Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jul 2025 14:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Høhø, den her post får sikkert mange visninger.

Nej, jeg tænkte på, om nogen af jer, havde prøvet at trippe i Legoland. Jeg går overvejer at tage på sådan en Frygt og lede i Billund-tur, eller hvad det nu skulle hedde. Hvis det bliver til noget, skal jeg helt klart trippe rundt alle mulige mærlighedssteder eksempelvis Legoland. Nogen, der har forslag til, hvor man kunne tage hen?

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Har kun været i legoland en enkel gang, og det var længe siden... før jeg overhovedet vidste at der fandtes stoffer :P Så der er ikke så mange steder jeg kan huske, for ikke at sige ingen.

Tror det vil kunne blive sjov, men pas på med alle de mennesker omkring dig - det kan godt give dig paranoier ;)

Ellers held og lykke med projektet :mrgreen:

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Det kunne sikkert være rigtigt fedt, men lad hellere være.. Der er mange børn, og hvis i render rundt og ser mega fucked ud, kan i let skræmme de små..
Det kan selvfølgelig også være at du har rigtig styr på det og nøjes med et enkelt svagt mærke.. I så fald kan jeg ikke se nogle problemer i det, og det kunne da være alle tiders trip.. Der er jo meget at se på..
En anden ting som Ali også nævner, er at alle de mennesker som der plejer at være i Legoland, let kan gå hen og blive belastende.
Sørg for at gøre det en hverdagsmorgen hvor der ikke er særligt mange mennesker..
God fornøjelse..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Tror ikke det ville være for meget med masser af mennesker, hvis du vel og mærke ikke kommer fra billund og risikerer og rende ind i alle mulige bekendte der ikek skal se dig på narko...

Sidst jeg var i billund hoppede jjeg over hegnet til legoland, det er pisse let, bare find det sted hvor pirat øen er, det er lige til at springe over der, du lander bag et telt, og vader sku bare ud i legohimlen!!

Go' tur

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg har tit tænkt på at gøre noget ligende, men jeg tror bare det er sjovere at snakke om i forhold til at gøre det i virkelighed (måske) Du skal jo også tænke på at et trip vare imellem 10-14 timer, så ville det være sjovt at rende rundt i legoland i så lang tid ? Men sjovt lyder det

Det er altid sjovt at render rundt nogen mærkelige steder når manm er blæst/på trip. Den eneste gang jeg husker tydeligt at ha gjort noget ligende var engang, hvor en van og jer tågede rundt i indre by i kbh, lørdag nat komplete skudt af på schrooms. Vi kunne ikke andet end at gå ind på diverse discos og bare for der efter at bryder sammen i grin og skynde os væk igen. Det var faktisk rigtig sjovt

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Anjin-san, hvad med at bytte syren ud med nogle gram svampe? Trippet varer forholdsvis kortere tid, og på den måde kan det ikke gå helt galt i lang tid, som det kan med syre - hvis det altså sker.

Det kommer selvfølgelig også an på hvor meget tillid du har til syren og til dens rus og verden. Hvis du er en garvet tripper, så kan du sikkert godt klare det.

Jeg husker de gange, hvor jeg har trippet svampe og været ude i samfundet, hvor der var folk omkring mig, biler, cykler, maskiner, larm, butikker og alt muligt. Jeg har fået paranoier på alle gange, men styrken har dog varieret.

Sidste gang (på svampe) fik jeg paranoier over en 4-5 berusede og larmende piger på omkring 16-17 år. Jeg stod og ventede på bussen, og de kom løbende og skrigende hen mod bussen, da den var kommet og de var langt væk. Jeg turde ikke kigge på dem, og jeg kunne alligevel se de kom tættere og tættere på. Bussens døre kunne kun åbnes for langsomt, det kunne ikke gå hurtigt nok - mine ben begyndte at ryste, og pigerne stod få meter væk fra mig, stormende mod bussen. Det var en kæmpe befrielse da jeg kom ind i bussen og satte mig ned igen.

Det er sådan nogle uventede ting der kan ske, og jeg kan forestille mig hvordan det er med omkring 100-300 mennesker omkring en konstant.

Som Alloedee siger, så kan det være meget sjovt at tale om det og forestille sig det, men ikke nødvendigvis udføre det. Personligt ville jeg ikke selv gøre det - man kan komme så langt ud i sådan et trip, at verden omkring en skifter fuldstændig og man ligger og roder i sin underbevidsthed. Det ville sikkert gå helt galt, hvis det skete mens jeg sad i en forlystelsesmaskine af en art.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
aliaarhus skrev:
Sidste gang (på svampe) fik jeg paranoier over en 4-5 berusede og larmende piger på omkring 16-17 år. Jeg stod og ventede på bussen, og de kom løbende og skrigende hen mod bussen, da den var kommet og de var langt væk. Jeg turde ikke kigge på dem, og jeg kunne alligevel se de kom tættere og tættere på. Bussens døre kunne kun åbnes for langsomt, det kunne ikke gå hurtigt nok - mine ben begyndte at ryste, og pigerne stod få meter væk fra mig, stormende mod bussen. Det var en kæmpe befrielse da jeg kom ind i bussen og satte mig ned igen.

- Sissy! :P

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem

Jo, aliaarhus, jeg kunne sagtens finde på at gøre det på svampe i stedet. Det er alligevel næsten umuligt for mig at skaffe syre.

Det der Lennart Bilka skriver med, at det er sjovere at snakke om det end at gøre det, kan jeg s'gu ikke forholde mig til. Men, altså, jeg har heller aldrig prøvet en rigtig slem noia, så :? Ideen med turen skulle være lidt at træde i Hunter S. Thompsons fodspor og tage på et roadtrip med masser narko! :D Man kunne måske tage til (Bon)bongland <--- LåL

Hvor kunne man ellers tage hen? Man kunne jo også "bare" tage coke, amf, dåsebajere og hash med. :twisted: Meningen skulle bare være at være på narko et andet sted end her i fucking Åmål. "Jag vill gå på rave" og det der.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg har store intentioner om at tage i zoologisk have en dag og hygge med alle dyrene, ved bare ik om man risikerer at blive depri over, at de er indespærrede...
Normalt elsker jeg at bruge tid i zoo, bare stene rundt og lade sig forbløffe over naturens mangfoldighed!!

Men hvis du vil undgå noia, så gå ud i naturen istedet... Gå en tur i skoven eller langs stranden... Man kan få meget tid til at gå med at kigge på træer eller lede efter mærkelige sten og kaste dem ud i vandet, så meget kan jeg da huske fra sidste sommer :D :D

Titel:
Dedikeret medlem

zoo og legoland vil være de perfekte stedder at ryge... kunne godt forestille mig at få lang tid til at gå på at stirre på de små anlæg med både, eller aberne der hopper rundt i deres afdeling 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]