Jeg har det der før i tiden blev kaldt SVÆR DAMP. Jeg fik Ritalin Uno 40mg 6 gange om dagen og det var min psykiatrer der ga mig den dosis, at jeg tit tog mere end det er en helt anden historie
Men det jeg ville sige er, pas på med at misbruge ritalin, det kan være rigtig farligt at suge en masse af det indenbors, for der er flere tilfælde hvor folk som har sniffet meget ritalin i længere tid, lige pludselig er faldet død om flere år efter de er stoppet med det.
Der var en dreng som havde sniffet meget ritalin år tilbage i hans liv og en dag da han er ude og stå på skateboard med sine venner, falder han af skatebordet og falder død om pga. hans tidlige ritalin misbrug.
Ritalin er lavet af flere forskellige stoffer, nogle af de stoffer opløses i kroppen og forsvinder, men der er nogle af de andre stoffer som der er i ritalinen, de kan ikke opløses af kroppen, så det bliver i kroppen og kan i hverste tilfælde blokere blodårer og forsage blodpropper eller det kan gå i hjertet og sætte sig og blokere blod cirkulationen.
Ritalin er et super fedt stof at blive høj på, men pas på for det er VIRKELIG FARLIGT..!!!!!!!!
Jeg var afhængig af ritalin uno 40mg piller i 6 måneder, hvor jeg hvertfald spiste/sniffede 5-10 piller om dagen og når vi skulle feste kunne jeg nemt tage mellem 10-20 piller på en aften. Den sidste fest inden jeg tog på afvænning tog jeg 30 kapsler ritalin uno 40mg, fik af vide af en læge at jeg har været utrolig heldig, burde ha været død af den dosis.