Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 13:36

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hey alle. Fyrede den for sygt nytårsaften og spiste en halv pose MDMA hvor jeg drak den i en omgang vodka på 10 minutters tid. Har nu haft det ekstremt mærkeligt i hovedet 2 dage ovenpå den våde nytårsaften. Drak en ordentlig omgang vodka + energidrikke oveni. Føler mig meget sløv i bolden, og er begyndt at blive en smule bange for, hvor lang tid der er til at det går over..

Nogen der har en lignende erfaring?.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ved ikke hvor meget en halv pose MDMA er.

Det klart du har det mærkeligt når du har overdoseret dit MDMA, drukket store mængder alkohol og fyrede energi drikke i den allerede over stimulerede krop.

Hvornår du får det bedre kommet meget an på
*Hvor tit du tager MDMA
*Hvor stor en dose en halv pose MDMA er
*Din kost
*Om du dyrker motion

Ihvertfald vil jeg anbefale du ikke rør narkotika i meget lang tid efter sådan en omgang.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Senest rettet af Puny_pete 04 jan 2013 12:17, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Som Puny_pete siger, så vil det lige tage lidt tid før du er oven på igen efter sådan en tur.
Går ud fra at "en halv pose MDMA" er ½ gram. Det er MEGET i én dose, så næste gang skal du være sikker på, hvad du tager. Det gør også tømmermændene noget mere overskuelige.

men bare rolig, du skal nok blive dig selv igen

EDIT: Hvis du ka lide hash, så ryg en joint. Det er det bedste efter mdma.. Nogengange kan jeg jeg lige mærke en antydning af emma eufori efter sådan en joint dagen(e) efter

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Der er ikke så meget mere at tilføje synes jeg. Udover måske lige det kan være en god idé at æde nogle vitaminer samtidig med indtagelse af stoffet (mdma) fremover når du skal trippe. Mit net er ikke det bedste lige pt, så kan ikke finde links men du findet det sikkert hurtigt ved at søge.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX

Havde engang en meget vildt, våd og hvid tur på roskilde, hvor jeg væltede rundt i en cocktail af sprut, øl, diazepam, lsd, svampe, mdma og speed i en uges tid.

Da jeg kom hjem igen, havde jeg det meget mystisk i en uges tid eller to. Men det forsvandt igen, så bare rolig. Og en anden gang, paspå med at blande stimulanser

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: up yours
Hvor dose en halv pose MDMA er

:mrgreen:

ER DU LAM ELLER HVA????
Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?

Havde engang en meget vildt, våd og hvid tur på roskilde, hvor jeg væltede rundt i en cocktail af sprut, øl, diazepam, lsd, svampe, mdma og speed i en uges tid.

Da jeg kom hjem igen, havde jeg det meget mystisk i en uges tid eller to. Men det forsvandt igen, så bare rolig. Og en anden gang, paspå med at blande stimulanser

Det er en synd at blande diazepam med psychedelia og uppers!!!!!
Men måske var det meget fornuftigt, så det kunne dæmpe de andre lidt, men ellers er det da et NO GO!

Junior medlem

Hey alle. Fyrede den for sygt nytårsaften og spiste en halv pose MDMA hvor jeg drak den i en omgang vodka på 10 minutters tid. Har nu haft det ekstremt mærkeligt i hovedet 2 dage ovenpå den våde nytårsaften. Drak en ordentlig omgang vodka + energidrikke oveni. Føler mig meget sløv i bolden, og er begyndt at blive en smule bange for, hvor lang tid der er til at det går over..

Jeg har måske prøvet noget lignende en gang. Det skrev jeg om her:

viewtopic.php?f=18&t=34778&p=464107#p464107

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
lige meget hvor slem en mdma skade end sku være er der ikke noget der tyder på at hjernen stadig er ændret efter 2 måneder, dvs. i dit tilfælde går der nok langt kortere tid, da du ikke har taget mdma hver dag de sidste 2 uger, og jeg går ud fra at det er nogle vilde situationer forsøgene på området er lavet ud fra.

jeg har haft før haft det mærkeligt op til en uge efter et mdma binge.

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for København
...og jeg går ud fra at det er nogle vilde situationer forsøgene på området er lavet ud fra.

Source: http://www.bionyt.dk/ecstasy.html

I den ovenstående undersøgelse gav de forsøgsdyrene, (aber), 4 dage i træk med 2x 5 mg pr. kg kropsvægt, hvilket man vel godt kan beskrive som noget af en ond blæser, når der sikkert har været tale om noget kemisk rent MDMA. :rocking:

På samme side står der heldigvis også at de varige skader, på aberne, først blev ses ved gentagne ture på doseringerne 2x 5 mg pr. kg kropsvægt.

Du kan roligt ånde op, men husk det til en anden gang.. Hvis du ikke stoler på dig selv når du først har fået fingrene i posen så lad dog hver med at tage mere med end du behøver indtage for at få en god aften!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvor dose en halv pose MDMA er

:mrgreen:

ER DU LAM ELLER HVA????
Billede

*Rettet :lol: :lol:

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
den lyder lidt gusten den der rapport... de siger konsekvent ecstasy... og ecstasy er jo et vidt begreb.. de burde jo måle med mdma...

der er også nogle ikke særligt videnskabeligt klingene sætninger som fx. "Virkelig mange ecstacybrugere tager næsten dagligt hash"
wtf is that all about?
ikke at jeg siger mdma er ufarligt... men lige den der artikel ville jeg tage med et gran (bade)salt (lol)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]