Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Nu har jeg googlet rundt længe uden nogen ordentlige svar.

Kan hash, skunk, pot osv. ryges på vandpibe?
Hvis ja, ryges det så på samme måde som bong - hvor man ''tænder'' sit mix og så suger?

Nogen der har erfaring med at blande vandpibetobak op med noget godt røg?
For personligt tænker jeg at det er spild af røg, da tobakken til vandpiben er så våd?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: sted
Det kan du sagtens. Tænd og sug.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
hvis det er hash, tror jeg ikke der er nogen problemer, men ved ikke hvordan fugtigheden påvirker pot og skunk. Men har hørt fra mange at det er spild af god hash, fordi det bliver brugt for hurtigt, fordi at kullet forbrænder thc'en ligegyldigt om der bliver suget eller ej.

Men det er forudsat at du ryger det som en alm. vandpibe, blandet med hash, kunne heller ikke forestille mig at det kan bruges særlig godt som en forstørret bong.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Det har været oppe og vende med skunk før, folk kom nogen forskellige gode bud: viewtopic.php?f=3&t=39032&p=534651&hilit=hash+vandpibe#p534651
Edit: i hvert fald et, og det kunne sagtens lade sig gøre og endda med rimelig god effekt lader det til... good luck :)

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem

bland det med vandpibe tobak, det giver den bedste effect efter min mening. (ps vis du gerne vil ryge normal vandpibe tobak bagefter, skal du vide at den kommer til at smage ad h til. så man skal dedikere en pibe til det)

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Agrabah
Når jeg ryger hash på vandpibe blander vi bare hashen og tobakken sammen og ryger som normalt, med fortrinlig effekt.

Vandpiben er lækker og ryge på hvis man er mange mennesker, eller det er et par jomfrulunger der ikke er vant til at ryge :)

God ryger.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja, men det er forfærdeligt, hvis du spørger mig. Synes det slår alt for hårdt på en ubehagelig stoner måde.
Det er svært at forklare, da en kraftig skævert ofte er det man søger, men den her rus er bare så klam.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midt på en løg mark.
ja, men det er forfærdeligt, hvis du spørger mig. Synes det slår alt for hårdt på en ubehagelig stoner måde.
Det er svært at forklare, da en kraftig skævert ofte er det man søger, men den her rus er bare så klam.

Min personlige erfaring er, at det giver en lækker up-high?
Det kan være lækkert nok at ryge lidt hash på en vandpibe. Jeg har dog aldrig prøvet med pot eller skunk, men det må snart testes.

Medlem

Geografisk sted: Norge tæt på slalom bakkerne
¨Vi har røget meget pot på vandpibe ... smager a H til men virker ganske fint

Medlem

Jeg har gode erfarninger med at mixe hash skunk også æble tobak smagt rigtig godt og fik en ordenlig syg koger på bare lav et stort hovede og så ikke alt for meget hash/skunk i og så bare tænd den nomalt :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
I mine unge dag som hashbegynder røg vi for det meste hashen på vandpibe. En interessant effekt jeg i retrospekt har bemærket er at måden man bliver påvirket på minder mere om oralt indtagelse end normal rygning. Jeg tror dette hænger sammen med et langsommere come-up, da den hurtige (nikotin-)skævert efter en joint godt kan virke en smule overvældende for mig. :hm: Måske hænger det bare sammen med at en koger ikke bliver helt det samme igen..

Junior medlem

Geografisk sted: Først i åen, derefter på røgeriet.
I min pure ungdom, fik jeg min første skævert efter at vi røg cannabis på vandpibe. Det var noget utrolig blødt hash, cirka som modeller voks. Vi puttede omkring 0,3 gram i, og blev ganske blæste. Det virker ganske fint imo, dog kan nikotin påvirkningen godt være ubehagelig. Skunk eller pot har jeg ingen erfaring med i vandpibe, men har en eller anden idé om at hash fungerer bedst.

Junior medlem

det fugerer ganske fint, specielt med hash, har heller aldrig prøvet med skunk da jeg var bange for at det spild af røg, men mon ikke det virker på samme måde.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
Det kan du sagtens. Tænd og sug.

hva snakker du om? han skal sgu da ikke tænde

Medlem
Brugeravatar

Da jeg har mange arabiske venner, ryger jeg tit vandpibe, og vi skulle da også prøve at ryge med tjald i vandpiben, og jeg må sige at jeg syntes det er waste.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Urethra, anywhere/anybody.
Når jeg tænker tilbage på min karriere som heftig hashryger, så er det egentlig utroligt jeg aldrig har prøvet at ryge cannabis på vandpibe. Der er da lige et gabende hul i mit erfaringskartotek der, men jeg har nok altid haft en idé om at det ikke fungerede ordentligt.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In a curious mind
Angående hash i vandpibe:
Min personlige erfaring er at det virker helt fint - selvom jeg fortrækker joints.
Lav en mix ligesom du ville hvis du skulle lave en joint. Du kan fortrække at smuldre mere hash i end i en joint, dog.
Pak piben halv-løst med din fortrukne mængde, og fyr den op helt som du normalt ville :)

Dedikeret medlem

Mine erfaringer med cannabis og vandpibe er at både hash og skunk virker i vandpibe, dog foretrækker jeg skunken. Bare miks en smule skunk sammen med lidt vandpibe tobak, ikke for meget så smager det grimt. Jeg har kun prøvet med hash få gange, da jeg hurtigt konkluderede at det ikke rigtigt fungere for mig.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]