Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hej derude :D

Har aldrig prøvet Oxycontin, eller andre ting som indeholder Oxycodone.

Men nu er tiden kommet! og vil så gerne høre hvor meget i mener at jeg skal lægge ud med? :D

Vil sige min erfaring og tolerance er medium/lav (15-20mg metadon er en tilpas dosis til et rigtig godt buzz ;) - hvis det kan sammenlignes sådan)

Pillerne er Oxycontin OC 15mg, og jeg har læst flere steder at der er noget time release som man også skal udenom ved at fjerne farven uden på pillen? :)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Hvor?
Hey :)
søg søg søg, og du vil finde :)

http://www.erowid.org/pharms/oxycodone/ ... dose.shtml

Der er altid rigtig god info at hente på erowid, der er både w/ no tolerance w/ heavy tolerance

Medlem

Med hensyn til at fjerne time release/depot funktionen, så skal dette gøres ved at knuse hele pillen godt og grundigt!
Og start hellere for lavt ud end for højt. Du kan altid redosere eller prøve igen en anden dag.
Jeg startede selv med at sniffe 5 mg oxycodone. (uden tolerance) Det var en god begynder dosis for mig.

Medlem

Mange tak :D

Har faktisk været derinde og kigge tidligere, jeg kan bare ikke få det til at hænge sammen - for ved at der findes piller på 80mg (vist også mere) er det pga. time release? :D Men det er de vel alle sammen? :S

Må indrømme at det forvirre mig lidt :)

Og vil også meget gerne høre - hvor meget ville i selv starte med? :)

Medlem

Med hensyn til at fjerne time release/depot funktionen, så skal dette gøres ved at knuse hele pillen godt og grundigt!
Og start hellere for lavt ud end for højt. Du kan altid redosere eller prøve igen en anden dag.
Jeg startede selv med at sniffe 5 mg oxycodone. (uden tolerance) Det var en god begynder dosis for mig.

Okay, det er mindre dosis end jeg selv ville have gættet :D

Tror ikke jeg vil starte over 10mg :)

Dedikeret medlem

oxynorm er normal, oxycontin er depot! hvis det skal sniffes så skal du skrabe det yderste lag af, og så knuse pillen godt og grundigt.. ellers får du ikke fjernet time releasen.. pas nu på dig selv og bland det ikke med noget, andet end weed :-D
go kløtur!

Medlem
Brugeravatar

10-20mg. Knus pillen, pak pulveret ind i lidt toilet papir eller en tom pillekapsel og slug den. Du kan også sniffe det, men det er spild af stof da oxy har en meget stor biotilgængelighed ved oral indtagelse.

In our memories

Geografisk sted: I busken, udenfor dit vindue..
10-20mg. Knus pillen, pak pulveret ind i lidt toilet papir eller en tom pillekapsel og slug den. Du kan også sniffe det, men det er spild af stof da oxy har en meget stor biotilgængelighed ved oral indtagelse.

+1
Og så smager det også ækelt..

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Man kommer til at ææælske smagen!! MUUUMS !!

Hvis det er noget du kan få fast, vil jeg råde dig til at holde nallerne fra dem. Lige præcis oxycondon tager lige pludselig røven fuldstændigt og addeles! Har set det så ofte med lige præcis oxy! Rusen er noget helt andet end metadon, kodein, alm morfin og andre opiater.. Imo er det helt klart det bedste opiat! Stærkt efterfulgt af ketoganer..
Og det er lige præcis fordi at det er så lækkert at det pludselig kan tage røven på dig, hvis du pludselig får en depri periode i dit liv, så er oxy der altid til at trøste, og det er så skide farligt! Og tro mig.. Du gider ikke de fysiske abstinenser et længerevarende oxyforbrug fører med sig!

Men bare et råd fra en der selv har haft fast adgang til møget og kender den fantastiske rus det giver, men lige så højt man flyver, lige så dybt graver du dig ned i jorden - selv efter faldet ;) hvis altså man ikke passer en god del på det med lige præcis det her opioid.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Imo virker oxy mindst lige så godt nasalt som oralt! Og skal det ned oralt, så er det bare at smide det i noget sodavand eller andet med CO2 i, det øger overfladearealet. Men synes slet ikke at oral indgift er noget der ligner mere effektiv end nasal! Så skulle det kun være det psykiske aspekt med at det kommer snigende (specielt hvis man laver bombe i gelatinekapsel eller lokumspapir).. Men snif det eller prop "lårtet" op i en røvraket... Nasal er helt klart at foretrække imo fremfor oral.. Fandt en tabel over biotilgængelighed dengang jeg var møj glad for det. Og det var noget med at lige præcis med oxycondon, var biotilgængeligheden mere eller mindre det samme, for ikke at sige magen til hinanden, i modsætning til fx morfin som virker betydeligt bedre oralt end nasalt.. Orker ikke lige at lede efter den oversigt nu. Men skal nok lige finde den hvis jeg husker det senere..

Junior medlem

ADVARSEL FRA MODERATOR: DETTE INDLÆG INDEHOLDER LIVSFARLIGE DOSERINGSFORSLAG!

Oxy OG metadon er to forskellige ting, men dog stæke :)

Du bliver ikkr skæn af oxy den første dag, det gør du af doner, selvom dag ti var bedre.... åhh jeg husker mine spæde dage :D

tage 20mg Metadon, 5-10 af gangen vendt typsk em lille time 8)
Første gang du prøver Metadom, så sejker du! :) :)

Oxy, er et underligt stof. nogle skyder det. Har jeg aldrig prøvet!!!!

Tag 90mg, hvis du vil rammes

Brugeren kommer her med et farligt og dårligt råd -advarsel tildelt

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ej nu stopper "galskaben" dælme.. Som ment i komplet faktuel og farlig nonsens!!
Self bliver du ramt første gang du tager oxy?!! Kom med bare en enkelt videnskabelig grund til at man ikke bliver ramt første gang man tager oxy? Bare én videnskabelig grund..
Og hvordan kan du - lige meget hvor stiv eller skæv du er - råde en gut til at starte ud med at tage 90 mg oxy??? Bliver helt tosset over noget der dessideret kan være livsfarlig dose?!!
Tror hellere du må smide dig i puttekøjen nu inden at du får ødelagt en eller andens liv!

Junior medlem

90mg er jo en fuldstændig hjernedød dosis til en førstegangsbruger!!!!

Hold din kæft hvis du ikke har noget brugbar info at komme med ! 90mg første gang vil føre til ekstrem opkast og det der er værre !! klaphat

start med 10-15mg til at starte med og hold MINIMUM en uges pause imellem, og helst meget mere!

de tager røven på dig og lige pludselig står du og ikke kan klare en dag uden dem og det har du ikke lyst til.. tro mig !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]