Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Fik fat i noget emma her forleden, skulle ud med gutterne og havde det sjovt, men det var lidt pudsigt fordi da vi fandt det frem og fik kigget sådan ordenligt på det fandt vi ud af det faktisk næsten var lugtfri, det vi normalt får lugter og smager utrolig kraftigt, og virkningen er også god.

Men ligepræcis den her gang lugtede det ikke, og smagte ikke specielt grimt, og det var ikk "fantastisk" som det plejer, altså det var skægt nok, var udadvendt og snakkede osv, ligesom når man er fuld, men jeg kunne bare SLET ikke sidde stille OVERHOVEDET ( normalt når jeg er på mdma, men det her var anderledes, jeg svedte slet ikke, jeg fløj bare rundt og snakkede og kunne ikk sidde i 2 minutter.)

Det skal lige siges at det er over 1 måned siden jeg tog sidste gang og der indtog jeg omkring 0.5
og gangen inden det var der også ca 1 måned.

men den der "FUCK HVOR ER DET BARE SINDSYGT VILDT DET HER" fornemmelse var der ikke? det var sjovt osv men det var ikke sindsygt med farver og kæbe og jeg kunne sagtens læse på min mobil skærm osv.

Er det mdma vi havde fat i der eller var det noget der minder om det? eller noget helt tredje? :)

Mvh M

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Måske.. Måske ikke :D

Det er der ingen der har en jordisk chance for at svare dig på, medmindre du får stoffet lab-testet eller alternativt med Marquis el. lign.

Det kunne være MDMA, ligesom det kunne være bk-MDMA, amfetamin eller en hvilken som helst anden stimulans/empatogen.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Ud fra din beskrivelse af rusen (ift. din normale oplevelse af MDMA) tror jeg ikke at MDMA er det (eneste) aktive stof. Det er nok et eller andet stimulerende RC. Præcis hvad dit "MDMA" indeholder ved kun den almægtige og kære Gud, Skaberen!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
tror det er Meth X)

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem

tror det er Meth X)

//Zh4d0w

Smager meth ikke af noget ? :)

op det MDMA jeg tar lugter overhovedt ikke og er store klare krystaller men det smager som en i helvede ! virkelig ulækkert og bittert !

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
har aldrig prøvet meth eller været i nærheden af det så skal ikke kunne sige det, det var bare en indskydelse :)
men jo kan forestille mig det smager grimt
er heller ikke kommet over emma der lugter? men det smager lidt af "overkemisk salt-lakrids"

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Junior medlem

har aldrig prøvet meth eller været i nærheden af det så skal ikke kunne sige det, det var bare en indskydelse :)
men jo kan forestille mig det smager grimt
er heller ikke kommet over emma der lugter? men det smager lidt af "overkemisk salt-lakrids"

//Zh4d0w

det lugter lakrids agtigt og kemisk, på en lettere klam måde :)

og det skal lige siges at når vi knuser det er det umuligt at få "fint" det er sådan lidt ligesom sukker, lidt finere måske, og man kan rulle det til sådan nogen pølser hvis man prøver ihærdigt nok

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ren MDMA skulle gerne være lugtfri. Jeg mener at den lakridsagtige lugt stammer fra isosafrol - udgangsstof og en meget udbredt urenhen. Det er dog ikke så sansynligt at I har fået så ren MDMA. Men I kan altså ikke udelukke MDMA på den basis at stoffet er næsten lugtfrit. Det kan dog i teorien være hvilket som helst stof.

Den manglende effekt kan godt skyldes et overforbrug. Det trådstarter beskriver som en "normal" rus har symptomer af kraftig overdosering.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
mdma bør ikke lugte af noget (egen erfaring) - men det skal smage så kemisk bittert at man ikke kan undlade at skære grimasser når man spiser det (igen, egen erfaring). :)

Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Amager
Du kan evt. købe et test kit på nettet

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]