ting. Mvh. Dannie

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Hej Jeg har 65 g. caapi og 50 g. Viridis og har fundet frem til at det måske er nok til enda 3 svage trip.
Men jeg vil dele det lige over med en ven som også ska ha fornøjelsen af at prøve "DMT&MAOI" Men faktisk så vil jeg ( efter to månders søgen ) gætte på at 20-45g. Caapi (samme dosis af Viridis) være nok til at give dig en blæst hjerne.
En anden ting: Jo Caapi'en er jo en booster til DMT og jo mere du indtager jo mere energisk blir dit trip. Dette kan føre til "Bad trip" fordi det er hårdt at styre.
Jeg ved ikke det med kapslerne, men jeg gør det i hvertfald når jeg engang ska trippe!

Jeg vil selv benytte ca. 20g. Caapi, og 30g. Viridis når jeg engang selv ska prøve "the grape vine"

Have a nice trip! :wink: 8)

Titel:
Insane psychedelia user!

Jeg er rimelig sikker på at der er en grænse hvor en større mængde MAOI ikke vil have nogen virkning (når alle enzymer er blokeret gør mere jo ikke nogen forskel), men præcis hvor den grænse ligger ved jeg ikke. Dog inde på Erowid plejer de fleste at bruge doser i størrelsesordenen 40-50 gram B. Caapi og mellem 30-50 g P. Viridis. Hvor meget man så kan klare at indtage er jo forskelligt ligesom tiden før det (somregel) ryger op igen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tak for svarene! Jeg har læst i en triprapport, at 50 g P. Viridis var for meget til to personer (i hvert fald for dem), da de kun nåede at drikke halvdelen, før de svandt hen i tågen. Så er 30-50 g ikke meget til én person? Hvis man skal have så meget, skulle man jo overveje ikke at dele med nogen, hvis man vil have et rigtig godt trip.

Titel:
Insane psychedelia user!

PsyGoA skrev:
Tak for svarene! Jeg har læst i en triprapport, at 50 g P. Viridis var for meget til to personer (i hvert fald for dem), da de kun nåede at drikke halvdelen, før de svandt hen i tågen. Så er 30-50 g ikke meget til én person? Hvis man skal have så meget, skulle man jo overveje ikke at dele med nogen, hvis man vil have et rigtig godt trip.

Det handler vel i princippet om at lave en bryg der er blandet på en måde så man ved hvor meget f.eks. en kop svarer til antal gram. Der vil jo altid være en grænse hvor man bare ikke KAN få mere ned og så handler det jo for så vidt om at man har fået nok ned til at det vil give et trip.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ja, det gælder nok bare om at få det kogt så meget ned, at man bare lige kan svuppe det i sig. Jeg vil ikke sidde med en hel kande, som man ikke kan drikke, og så man kun får et lille trip.

Titel:
Medlem

Hej PsyGoa.

De gange jeg har prøvet auahuasca var med præcis samme sæt som det du har. Og der havde vi nok til 2x2 trips, altså 2 ture for 2 personer. Jeg vil ikke udelukke at vores trip kunne være blevet meget kraftigere, men mængden passede nogenlunde til hvad vi kunne overkomme at indtage, faktisk var der lidt i overskud begge gange. Og trippet var faktisk ikke mindre end perfekt!

Men jeg vil anbefale at bruge halvdelen af det du har til 2 personer. Så har du jo også til en anden god gang :)

Og ja kog det endelig så meget ned som du kan, men pas meget på at det ikke brænder på, hvilket er sket for mig en gang. Det sker dog kun hvis al væsken fordamper. Hvis det sker virker viridis'en nada.

Vh Dica

Ps. Det lyder måske mærkeligt at jeg har brændt et trip af og stadig haft 2 gode trips, men det skyldes at jeg i tidens løb har købt to aya-sæt, hvoraf det ene blev brændt på den ene gang, og spist ukogt i en toast anden gang. (Det var TØRT og virkede ikke :roll: )

Titel:
PsyGoA
hvorfor søger du ikke der er så vilt mange topic med aya :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Dica - Okay, tak for svaret.

Trold - Jaa, ved det... :) Men de forklarer ikke rigtig de ting, som jeg ville have at vide.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Udover at fungere som MAO-hæmmere, har B. Caapis alkaloider oxo en psykedelisk effekt. Disse alkaloider tæller bl.a. Hamalin, Harmine og Tetrahydroharmin. Så ved højere doser ville MAOI-effekten måske være begrænset, men aktivstoffernes effekt på hjernen ville være betydeligt kraftigere end ved en lavere dosis B. Caapi. Harmalin siges oxo at at være stærkt laksativ ved højere doser. Så pas på! :) Visse amazonindianere betragter Yajé-rejsen som en både fysisk og sjælelig udrensning.
/karma!

Titel:
Insane psychedelia user!

Halifax666 skrev:
Udover at fungere som MAO-hæmmere, har B. Caapis alkaloider oxo en psykedelisk effekt. Disse alkaloider tæller bl.a. Hamalin, Harmine og Tetrahydroharmin. Så ved højere doser ville MAOI-effekten måske være begrænset, men aktivstoffernes effekt på hjernen ville være betydeligt kraftigere end ved en lavere dosis B. Caapi. Harmalin siges oxo at at være stærkt laksativ ved højere doser. Så pas på! :) Visse amazonindianere betragter Yajé-rejsen som en både fysisk og sjælelig udrensning.
/karma!

Du tror ikke at hæmningen af MAO giver den psykedeliske effekt i form af højere serotonin koncentration?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@Psygoa: Jeg kan se du har fået hjælp nok, så jeg vil nøjes med at sige: Glæd dig FUCKING MEGET til coming down! :mrgreen:

Hav et godt trip.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ali - Jeg glæder mig nu mere til peaket. :) Hvorfor glæde sig til at komme ned igen?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Ali - Jeg glæder mig nu mere til peaket. :) Hvorfor glæde sig til at komme ned igen?

Ja, selvfølgelig glæder man sig til peaket... men coming down er...
orgasme x1000 + lykkefølelse x1000... du er bare så lykkelig og følsom, at intet sprog i verden har et ordforråd der er stort nok, til at forklare det.

...og det skal opleves, ikke forklares :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Okay, Ali, nu bliver jeg nødt til lige at høre... du har da ikke prøvet DMT, har du? :D Snakker du ikke om meskalin? Det betyder dog ikke så meget, hvis det er tilfældet, for jeg har også bestilt 50 g San Pedro. ;)

Titel:
Medlem

aliaarhus skrev:
PsyGoA skrev:

Ja, selvfølgelig glæder man sig til peaket... men coming down er...
orgasme x1000 + lykkefølelse x1000... du er bare så lykkelig og følsom, at intet sprog i verden har et ordforråd der er stort nok, til at forklare det.

...og det skal opleves, ikke forklares :)

Du har ret i at det er fedt når man kommer lidt til sig selv igen, for man føler ligesom at der er blevet ryddet totalt op i samtlige nervebaner, og man har det bare super godt. Men jeg synes nu lykkefølelsen er kraftigst i peaket. Men ok, mennesker er forskellige :)

- Peace

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Okay, Ali, nu bliver jeg nødt til lige at høre... du har da ikke prøvet DMT, har du? :D Snakker du ikke om meskalin? Det betyder dog ikke så meget, hvis det er tilfældet, for jeg har også bestilt 50 g San Pedro. ;)

Jeg har ikke prøvet DMT, nej... Jeg har snakket med flere folk, som har sammenlignet coming down på aya med coming down på meskalin... en fantastisk oplevelse.

Men HVIS det nu skulle være sådan, at du ikke oplever det vilde i coming down, så glæd dig da til du æder din meskalin ;)

Men som "D|(@" siger: Vi reagerer forskelligt...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ali - Okay. :) Jeg synes bare, det er lidt trist, at man bliver syg først af både kaktussen og ayahuascaen. Det gør ligesom, at jeg ikke glæder mig sindssyg meget.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

PsyGoA skrev:
Ali - Okay. :) Jeg synes bare, det er lidt trist, at man bliver syg først af både kaktussen og ayahuascaen. Det gør ligesom, at jeg ikke glæder mig sindssyg meget.

hehe, fuck det.. Som Dr-D sagde til mig: Tag det som en mand, hvis du vil have en god oplevelse - for det ER en god oplevelse.

Bare husk det med væsken... jeg tror at jeg fik det så dårligt, fordi der var så lidt væske og så høj en koncentration. Det var nærmest... ostesovs til lasagnen :cry:

Og som zionboy skriver: Hellere 4dl tynd væske end 2dl tyk væske, og drik det helst over en halvtime eller en time, end på under 5 minutter. Bare du følger den regel, så får du det ikke så ringe som mig - det er jeg overbevist om.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Tro mig, jeg har copy/pastet din opskrift og alt, hvad du og andre har skrevet om det, jeg har det hele liggende i et tekstdokument på skrivebordet. Jeg er godt forberedt.

Jeg tænker bare på de gange, jeg har taget HBWR-frø... Det er så slemt for mig de første par timer. Jeg vil aldrig nogensinde opleve noget lignende igen, det er jeg ikke mand nok til at kunne klare. :) Og jeg håber virkelig ikke, at jeg vil få det lige så slemt af kaktussen eller ayahuascaen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 68 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3, 4  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]