Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 11 jul 2025 08:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hvor meget MDMA indtager I i alt på en tur på Ecstasy piller/MDMA? Hvad lægger I ud med at tage og hvor meget redoserer I med?

Og hvad vil I anbefale at gøre? (Det er jo ikke sikkert at det I gør, er det I anbefalder :wink: )

Mange tak 8)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

De gange jeg har benyttet ren MDMA - bortset fra den aller første gang hvor jeg gik amok med et g - har jeg indtaget 90-120mg. og det har været helt fint. Har ikke prøvet "ecstasy", så den del af dit spørgsmål kan jeg desværre ikke besvare.

Titel:
Admin
Brugeravatar

Jeg plejer at tage 100-130 mg til at starte med. Jeg synes selv det er en passende dosis til et gennembrud på MDMA, men det kan variere alt efter hvordan man blir påvirket og hvor høj ens tolerance er. Jeg plejer at redosere med en lidt mindre dose efter 1-2 timer. Det er en god tommelfingerregel ikke at tage mere end 1-2 doser for ikke at blive så smadret fysisk og psykisk. For det meste indtager jeg vel 200-250 mg på en aften. Jeg har dog prøvet at indtage en del mere, men man betaler så også for det dagen efter. Man skal bare lære at stoppe mens legen er god, sådan har jeg det ihvertfald med MDMA :)

Jeg vil anbefale 1-300 mg på en aften. Suppleret med noget 5-HTP hvis man har det ved hånden.

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Maryland State Senate
har forholdsvis få erfaringer med rent MDMA, faktisk kun en enkelt, men der tog jeg to doser af 125 mg. Første gang på kiks spiste jeg syv, måske lidt i overkanten?!?!?) og anden gang "kun" 2 1/2 selvom det dog var langt det stærkste af mine oplevelser med det.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg plejer at starte med at tage 100-125 mg afhængig af hvornår jeg sidst har taget MDMA og hvor god kvalitet det ser ud til at være.
Plejer så at redosere første gang efter 1 time med ca. halvdelen af den dosis jeg startede med, og så eventuelt redosere en sidste gang efter en time mere.

Jeg vil anbefale dig at starte med ca. 100 mg og allerhøjst redosere 1 gang, med ca. 50 mg omkring en time efter du tog første dosis.

Prøvede noget MDMA i sommers hvor jeg blev fuldstændig blæst på 100 mg, så man behøver bestemt ikke at gå over for at få det godt. Da jeg redoserede 2 gange fik jeg det faktisk ret dårligt...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Ved ikke hvor rent mit 'rene' MDMA egentligt er, det er ikke cuttet men det er jo nok alligevel ikke 100% rent.
Plejer at starte med 120 - 135mg og redosere med 40 - 60mg, et par timer efter det første begyndte at virke. Ryger også tit lidt cannabis efter den anden dosis, da jeg synes det forlænger virkningen en smule, giver en lidt blødere landing og gør det nemmere at sove bagefter.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Har aldrig prøvet rent mdma, men hvis vi snakker piller kommer det an på hvad det er for en :) - Dem der er i aalborg området for tiden er ret gode imo ;).

Du kan læse pillereporter her -> http://www.pillreports.com/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
mdma:
plejer at starte med 100mg for så at redoser 2½time senere med 100mg igen og så redoser 2½ time senere med 100mg igen, så en 300mg mdma på en aften er passende for mig

kix:
plejer som regel at starte ud med 2 for så at redoser med 2 2½ time senere og så 1 enkelt en ½ time senere og nogen gange 2, det er forskelligt hvor godt kix de virker...

ska lige nævnes for go ordens skyld at jeg altid tager en 100mg 5-htp en time før og gerne på comedown osse (når jeg har 5-htp liggende sæføli) ;)

Titel:
Insane psychedelia user!

Alt over en enkel redosering for mig giver ikke noget, faktisk giver en redosering heller ikke meget.

Derimod bliver jeg bare mere "lam" og dagen efter føler jeg mig en hel del mere ristet end hvis jeg bare havde taget en enkel god start dosis. Jeg synes ikke MDMA skal redoseres.

Titel:
Medlem

Må indrømme jeg holder med daffy her, at redosere mere end en eneklt gang giver nada effekt ihvertfald ikke for mig. Så skal jeg ihvertfald op i så høje doser, at jeg ikke synes at det er det værd...

Jeg tager så kun kix,så det lidt svært at sige præcis hvor stor dose jeg plejer at tage. Men plejer at starte med 1 til 3 kiks, alt efter styrke og hvor lang tiden siden jeg har taget. Og så tager jeg 1 igen, cirka en halv time efter. Så kommer effekten mere glidende synes jeg. Og snupper så evt 2-3 timer efter første kiks, gør jeg det meget senere får jeg ingen effekt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Med kex synes jeg det er endnu svære. Man vil gerne indtage sin optimale MDMA dosis på engang, men med kex aner man jo ikke hvad der er i dem. Så tager man to, venter en time, tager to til, venter en time, så overlapper de lidt hinanden, men der er ikke rigtig gennembrud.

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt Omkring
Har aldrig prøvet rent mdma så plejer at starte med 2 til 3 kix , alt efter styrke og hvor lang tid siden jeg har taget . Venter så en times tid og hvis der sker nada røger der 2 ned igen .. Lige så snart jeg er blæst spiser jeg vel 1 hver time ca tror jeg ? Og når man er god blæst sidst på aftenen og der kun er 2 kix tilbage så ryger de ned for en god afslutning :D

Titel:
Insane psychedelia user!

Og det synes du er en fornuftig strategi?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: København SV
Dosering på MDMA, 1x 150mg. 1-1½ time senere 1x150mg, alt efter hvor lam man nu vil være..

Med kiks ligger jeg ud med 2-3 stykker på een gang.. Og redosere med 2 kiks af gangen i løbet af natten aftenen. ca med 1-1½ times mellem rum.

Da jeg ikke synes man får noget ud af at spise enkelte. Selvom det er dårligt HR det andet.

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Aarhus
Citat:
Alt over en enkel redosering for mig giver ikke noget, faktisk giver en redosering heller ikke meget.

Derimod bliver jeg bare mere "lam" og dagen efter føler jeg mig en hel del mere ristet end hvis jeg bare havde taget en enkel god start dosis. Jeg synes ikke MDMA skal redoseres.

jeg har det på samme måde... jeg synes ikke man kan mærke at man har indtaget mere MDMA, hvis man er blevet ramt af det...

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
o1-Skunk skrev:
Har aldrig prøvet rent mdma så plejer at starte med 2 til 3 kix , alt efter styrke og hvor lang tid siden jeg har taget . Venter så en times tid og hvis der sker nada røger der 2 ned igen .. Lige så snart jeg er blæst spiser jeg vel 1 hver time ca tror jeg ? Og når man er god blæst sidst på aftenen og der kun er 2 kix tilbage så ryger de ned for en god afslutning :D

God ide, så er man næsten sikker på at maksimere MDMA'ens neurotoksiske virkning! Hvad skal man egentlig også med intakte serotonin receptorer?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
:yeah:

Har længe haft lyst til at lave sådan en....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]