Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 03 aug 2025 23:14

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Medlem

Tag ikke fejl - jeg har elsker hvert et bong hoved, hver svamp jeg har gnasket i mig, og hver gang jeg har været helt blæst på ukendte stoffer til raves

Medlem

Og jeg savner stof-kulturen og de gamle dage ;) Men det er et overstået kapitel. Ser lidt tilbage på det med skam, men jeg opdagede også mange nye fede ting, og fik gode bekendtskaber.

Men sådan ender det ikke for alle - og jeg har set mange, der har været helt fuckd og helt ude at skide, så langt at de aldrig kommer tilbage igen.

Og hvem fuck gider ende dér?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Det var ikke 4-ho-met, det var 5-meo-dmt.
Der er noget af en forskel mellem de to, jeg kan ikke forestille mig at jeg misinformerede dig hverken om effekt eller navn.

Psykedelisk crack er joke betegnelse og er desuden nok ikke det smarteste at kalde det, det er et meget stærkt psykedelikum.

And there you have it :D Det var nok de 20g pot der gjorde mig lidt forvirret xD

Dedikeret medlem

Det kommer vel an på hvad ens drømme består af

Edit:

Hvis du f.eks. vil have et stabilt kærligheds-forhold, kan du ikke tage stoffer - da stoffer per definition gør dig ustabil i en kortere eller længere periode.

Min drøm var at leve stærkt og dø ung indtil jeg blev 30 og fandt ud af jeg ikke vidste hvad jeg skulle bruge livet til i og med jeg ikke havde planlagt noget - havde regnet med jeg var død inden. Gjorde også en indsats for at det skulle lykkes.

Medlem

red.

Håber du er et bedre sted nu, FSO!

Senest rettet af Rophe 10 jan 2013 01:28, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Alle der tager stoffer, tager det fordi, at det er fedt. Simple.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Ja, det er bare fedt.
Når folk tager stoffer for at komme væk fra virkeligheden og glemme deres problemer, er det som regel der, at det begynder at gå galt.

Dedikeret medlem

red.

Jo tak det er jeg - nærmer mig de 40 år og elsker livet.
Er taknemlig for det ikke lykkes for mig og trække stikket ud under diverse nedture og psykoser.

Medlem

Alle der tager stoffer, tager det fordi, at det er fedt. Simple.

True dat!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Omicron Persei 8, on delivery mission
Jeg startede med det, fordi det var spædende og anderledes. Nu gør jeg det for at udvide min bevidsthed :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Syd for Skagen
Tør ikke se realiteten i øjnene og flygter for min hverdag... Spøg til side :P

Fordi det er en spændende verden at lege med. Syntes selv jeg har lært mig selv bedre at kende, for hver af tur, jeg har været på.

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Nu er jeg kunster og jeg ved at der er ikke kommer meget poesi eller mange saxofonsoloer ud af kildevand og råkostsalat.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er stoppet med at tage stoffer, ryger stadig tjald. Gjorde det fordi jeg var nysgerrig og fascineret af det, hvilket jeg egentlig stadigvæk er.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Berlin
fordi det var spændende at prøve at udforske sine egne grænser

Er ikke helt sikker på hvad du mener med det her, men umiddelbart lyder det som en af de værste grunde til at tage stoffer. Hvilke grænser er det du søger? For hvis det er at se hvor meget du kan holde til så burde du virkeligt stoppe og overvejer konsekvenserne af hvad du har gang i. Jeg kan forstå hvis man gør det for oplevelsens skyld. Jeg kan endda forstå hvis man gør det for at komme væk fra noget, selvom det selvfølgeligt heller ikke er det smarteste.

Junior medlem

red.

Jo tak det er jeg - nærmer mig de 40 år og elsker livet.
Er taknemlig for det ikke lykkes for mig og trække stikket ud under diverse nedture og psykoser.

Psykoser? De har vel været flygtige eftersom du sidder her?
Men kan du fortælle om den oplevelse måske? Hvordan vidste du at det var en psykose, hvor lang tid varede de osv? :)

Junior medlem

Så en ung mand på chr havn metro som stod i en koger med Hvidt under næsen. Han stod og gyngede, synkede i knæene og lavede skidebevægelser, simpelthen totalt virkelighedsfjern. Jeg synes det var syndt for ham, men det skræmmer mig samtidig fra vid og sans at man bare kan stå sådan :-/
Endnu mere skræmt og medlidenhedsfuld over for de mennesker der går og råber eller snakker med imaginære folk.. Dette må ære en psykose, spørgsmålet er hvilken og hvordan?

Nogle bud på disse 2? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: den sorte muld
Jeg synes det er noget generaliserende at påstå at man ikke kan jage sine drømme når man tager stoffer.

siger du at rophe er generaliserende? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Så en ung mand på chr havn metro som stod i en koger med Hvidt under næsen. Han stod og gyngede, synkede i knæene og lavede skidebevægelser, simpelthen totalt virkelighedsfjern. Jeg synes det var syndt for ham, men det skræmmer mig samtidig fra vid og sans at man bare kan stå sådan :-/
Endnu mere skræmt og medlidenhedsfuld over for de mennesker der går og råber eller snakker med imaginære folk.. Dette må ære en psykose, spørgsmålet er hvilken og hvordan?

Nogle bud på disse 2? :)

Det er ikke sikkert du skal have ondt af ham duden i metroen... Lyder somom han var godt blæst.. Han havde det vel godt :D

Junior medlem

Nej nok ikk, men eftersom han sked i sine bukser så synes jeg sgu det var sørgeligt at være så blæst.. Men hva fa'en det jo op til en selv, jeg har aldrig og vil aldrig ende i lignende situation :)
Men det var underholdende for andre der grinte og lavede videor, måske det kan findes på youtube el lign :-P

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nej nok ikk, men eftersom han sked i sine bukser så synes jeg sgu det var sørgeligt at være så blæst.. Men hva fa'en det jo op til en selv, jeg har aldrig og vil aldrig ende i lignende situation :)
Men det var underholdende for andre der grinte og lavede videor, måske det kan findes på youtube el lign :-P

Det skulle være forbudt at tage video af folk der er blæste

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 60 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]