0. Har du taget coke fem eller flere gange i år?
Mere end fem gange i år
1. Hvor meget coke tager du i snit per dosering (angiv i mg.)?
Meget forskelligt, alt afhængig af hvor godt det er. Meget sjældent mindre end 100 mg. Ofte dog en del mere, op til 300 mg.
2. Hvor ofte redoserer du i snit (angiv hvert xx. min.)?
Omkring hver 20. minut
3. Hvor meget coke tager du i snit per gang?
Igen afhængig af kvaliteten. Aldrig mindre end et gram, aldrig mere end 2 gram.
4. Når du tænker tilbage og skal vurdere din gennemsnitelige rus, som du har fået ved at insufflere coke, hvor tilfreds er du så (fra 1-5)?
2.5 - 3
5. Din bedste rus på coke: Hvor tilfreds var du så set over hele forløbet (fra 1-5)?
4
6. Din dårligste rus på coke: Hvor tilfreds var du så set over hele forløbet (fra 1-5)?
1
7. Føler du, at du for det meste får det som du selv vil betegne som god coke fra din/dine pushere?
Nej, desværre
8. Hvilke positive ting oplever du under rusen ved at tage coke (kort)?
Coke kan, når det virker ordenligt, give mig noget ingen andre stoffer kan. En fantastisk selvtillid og on-the-top-of-the-world-fornemmelse - ofte er denne rus dog i korte perioder af gangen, og kræver ofte redoseringer. Selvom MDMA-rusen isoleret set er væsentligt bedre end coke-rusen, kan coke give mig en (om end væsentligt mere subtil), anderledes og nogle gange bedre rus "i hjernen". Svært at forklare

9. Hvilke negative ting oplever du under rusen ved at tage coke (kort)?
Ofte er rusen meget ustabil. Hvis jeg ikke er fuld når jeg tager kokain, får jeg kun noget ud af det hvis coken er meget ren. Der er dog ikke noget bedre end de første lines når man er ret fuld - det elsker jeg! Hvis jeg ikke er fuld, er rusen endnu mere ustabil og svinger meget op og ned, og jeg "chaser" konstant det high jeg prøver at forklare lidt oppe.
10. Evt. yderligere kommentarer:
Hvad jeg ikke ville give for at prøve 100 % uncut, Bolivian, Scarface-coke ;p