Fik fat i noget emma her forleden, skulle ud med gutterne og havde det sjovt, men det var lidt pudsigt fordi da vi fandt det frem og fik kigget sådan ordenligt på det fandt vi ud af det faktisk næsten var lugtfri, det vi normalt får lugter og smager utrolig kraftigt, og virkningen er også god.
Men ligepræcis den her gang lugtede det ikke, og smagte ikke specielt grimt, og det var ikk "fantastisk" som det plejer, altså det var skægt nok, var udadvendt og snakkede osv, ligesom når man er fuld, men jeg kunne bare SLET ikke sidde stille OVERHOVEDET ( normalt når jeg er på mdma, men det her var anderledes, jeg svedte slet ikke, jeg fløj bare rundt og snakkede og kunne ikk sidde i 2 minutter.)
Det skal lige siges at det er over 1 måned siden jeg tog sidste gang og der indtog jeg omkring 0.5
og gangen inden det var der også ca 1 måned.
men den der "FUCK HVOR ER DET BARE SINDSYGT VILDT DET HER" fornemmelse var der ikke? det var sjovt osv men det var ikke sindsygt med farver og kæbe og jeg kunne sagtens læse på min mobil skærm osv.
Er det mdma vi havde fat i der eller var det noget der minder om det? eller noget helt tredje?

Mvh M