Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 01:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: The Falafel Heights
Hvis du har en solskinsdag tilovers, så spis et par gram af de tørrede, tag din kæreste/bedste ven under armen og smut i Botanisk Have! Den er smuk i sig selv, men svampene giver det en 'edge', så det virkelig føles, som om man er tættere på naturen. Det er især rart at gå rundt inde i drivhusene og kigge på alle de spændende planter og blive fascineret over naturens samtidige enkelt- og mangfoldighed, dens grandiositet og ufattelige skønhed.
Det er både livsbekræftende og smukt... og stærkt anbefalelsesværdigt! Og helt sikkert ikke en engangsforteelse... :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Lyder ikke dårligt, hvis man nu boede deromkring, eller hvis man nu havde nogen af de tørrede... En tur i zoo med et par svampe kunne måske osse være godt...heh! Så længe man kan beherske sig...

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Det lyder sku som en fed ide. En tur i paradiset midt i byhelvedet.

Jeg vil tro at palmehuset er fascinerende på svampe (hvis man besøger den i København) :)

Titel:
In our memories

Man skal bare passe på, at man ikke får noia på over de kødædende planter,... hehe :P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
dEEP skrev:
Man skal bare passe på, at man ikke får noia på over de kødædende planter,... hehe :P

Heh.. nu er det bare stærkt begrænset hvor mange kødædende planter, der er i botanisk i århus.

Nææ der er en af mine venner lidt mere hardcore.. tror han har omkring de 200 forskellige arter af kødædende planter *G*

Men tilbage til emnet.

Da en af mine venner boede i klostergade, holdte vi nogle vilde drukture, hvor det altid endte med at vi hele flokken daffede i botanisk, ved solopgangen, og satte et par joints til livs :)

Ellers er der jo også forst botanisk have (eller hvad det nu er det hedder) ude ved mindeparken.. også et rigtigt hyggeligt sted, hvor jeg før har trillet rundt på et par mærker.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
ja, Botanisk have er ret lækker at rende rundt i mens man små-tripper... Meeen, skal jeg vælge, foretrækker jeg den ægte natur :-)... Der er nu ikke noget bedre :):)... medmindre man selvfølgelig får tæger på pjorten :(.. hehe ;P

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
Odden skrev:
medmindre man selvfølgelig får tæger på pjorten :(.. hehe ;P

*LoL* det kunne måske være du har mest lyst til opholde dig i strandkanten i år :P

Eller iføre banditten en gang gaffatape, så de stygge tæger ikke kan komme til :wink:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Østjylland
Har selv gået med idéen om en tur i Botanisk Have, jeg bor selv få hundrede meter derfra, og svampene skulle være ankommet.. klar til en udflugt med min kammerat, men Azarius fik lyst til at sende mig en pakke med det helt forkerte indhold.. men så kommer vi jo også lidt længere ind i foråret, og chancerne for solskinsdage stiger jo også markant! :P

Glæder mig, har endnu ikke haft overblik til at våge mig udenfor under et svampetrip..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: odense
Det jeg godt kan lide at gøre, når det er sommer, nu når der ikke ligger nogen store eksotiske haver (så vidt jeg ved) lige omkring i Odense omegn. Men ellers tager mig + et par venner ud til odense å, vi køber nogen øl, lejer en ro båd eller stor vandcykel i 1-2timer og så sidder vi ellers bare og flader den, rigtigt behageligt at have vand omkring sig i visse tilstande, meget afslappende. Dog ikke når der kommer en stor styg båd og man skal sejle ind til siden, hehe, men ellers. 8)

Titel:
Relativistisk båthorn

Glyptoteket er også et skønt sted at chille.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
Med den fantastiske måde jeg oplevede naturen på under min første Ayahuasca oplevelse, ja så vil jeg foretrække ayahuasca i botanisk :D
Har ikke fået en "ordentlig" oplevelse på svampe endnu, så jeg kan ikke sige om det er bedre...

-Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Ja, der er nu ikke noget som en omgang natur når man tripper... Selv har jeg med stor success hapset 1½g svampe og 150mic syre og tulret rundt nede i Botanisk i Århus en nat. Det er så fucking flot når mosekonen brygger dernede, og træerne!! De er bare mærkelige på den fede måde!

Kan kun anbefales at finde syre og hippiementaliteten frem og komme ud og kramme nogle træer :D

Hmm, nu jeg tænker over det så var det den nat hende staklen blev voldtaget dernede. Vi gik forbi en halv time efter det var sket, det var fucking uhyggeligt med alle de pansere! Vi fandt dog først ud af det dagen efter at der var sket en voldtægt dernede... Temmelig skræmmende at støde på sådan en psykopat i en syrekoger!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]