Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg skulle have været med nogen venner til Hadsund til "tramper", men havde tidligere lavet en aftale om ikke at tage ecstasy, sniffe amf/coke eller ryge hash i tre måneder, og man holder vel hvad man lover!
Så istedet valgte jeg at købe en pakke marzine søsygetabletter.
Omkring kl 19 skrider de gamle.

t+0 Indtager 4 piller med vand. Venter to timer, ingen effekt.

t+1 time: Indtager 4 mere. Kigger på min udstoppede alligator som nu vender sig om og kigger på mig. Den går rundt i min vindueskarm og det morer jeg mig vældig med. Ude i naboens have (er en stor græshave) begynder nogen mænd at slå et cirkustelt op. Pludselig står der en sygeplejerske i mit værelse (uklar, gennemsigtig), da jeg ser hende går hun hen tl vinduet og hopper igennem ruden og flyver væk. Forskellige småting, især visuals i naboens have; En business mand går forbi og en i jogging tøj står ovre ved min lampe. En måske 30 meter høj antennemast er der også, 3 store vindmøller helt tæt på huset, paller af presset pap (vores hæk) og så videre og så videre. Men det er faktisk meget morsomt.

t+2 Tror rusen er forsvundet så æder de sidste 2 så de er væk. Kigger op til naboen, hvor der sidder 5-6 unge og glor på mit hus, bliver lidt bange da jeg tror de har udspioneret mig og vil sladre til de gamle. (ruller persienner for og tripper videre)
Jeg sidder og kigger ud af vinduet og vinduet kører så jeg kan godt se det, og indimellem læser jeg underteksterne. Da jeg har gjort dette et stykke tid, lægger jeg mærke til at underteksterne kom frem inde i vinduet før det blev sagt i fjernsynet, måske 2-3 sekunder.(er en gammel dansk film) Vender mig om til tv'et for at se hvordan det kan være. Jeg bliver skræmt, men samtidig føler jeg at jeg har opnået noget "højere" med mit trip, da jeg opdager at fjernsynet er sat på tekst-tv....!! Meget mærkeligt, tænker jeg og leger lidt med det.

t+3 Går op for at sige hej, da jeg egentlig keder mig. Det viser sig at være et grantræ. Ser en cyklist i det fjerne som bliver ved med at cykle hen imod men kommer aldrig tættere. Føler konstant at min lillesøster eller mor er i rummet, og min mor sagde noget til mig, men da jeg spurgte hende svarede hun ikke, og halluerne var nu så svage at hvis jeg kigggede derhen hvor hun "var" ville hun ikke være der. Ser fjernsyn indtil kl 2 og tager mig selv i at spørge min søster om noget op til flere gange, blive sur over at hun ikke svarede for derefter så at finde ud af at hun ikke var der.

t+6 Går i seng. Kl er 2. Hele natten er mine drømme og søvn meget forstyrret.
Var meget træt i drømmen, følte mig vågen og nødsaget til at snakke med de gamle, men jeg kunne ikke grine af det de sagde. Hvad værre var var at når de snakkede til mig kunne jeg ikke svare, enten var de ligeglade eller også kunne de ikke høre mig.

Da det var mit første møde med stoffer som dette, og alene, skræmte det mig lidt, fordi jeg ikke rigtig vidste hvad der var virkeligt og hvad der ikke var. Men alt i alt et stille og roligt trip set over det hele, men alligevel med mange ting at bearbejde/tænke over dagene fremefter.

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

lyder som et nice trip du har haft dig der...!

Nok lidt for kraftigt for en gut som mig men nok noget der ska prøves når man engang blevet gammel og en erfaren psykonaut!

Hvordan vil du lægge det trip i forhold til andre trips på hallucinogene stoffer (såsom LSD/salvia (og pigæbler/andre former for datura(hvis du da har prøvet det!)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så kan du fucking lære at lamme dig med søsyge-tabletter (hvis aktive indholdsstof vistnok er beslægtet med natskygger/datura)

:P

...Hvad er der egentligt i vejen med at poste den under triprapporterne?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det lyder som lidt af en psykose a la rusen efter 2-3 eller flere døgn på amfetamin. Hvad er det egentlig, du har fyldt i hovedet?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Det lyder til at være nogle rimelig heftige visuals..

Troede ikke man kunne blive så mærkelig på søsyge tabletter.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har også lammet mig på det lort to gange :roll:

Første gang åd jeg fire og tog til gym. fest. Det sammen med alkohol fucker dine hæmninger et godt stykke. Senere åd jeg tre til og da jeg om natten sad og så tv, hørte jeg motore suse forbi mig som jeg sad midt på en vej eller noget (ingen synsforstyrrelser overhovedet).

Anden gang tog jeg vist 9, med til en fest. Åd tre på vejen og senere om aften ville jeg spise tre til, men det var de sidste tre (?!), så var ialt oppe på ni. Sammen med masser af alkohol og poppers blev jeg mere og mere blæst, men satte mig på et tidspunkt ned og faldt i søvn. De havde svært ved at vække mig, og jeg kan slet ikke huske jeg stod op og gik de omkring to km. hjem til min kammi hvor jeg sov (i vinters uden jakke). Kan først huske noget næste morgen da jeg vågnede og opdagede jeg manglede min poppers flaske og jakke og havde glemt at sætte alarm til da jeg skulle tidligt op :(

Måske det skal prøves igen uden andre stoffer en dag,

Titel:
Dedikeret medlem

Det lyder i det mindste bedre end DXM, hvis man endelig skulle finde noget narko på apoteket! ;D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
axia skrev:
Det lyder i det mindste bedre end DXM, hvis man endelig skulle finde noget narko på apoteket! ;D
Har ikke prøvet Marzine pillerne uden at drikke alkohol, (+ tage poppers en af gangene), men har ærligt talt haft nogen gode oplevelser med DXM efterhånden.

Har ikke så mange andre psyko oplevelser og stoffer at sammenligne med, men synes indtil videre ikke DXM er noget lort.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hvad finder du behageligt/godt ved DXM? :?:

Titel:
In our memories

Det aktive stof hedder Cyclizinhydrochlorid, og Marzine bliver produceret hos Pfizer.

Overdosering.
Symptomer på akut toksicitet fra Marzine opstår ved perifere anticholinergiske virkninger og virkninger på det centrale nervesystem. Døsighed. Svimmelhed. I højere doser ophidselse. Desorientering. Bevisthedssvækkelse. Hallucinationer. Angst. Takykardi. Pupildilation. Mundtørhed. Uro. Chok. Kramper.

Man kan bl.a. læse mere her:
http://www.pfizer.dk/files/documents/Ma ... l_50mg.doc

dEEP

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Johndeer: Jeg vil foreslå at du poster den som en triprapport også, nogen grund til at du ikke gjorde det fra starten?

axia, BRB og PsyGoA: Undgå venligst at dreje diskussionen over i for/imod DXM, det kan I diskutere i en anden tråd.

Medlem

Geografisk sted: Denmark
Johndeer skrev:
Går op for at sige hej, da jeg egentlig keder mig. Det viser sig at være et grantræ

HAHAHAHAHAHAHA :lol:

Det må skuda ha været en go griner!

In our memories
Brugeravatar

Suspekt skrev:
Johndeer skrev:
Går op for at sige hej, da jeg egentlig keder mig. Det viser sig at være et grantræ

HAHAHAHAHAHAHA :lol:

Det må skuda ha været en go griner!

Det tror jeg faktisk ikke, du skal regne med. Jeg kunne forestille mig, at det kunne være temmelig skræmmende at være så utrolig langt ude af sit sind. Det er det på amfetamin.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hehe, har jeg fået postet det som et MEGET kraftigt trip. Det var det altså ikke, og det var heller ikke rigtig ubehageligt. Det med grantræet var egentlig ikke skræmmende, det var jo mørkt udenfor. Men jeg morede mig en 5-6 timer, og følte mig rimelig klar hele tiden, men var samtidig glad for at de gamle ikke var hjemme.

Jeg tror stoffet ville være sjovere, hvis man var to for jeg lavede virkelig mange åndsvage ting. Det som jeg beskrev som lidt skræmmende var mine drømme, og at jeg dagen efter overhovedet ikke anede hvad jeg havde drømt og hvad jeg havde set som hallucinationer - meget forvirrende!!

Jeg har postet den som triprapport, men den er åbenbart ikke kommet endnu.

SKyd-sven:
Jeg ved det ikke men tror ikke det kan sammenlignes med natskygger, og som sagt var mine vågne halluer ikke på nogen måde skræmmende, kraftige eller knivskarpe.

Hmm, var det ikke næsten det... det var sgu spændende, er frisk på mexier til sommer, Axia--??!!

Titel:
Dedikeret medlem

Jasq, du siger bare til! ;)

Man skal ikke være for fin til et lille trip..

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Hehe.. Lyder dælme som en go blæser... :lol:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]