Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 21:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Det Ydre Rum
Følgende historie er fra Ekstra-Bladet den 12/2 04:

Ti tyske lærere måtte en tur på hospitalet, efter de intetanende have spist hashkage

Af Philip Thomsen - 14:05 - 12. feb. 2004

Ti lærere fra en tysk latinskole i Lüneburg måtte en tur på hospitalet, efter at de, uden at vide det, havde indtaget hashkage.

Skolen kørte en ordning, hvor eleverne kunne efterlade en kage i lærerværelset. Faldt kagen i lærernes smag ville de indbetale et beløb til børnenødhjælp i Chernobyl.

Ti af skolens lærere gik til faddet i spisefrikvarteret og det var først, da næsten hele kagen var spist, at de begyndte at blive 'dårlige'.

Lærerne blev herefter kørt på hospitalet, hvor det blev konstateret, at de havde indtaget cannabis. Resterne af kagen er nu i politiets varetægt.

Det vides ikke om lærerne har givet et bidrag til Chernobyls børn og i så fald hvor stort bidraget er.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
*LOOOOOOOOOOOL* Hele artiklen er skrevet så grineren!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: My Place
GRINER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! man ska sku passe på med hash oralt.......... :lol: :lol: :lol: :lol:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

latterligt gjort af eleverne.. sys jeg ihvertfald... aldrig give folk stoffer som ikke er klar til og slet heller ikke vil modtage dem...

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Skyd-Sven - Vær lige lidt mere alvorlig, ik'? ;) Sket er sket, så du kan lige så godt grine ad det. :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg synes absolut ikke det er noget at grine af! Jeg tror jeg ville være parat til at slå ihjel, hvis nogen gav mig stoffer uden mit vidende og samtykke! Og specielt noget så stærkt som hash oralt, det er jo alt for vildt, selv når man bevidst indtager det!

Jeg ville have flyttet dette emne til Stoffer i Medierne, men det er lige blevet oprettet dér, denne gang med link til historien, så jeg nøjes med at henvise dertil, og lukke dette emne.

Fortsæt snakken her:

http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... 5856#85856

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]