Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 00:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg har lige været ude ved mit guerilla grow. uden at sige for meget, så kan jeg vist godt afsløre at det ligger mellem et industrikvarter og en motorvej. Det er et MEGET vildt sted med masser af bevoksning der bare får lov til at passe sig selv.

Til min skræk kunne jeg i dag følge et gravkospor lige hen til - og igennem - mit spot som består af 6 20 l murerspande med planter, heraf 3 lowryders som var klar til høst. Der har åbenbart været nogle offentlig ansatte og beskåret bevoksningen langs motorvejen, og vejen derned skulle åbenbart gå lige gennem mit spot.

Status: En flækket spand med en knækket og vissen plante - og derudover var resten af mine spande sat pænt til side, sammen med den skovl og de 2 flasker gødning som også lå sammen med planterne. Planterne stod nok så fint og tronede fuldstændig uskadt.

Jeg har selvfølgelig et backup-spot 300 meter derfra, men jeg orkede simpelthen ikke flytte planterne i dag, selv om jeg pludselig (lige her hvor jeg prøveryger det første af min egen høst) bliver ramt med en paranoia over om det bare er sat til side, for efterfølgende at blive meldt til politiet. Jeg tager ud og flytter planterne hen til det andet spot en af dagene, men jeg tror altså bare, at man ville have valgt at tromle det over og hive det op med rode, hvis man ville noget ondt. :?

HVIS det er som jeg formoder: At det virkelig er en venlig sjæl med et åbent sind, der kunne se hvor meget energi der er lagt i det, så fortjener han bare oceaner af god karma. Derfor synes jeg at jeg ville dele denne, forhåbentlige solstrålehistorie med jer. Han er tilsyneladende i hvert fald ikke interesseret i Marianne selv, da der stod tre lowryders som var klar til høst.

Så her ser I min første beskedne høst. Det er ikke meget, men det er der.. og det hænger til tørre i mit helt nybyggede grow-cabinet :rocking:

Til det har jeg for øvrigt et spørgsmål: Blæseren er den mindste og den mest eco growshoppen havde, men alligevel larmer den en del og flytter, så vidt jeg kan regne ud, hele seksten gange så meget luft som den behøver (160 m3 til et skab der er cirka 1m3. Jeg vil derfor høre om der jer bekendt findes nogle svagere ventilatorer som er væsentlig mere støjsvage end den jeg har (Se billedet).

Og her.... Tadaaa.. Min første sølle høst. De stod indenfor og i alt for små potter, alt, alt for længe inden de kom ud. Derfor blev det ikke til mere. Hvad vil I skyde på der bliver i tørret vægt?

Billede

Medlem
Brugeravatar

Jeg aner ikke hvor meget der vil blive, men tillykke med det! Er der nogen speciel grund til at du ikke trimmer tættere? Kan du bare godt lide det sådan, eller er det måske for at kunne strække det så godt som muligt indtil udendørshøsten er i hus? Jeg havde trimmet MEGET tættere og gemt trimmet til hash, sammen med trim fra de 6 udendørs.

Din historie er iøvrigt en rigtig hjertevarmer - dejlig oplevelse! ...Men se dog alligevel at få planterne fjernet hurtigst muligt. Høst de tre der er klar hurtigst muligt, og flyt de resterende tre.
Good luck!

Medlem

Jeg var i tvivl om hvor tæt jeg skulle trimme. Har aldrig prøvet det før. Og de tre der var klar til høst er skam blandt dem der hænger på billedet.

De andre planter på mit spot er white widows. Ved slet ikke om de kan nå at blive færdige udendørs. Min backup plan er at have skabet frit til oktober og tage de to mest potente planter ind og gøre dem færdig der. Fyren i growshoppen sagde at jeg kunne tage dem ind, sætte dem i blomst og så sætte dem ud igen, men det kan jeg ikke forstå, for går de ikke bare tilbage til at vegge, når de kommer ud igen?

Medlem

Eller også troede han bare det var almindelige haveplanter? :D

Medlem

Nogen der har en kommentar til det tip med at tage mine ww ind for at sætte dem i blomst, og så sætte dem ud igen?

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nový židovský hřbitov
Nogen der har en kommentar til det tip med at tage mine ww ind for at sætte dem i blomst, og så sætte dem ud igen?

Jeg har ikke selv erfaring med det pågældende udsagn, men vil formegentlig ikke tro det virker. Dine planter er vant til solens lys & vitaminer, får du dem først ind og sætter dem under en eventuelt HPS lampe vil jeg tro de får sig et næringsproblem. Skulle det ske, de gik i blomst vil lys timerne jo ikke passe, det er som du selv benævnerne det - problematisk. Jeg tror eventuelt I har talt forbi hinanden, hvis du holder teltet frit til oktober og vælger at sætte dine planter i blomst (indendørs) når årstiden er til det, ja så, tror jeg du vil kunne gro dem færdig udendørs. Men igen, jeg tror næring bliver et problem, og hvad skulle fordelen så være ved det? Så hellere gøre det i modsat rækkefølge. Teltet til sidst.

He whom meddles through the mind of others – He whom interpret the way of living – He whom deliberately chooses an ascetic life – He whom enlighten others to enlarge their mind – He whom indulge – He shall no longer fear death.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ellers kan du smide et par sorte sække over dem i et par dage. Det har jeg læst folk herinde har haft gode erfaringer med.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Ellers kan du smide et par sorte sække over dem i et par dage. Det har jeg læst folk herinde har haft gode erfaringer med.

Medlem

Er der nogen speciel grund til at du ikke trimmer tættere? Kan du bare godt lide det sådan, eller er det måske for at kunne strække det så godt som muligt indtil udendørshøsten er i hus? Jeg havde trimmet MEGET tættere og gemt trimmet til hash, sammen med trim fra de 6 udendørs.

Jeg ryger udelukkende vaporizer, så jeg er ikke det ringeste interesseret i hash.. Men du har nok ret, så jeg valgte at trimme dem en del i dag. Trimmet smed jeg i stedet i lidt smør, og vupti.. Hermed resultatet :D
Nu har jeg spist 4 af dem til en start og vil nu sætte mig og spille "The Last of Us".. så må vi se hvor det bærer hen :cheers:

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]