Kommer an på i hvilken kategori
I den sorte må det nok være charas
I den grønne en god smagsfuld skunk, høj i virkningen med et snert af couch-lock hvis det er en slappe-af joint. HVis jeg skal bevæge mig eller lign. er en sativa uovertruffen.
DEn bedste skunk har jeg ikke fundet endnu, mangler stadigvæk at finde the one
I den lyse en god marok, varm eller koldpresset (lys pollen)
Som denneher (samme klump):

En lille video(hvor det var halv-koldt, en varm sommerdag er klumpen levende

)
Video downloadLad os prøve at se hvad vi kan gøre ved halvdelen af denne lille klump

...mast ud...

...så så med lidt varme
Video download---
Trak i ½ min på 0,25g hash i et shotglas med lidt isopropyl alkohol. Ud på et stykke glas og inddampe (Der var ikke så meget)
Fik egentlig ret meget olie ud af så lidt hash. Vil tro at 2/3 dele i vægt var olie. Resterne er pulveragtigt og klistrer ikke, ligesom det heller ikke vejer noget videre. Der er selvfølgelig nogle unøjagtigheder, det er en meget lille mængde, jeg kan ikke veje så små portioner og der kom vist lidt urenheder med i, bla. et hår som man kan se på billedet. Plus at jeg nok ikke har fået alt olie med fra hashen da det resterende stadigvæk smagte "ok"

Det er god hash, ikke helt bubble-kvalitet, men såp skal vi vist også op i en anden prisklasse. Men noget af det bedste marok jeg har røget i den seneste tid. Den koldpressede er også dejlig, mere høj i virkningen, selvfølgelig fordi den er koldpresset. Varm den lidt, tryk på den, og rusen er præcis som den varmepressede (som jeg viser her)
Har leget en del med klumpen så trichomes er lidt smaskede, da jeg købte det skinnede de overalt, side om side
100kr/g på Staden, indkøb 60/kg
Fik 10 for 650. Mums
Tak til DoYouSpeakWak?? for hosting