Well, lad os komme igang.
Som i kan se siger overskriften det meste.
Jeg har røget tjald lige så længe som jeg kan huske og det har stort set fyldt det meste af mit liv. Problemer har der aldrig været mange af og når der har været nogle, har det ikke været så seriøst.
Jeg er en relativt lækker dreng på 20

går på mit 3. år på HHX i Vejle og er godt kørende (synes livet er meget let).. Trods at alt bare kører som det skal har jeg her det sidste halve år haft noget kørende med en dejlig pige, hvilket nu har fucket min rolige livsstil op. I mine 20 år har jeg aldrig haft en kæreste. Det har aldrig sagt mig noget, og engangsknald skete for hyppigt til at jeg var interreseret i noget som helst fast. Lyder godt ik ?

En dag møder jeg så hende her, og følelser og alt det der gøjl hopper med om bord og det hele bliver 100 gange bedre end et godt trip på Emma. Sounds fucking amazing right?
Tiden går, sex er ikke meningsløst mere men dog mere spændende og bedre end nogensinde før.
Så kom problemet. Pigen her, lad os kalde hende M, ved ikke at jeg ryger eller tager stoffer.
En dag jeg er på vej hjem til hende, tænker jeg at jeg godt lige kunne fyre en lille en, da gåturen fra busstoppestedet og hjem til hende ikke er så langt.. jeg tænder op.. Og ud af øjenkrogen ser jeg hende fanme. Nå. Der var hun simpelthen, med at meget utilfreds udtryk i ansigtet (havde selvfølgelig glemt at hun ville gå mig i møde). vi snakkede så, eller hun snakkede og hun vidste ikke jeg var junkie og bla bla bla. You know girls

Tjald er åbenbart ligeså slemt som stoffer i hendes øjne.. men anyways, vi snakkede om det og jeg lovede ikke og ryge mere.
Løftet bliver holdt selvom det er svært, jeg er sku en mand der holder hvad han lover.
Efter 3 måneders rygestop skal jeg samles med gutterne til noget årlig poker aften hvor vi selvfølgelig ryger en masse.
Dette skete i Fredags.
Dagen efter kommer jeg hjem til hende, hun har tømmermænd fordi hun har været i byen med veninderne. Vi ser en film og knalder lidt, og da jeg skal til at gå bliver hun lidt ked af det. Hvilket jeg ikke kan tage stilling til da jeg ikke kunne se nogen grund til at være ked af det så jeg smutter sku bare hjemad efter at have kysset hende på panden.
Senere får jeg en sms om at hun var ked af det fordi hun havde været sammen med en anden (ja. kneppet en anden)
og at hun var rigtig ked af det og flov og alt det der. Oh my fucking god luder tænkte jeg. Hun fik en smiley tilbage og jeg slukkede telefonen. Drengene var selvfølgelig kede af at høre om episoden og vi besluttede os for at at pjække om mandagen og tage et søndags syretrip. Meget god idé tænkte jeg, så kan jeg også glemme M og hygge med vennerne istedet, for de er der sku altid for en i modsætning til de kællinger. (Sorry hvis jeg lyder lidt barsk, men syretrip har fået mig til at tænke alt for logisk til at kunne bekymre mig om sådanne ting som sker for alle).
Syretrippet var det ondeste (badtrip) jeg nogensinde havde prøvet og ser stadig fuldstændig paf tilbage på det.
Det værste er at jeg nu er begyndt at føle anger for at jeg bare cuttede kontakten med hende så hurtigt uden at snakke om det. Ved godt hun har været mig utro og at det er grund nok, men har aldrig haft følelser for en pige før og det går mig virkelig på nerverne. Ryger ikke mere, da jeg får nedtur på af det og har været røgfri i næsten en måned nu uden at få det bedre af det ene eller det andet. Hvad fanden gør jeg mand?