Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 18:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 16 sep 2003 18:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2002 02:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Denmark
Jeg har noget amfetamin jeg godt kunne tænke mig presse til en pille. Er der nogen der ved hvordan man rigtigt gør med bindemiddel osv.? Jeg har prøvet med gelantinekabsler, men synes nu også det kunne være sjovt at presse dem selv... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2003 19:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
lol! hvis den skal se prof ud skal du vel ha en form for maskine, men ellers forestiller jeg mig noget opvarmning og nogen bindemidler + en form.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2003 20:48 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
SKAL den presses? Ellers var der vel noget der i gamle dage hed en pilletriller, tror det skal fugtes med noget bindemiddel, trilles til passende størrelser og så tørre


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 sep 2003 21:20 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
De fleste der har gået på HTX, har vel prøvet at lave piller med mikrokrystallinsk Cellulose, hvor man skal hamre løs på lortet - det er pissesvært at få til at virke!

Anyway, jeg har en ret informativ bog (The Construction and Operation of Clandestine Drug Laboratories), hvor følgende står:

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>
Molded tablets are considerably easier to work with for the average clandestine operator. These tablets are made by mixing finely powered lactose with up to 20 percent sucrose. The more sucrose added, the harder and less brittle the tablet, but more pressure is required. This mixture or "base" is moistened with a 50/50 ethanol (vodka) - water mixture; the ethanol faciliates drying.
Moisten the base just enough so that the powder sticks together when pinched between the fingers.
The base and amnount of drug corresponding to the number of tablets is worked into a mold. As the tablets just begin to harden, they are gently removed from the mold for final drying. The mold can be made of metal, hard rubber, or plastic. It's thickness should correspond to the tablet's desired thickness. Using a drill press, bore the desired number of holes. And "end mill" will drill a much cleaner hole than a standard drill bit. Sloppy drilling makes the tablets look lopsided, and difficult to remove from the mold. Find a machine shop if needed.<HR></BLOCKQUOTE>

Puha, jeg gider sgu ikke at skrive mere, har desværre ikke nogen scanner! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Anyway, du laver en plade med en masse huller, og så laver du en blanding af lactose (mælkesukker) og op til 20% sucrose (almindelig sukker) og så dit narko... det hele skal være meget fint pulveriseret.
Derefter fugter du det så med en 50/50 blanding af sprit og vand - du kan godt bruge denatureret sprit, da det sådan set bare skal fordampe væk.
"Dejen" spreder du så udover din plade med en masse huller, og så inden den er helt tør, så bruger du en skrue/blyant/whatever til at lige at give pillerne et tryk, inden de er helt størknet.

Jeg har ikke prøvet denne metode efter i praksis, da jeg sådan set ikke har noget at bruge det til, men jeg vil varmt anbefale bogen til alle der har brug for noget spændende læsning! [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 sep 2003 21:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2002 02:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Denmark
Ok, tak for det. Det skal prøves, jeg må hellere lige fortælle hvordan det er gået denne proces når det er gjort. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2003 14:14 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Hvorfor?

I min pille-periode, stødte jeg på adskellige kex med lactose i... (Jeg har nogle bekendte med mælkeallergi, som fik akne/slog ud på anden måde i ansigtet, efter at ha' ædt 5-10 stykker på en aften)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 sep 2003 19:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 73
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Hvorfor?

I min pille-periode, stødte jeg på adskellige kex med lactose i... (Jeg har nogle bekendte med mælkeallergi, som fik akne/slog ud på anden måde i ansigtet, efter at ha' ædt 5-10 stykker på en aften)
<HR></BLOCKQUOTE>

Som sagt er jeg ikke helt sikker. Jeg tjekker det i morgen
Hvis du har oplevet kex med lactose er der nok ikke noget at være nervøs for. Jeg slår det op.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 sep 2003 00:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 73
Det er så her man skal passe lidt på...
For lidt tid siden sad jeg og læste i en bog om hjælpestoffer til tabletter osv, og så vidt jeg husker var det ikke smart at bruge lactose til lige præcis amfetaminer... Jeg vender lige tilbage når jeg er sikker.
At lave en god tablet er totalt svært. Nogle stoffer er lette at komprimere, mens andre er stort set umulige. Uden en tabletmaskine vil jeg tro det er ret svært. [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2003 20:03 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 73
Ifølge Handbook of Pharmaceutical Excipients s. 323 (tror jeg nok) er lactose inkompatibelt med amfetamin, og i øvrigt stoffer med primære aminer. Dette skyldes en unavngiven reaktion, der medfører et brunligt produkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2003 20:29 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Interessant!

Dette kunne måske forklare, hvorfor nogle piller giver mange bivirkninger, ud over at det måske er et uoprenset skodprodukt der er i.
MDMA er dog så vidt jeg ved, et sekundært amin (correct me if i'm wrong?)...

Gider du at scanne/skrive afsnittet ind? Det ville være top-nice!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 sep 2003 23:57 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Sparg: Den nævnte reaktion kan måske være en Maillard reaktion, hvor sukkerstof +protein/amin(i hvert fald primære? Ved ikke med sek. og tert.?) danner en brun forbindelse, men vist kun ved temperaturer et stykke over 100 °C. Den gyldne skorpe på bagværk er et eksempel på en Maillard reaktion.

Jeg kan ikke lige se, hvorfor man burde være bekymret for laktose i kombination med amphetamin. Skal dog ikke kunne sige det med sikkerhed...
Men jeg kan nu ikke mindes, at have fået en dårlig fysiologisk reaktion på at drikke mælkeprodukter, mens jeg var "medicineret" på amf.

I won´t correct you [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2003 22:55 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2002 02:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Denmark
Jeg ville umiddelbart heller ikke mene at laktose og amfetamin ikke skulle kunne sammen. Desuden er der fremstillet en del lægemidler hvor amfetamin og laktose er et og samme produkt. Jeg kiggede lige i lægemiddelkataloget, og fandt et præperat - Amfetamin "SAD". Her står bl.a

"Dispenseringsform
tabletter a 5 mg amphetaminsulfat. Indeholder lactose."

Så helt ved siden af er det nok ikke. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 okt 2003 23:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2002 02:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Denmark
Ok, her er lidt nyt om mit nok på top 10 underligste protjekt.

Jeg prøvede straks at gå i gang med at bore nogle huller (ca. 20) i en MDF plade (16mm), derefter fyldte jeg hullerne med blandingen af laktose, sukker (flormelis), amfetamin og 50% Etoh.
Efter et par timer ved stuetemp. bankede jeg lige massen lidt sammen med enden af det 10mm træbor som jeg brugte til at bore hullerne i pladen med.
Så hoppede jeg i seng (med pladen liggende på mit sengebord *lol*). Næste morgen bankede jeg forsigtigt pillerne ud, ud over et viskestykke.
Men det viste sig så at nogle af dem sad godt fast pga. den fugtige blanding havde udvidet træet en smule. Men de kom næsten alle ud i god behold, og de virker! Hehe.
Men man skulle til denne metode nok bruge noget plastik af en eller anden art i stedet for MDF plade så pillerne ikke hænger fast hvis træet skulle ekspandere.

Og nu hvor der var gået pille i den, gik der mere pille i den! Jeg lavede min egen version af en pilleform.

Her var sådan jeg gjorde:

Aluminiumsformen til at lave silikoneformen.

Jeg tog nogle aluminiumshjørner på 10x10mm, skar dem til og limede dem på fra bunden og op over kanten af en aluminiumsplade (3mm tyk) på 150x300mm i omkreds.
Nu havde jeg en bakke/form på 150x300mm der var 7mm dyb. I bakken limede jeg 200 cylindriske ringe på 4xØ10mm side om side.
(Det skal lige siges at ringene var udskåret på en elektrisk geringssav ud af 5 meter massiv aluminiumsstang på Ø10mm)
Da limen så var tør (det gik jo hurtigt for det var kontaktlim) sprøjtede jeg formen over med lidt glidemiddel (så silikoneformen ikke hænger fast når man hiver den af) derefter fyldte jeg silikone i formen, og skrabede toppen for overskydende silikone med en bred spartel.
Efter en lille uges tid havde jeg en dejlig støbeform, med rigtig godt resultat.
Men jeg vil anbefale pga. tørre/hærdetiden for silikone i de tykkelser nok bare skal lave den i latex i stedet.

Jeg har endnu ikke lavet nogle piller i den nye silikone form, men har en god fornemmelse af de bliver perfekte...Man kan jo bare poppe dem ud.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 okt 2003 02:41 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
jeg håber da så sandelig ikke du har fundet, at Amfetamin og Laktose er ét og samme produkt....
[img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2003 16:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 jan 2002 02:01
Indlæg: 9
Geografisk sted: Denmark
Så kan jeg lære det kan jeg! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2003 01:35 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Pacos > Sublimt post! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]
Hvordan blev slutresultatet?
Kan pillerne deles over uden at smuldre?


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 17 nov 2003 19:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 73
Dextrose skrev:
Citat:
Hvorfor?


Har kigget i Pharmaceutical Excipients igen. Der står under "incompatibilities" ved lactose, at der kan ske Maillard-kondensationsreaktioner ved blanding af primære aminer med lactose.
Til sidst i afsnittet står der direkte: "Lactose is incompatible with amfetamines + flere"

Det er hvad jeg bygger mit udsagn på. Der er uden tvivl lavet kix og alm amftabletter med lactose i gennem tiderne, da det er et glimrende bindemiddel, men det er jo selvfølgelig heller ikke just pharmakopé-standard :lol:


Senest rettet af Sparg 23 nov 2003 23:41, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 nov 2003 21:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 23 nov 2003 21:38
Indlæg: 851
Geografisk sted: Midtjylland
[quote="Pacos"]Jeg har noget amfetamin jeg godt kunne tænke mig presse til en pille. Er der nogen der ved hvordan man rigtigt gør med bindemiddel osv.? Jeg har prøvet med gelantinekabsler, men synes nu også det kunne være sjovt at presse dem selv...

Ved ikke om jeg spørger dumt, men hvorfor vil du hellere have end pille end bare som pulver??


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 24 nov 2003 15:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 04 feb 2001 02:01
Indlæg: 1284
Geografisk sted: Denmark
Måske som et forsøg på at lave sine egne piller og lege lidt med metoden!


Top
 Profil  
 
 Titel:
Indlæg: 10 aug 2004 21:59 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 feb 2003 02:01
Indlæg: 32
Geografisk sted: Århus C
hmm jeg ville skam gerne se lidt billeder af disse "piller" :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 32 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team