Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 aug 2025 18:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har ca 30 gange taget kokain af den renhed og jeg har alle gangene kunnet mærke det i kroppen 5-6 timer efter. Primært ved søvnbesvær.
Og kan vi blive enige om at ved en halverings tid på 1 time., og i min vennekreds ihvertfald et minimum indtag på 100 mg stadig
teoretisk har 20 mg tilbage efter fem timer? som da tydeligt kan mærkes selv med tolerance.
Og kan vi blive enige om at halveringstiden er relativ og nogen kommer over det betydeligt hurtigere end andre.
Og jeg er godt klar over at renheden ikke ændrer på molekylet. Har du selv prøvet kokain af den renhed?
Går ud fra du har har drukket din opiumsthe siden du ytrer sådan. Jeg har selv drukket, og kender til mange der drikker det. Og jeg har aldrig hørt om nogen der kunne drikke sig noget nær en od til.
Generelt synes jeg selv med råopium der vasket at man skal gå til den for at komme til det punkt hvor man nodder og ikke kan holde sine øjne åbne.
Og det er kun via rygning man kan komme nær den tilstand.
Jeg har ikke nogen kilder,kun erfaring og bekendte der drikker det konstant.

Ved ik hvad du fabler om. Kokain virker ikke i mere end 45-60 minutter.

Medlem

Har du prøvet at tage kokain?
Min halveringstid beregning var rimeligt fejlagtigt tal er ikke min stærke side. Men hvis halveringstiden er en time hvordan skulle det så kun virke 60 minutter?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Alshabab Hvis du tager 100mg ren kokain, så er der teoretisk set kun 3,125mg kokain tilbage efter 5 timer.

Så hvis du kan mærke kokain i meget mere end en time af gangen (eufori) så er der en god sandsynlighed for at det ikke er kokain. Selve bodyloadet tager IMO 2-3 timer at komme sig over efter indgift alt efter dosering.

Og ja, jeg har prøvet kokain af den kaliber flere gange..

Det andet du skriver om opium er bare noget ævl, jeg gider egentlig ikke engang tage det op - Det meste af hvad du skriver strider stik imod den oplysning du kan finde på ex erowid/bluelight. :)

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Har du prøvet at tage kokain?
Min halveringstid beregning var rimeligt fejlagtigt tal er ikke min stærke side. Men hvis halveringstiden er en time hvordan skulle det så kun virke 60 minutter?

Ja. Også helt rent kokain, der lige er blevet taget af blokken.

Du er den første jeg møder der claimer at kokain stadig har en markant virkning cirka en time efter rusen har indtrådt.

Jeg vil dog sige at hvis du mikser det med alkohol, så har det en tendens til at vare cirka halvanden time, da kokaethylene bliver dannet, hvilket er længerevarende. Men that aside, så er det vidst stadig temmelig common knowledge at dit bang for the buck med coke cirka er en time per streg.

Junior medlem

Hej, jeg og en ven prøvede også for første gang MDMA i sidste uge.
Det du beskriver lyder som det come-up som bliver beskrevet mange steder hvis man søger lidt på det.
Jeg mærkede hverken kvalme eller noget af den ubehag du beskriver, men min ven blev vidst ramt hårdt. Han lå lige pludselig og skulle brække sig (sagde den der opkast lyd), og han kunne ikke tale ordentligt, som om at han var mega fuld, han sagde bare lyde og mumlede, og udover det væltede han rundt. Jeg gik dog ikke i panik da jeg havde læst om hvad man skulle forvente, så jeg puttede ham i sofaen og ga ham et tæppe på og en spand. Efter ca. 10 min hvor jeg selv havde det mega godt, og fedt i kroppen, kunne han tale lidt igen, og han kaldte på mig og en anden ven vi var sammen med, han bad os passe på ham, og påvirket af E som jeg var, var jeg rigtig kærlig, så jeg lagde mig og holdt om ham, og lå der i en 10 minutters tid og snakkede om hvor meget bro-love vi delte. Efter ca. 20 min kom han ligepludselig "helt til sig" (han var stadig på E, han havde bare nået sit peak) han kunne snakke normalt, og gå, og han ville bare høre musik og danse - så vi tog ned i byen og havde den fedeste bytur jeg kan huske.
- Jeg har ingen erfaring med kokain, og kan ikke sige om det har noget at ha sagt, men det lyder bare som om du er en af dem der får det skidt under come-up :)
Så lige til sidst- lad nu være at mixe stoffer.. det er så dumt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]