Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 00:03

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Hey people.

Jeg blev opereret idag, pga. forstadier til kræft. Hvilket ikke er første gang, men efter den sidste læge, ville hun ikke gøre det igen, pga. angst og jeg havde sindssyg mange smerter til trods lokal bedøvelse. Så hun henviste mig til hospitalet i stedet.

Fredag i sidste uge, sku jeg så ha det fjernet. Til trods 2 lokalbedøvelser ku jeg mærke det pga. angst osv.
Så det endte med jeg blev henvist til narkose, og snakkede med overlægen fra narkose/anæstesi , der sagde jeg sku ha fuld bedøvelse.

Idag efter fastning, blev jeg så endelig opereret efter to dages fastning, sku ha blevet opereret igår. . MEN den narkose læge jeg havde, mente det var nok med en spinal/rygbedøvelse hvor de går ind og bedøver rygmarven. Selvom den overlæge jeg havde snakket med omkring fuldbedøvelse, havde snakket med ham Rygbedøvelsen var slet ikke var nok, jeg brød sammen på operation stuen og fik noget til at berolige mig. Derefter forsatte de, til trods jeg INTET havde fået af vide om den form for bedøvelse. (hvordan kroppen vil reagere på det) Efter operationen kom jeg på opvågningsafdelingen. Hvor jeg gik i panik, fordi jeg følte jeg var fanget i min egen krop, da jeg slet IKKE ku bevæge mine ben. Begyndte at flå min puls måler af, elektroder og blodtryksmåler af. Brød fuldstændig sammen. Til trods jeg fortalte min sygespjerske det, gjorde hun ikke noget ved det.

Der gik omkring 6 timer før jeg ku rejse mig, og stå på mine ben.

Min historie er pga. om der er andre der har oplevet dette, og om jeg står med en god klage sag.
(om der er nogen der nogensinde har klaget over en hospital indlæggelse)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Jeg vil råde dig til at snakke med Patientklagenævnet. De er eksperter i sådanne sager. :-)

Dedikeret medlem

Øv os er ked af du havde en sådan oplevelse.

Medlem

Jeg vil råde dig til at snakke med Patientklagenævnet. De er eksperter i sådanne sager. :-)

Det har jeg os tænkt mig at gøre.

Ville bare høre om der er andre herinde der har prøvet at klage over en behandling.

Øv os er ked af du havde en sådan oplevelse.

Ja tak, selv denne behandling vil jeg ikke ønske for min værste fjerne.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]