Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 jul 2025 15:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej ! Jeg er helt ny som bruger på denne side og ville egentlig gerne kunne ligge et billede ud men skriver fra mobilen så det ser ikke ud til jeg kan det før jeg kommer til en computer . Men vi prøver da lige uden billede til at starte med ! :)

Forhåbentlig er der en eller anden herinde der kan hjælpe mig på rette spor.
Jeg har igår fået et stof af en kammerat . Han har fået det af en af hans venner som er kemiker .
Det eneste han sagde om det var at det er syntetisk Emma - det er så der jeg tænker at Emma er jo i forvejen syntetisk!? Men ham her kemikeren laver åbenbart også sine egne versioner af dvs stoffer . Så måske er der ingen der ved hvad det indholder .

Jeg har ikke taget det endnu , da jeg er lidt nervøs om det kunne være en form for "badesalt" eller MDPV ?
Det ligner små stykker mat krystal , men da jeg ville hakke det ud så var det SLET IKKE KRYSTALLER. Det har en konsistens som starinlys og er lidt fedtet. Så er det også gulligt/lysebrunt i farven og lugter meget kemisk. Er der nogen der har nogetsomhelst anelse om hvad det kunne være ?

*Jeg er en kvinde så ingen kommentare med at jeg ikke er mand nok til bare at sniffe/spise lortet - for er jo en tøs :) *

Medlem
Brugeravatar

Hej!
Jeg tror nu ikke at der er nogen på dette site, som kunne finde på at sige at du bare skulle tage det, men anyways :)
Jeg ville ikke tage stoffet, før at jeg var 100 procent sikker på hvad det er og hvilke bivirkninger det har.

Lyder lidt skummelt at din vens ven, selv om han måske er kemiker, laver sådanne stoffer. Ville mene (uden at være ekspert), at dette ville kræve en hel del dyrt udstyr (I det tilfælde at han virkelig er kemiker, må han vel vide hvad det er at han har lavet, og du må da på en eller anden måde kunne finde ud af hvad det virkelig er) :D

Fortsat god aften, og pas på dig selv!

-CVML

Senest rettet af CVML 14 sep 2013 00:36, rettet i alt 1 gang.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordkysten
Hjemmelavede stoffer bør man holde sig fra, med mindre man har kendskab til kemikeren og hans evner i et ''laboratorium''

Stoffer der går under navne som "syntetisk emma" bør man holde sig fra. Det er et lamt gadenavn der kan klaskes på over 100 forskellige stoffer, med en snert af stimulerende eller empatogen effekt.

Vi kan ikke komme med kvalificerede bud på hvad du har med at gøre, det er en ren gætteleg.

Hold dig fra det, indtil du ved præcis hvad det er og hvor det helt præcis kommer fra.

Junior medlem

Tak for jeres hurtige svar :)

Ham kemikeren har styr på det , det er hans uddannelse og job . Men ja , vil helst også ungå at tage det når man ikke aner hvad der kan være i :/

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Spørg ham kemikeren efter det korrekte navn, og giv os det. Så kan vi fortælle mere.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg giver forøvrigt de andre helt ret i, at du ikke skal indtage det før du ved hvad det er.

Medlem

Så lad vær. Smid det ud og køb noget rigtigt mdma.

Junior medlem

Ja kunne bare godt være der var nogen der havde prøvet noget der minder om det :) men ja kan da godt være det er noget han selv har mixet sammen og så skal man jo være påpasselig

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Det tyder iøvrigt på at kemikeren ikke har tørret det ordentligt, hvis det pludselig bliver fugtigt af at blive knust. Det skyldes formentlig at der har været en masse vand eller organisk opløsningsmiddel indlejret i krystallerne.

Junior medlem

Aha, jamen det er ihvertfald ikke krystaller og det skulle være en anden form for Emma . Men ja i ved jo ligeså lidt som mig :) Tak for alle indlæg :)

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Smid det ud. NU!

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Smid det ud. NU!

Det er da et tåbeligt forslag, hvis hun kan få oplysninger om stoffet fra ham der har lavet det.

Junior medlem
Brugeravatar

Lyder som om der er en, der ikke har haft tryk nok på sit vakuum kammer. Men som der allerede er blevet sagt, lad være med at tage noget før du har et positivt ID på det. Er det hans eget twist på et kendt stof er det formentlig juridisk lovligt, hvilket kan gå hen og blive en fordel for kemikeren, skulle der opstå en sag, men en ulempe for dig, da LD50 kan variere fra original stoffet. Take care.

Stodder
Brugeravatar

Er det hans eget twist på et kendt stof er det formentlig juridisk lovligt, .

Nu har vi jo fået en analoglovgivning, så hvis det er et twist på et kendt stof er det højst sandsynligt ulovligt. I hvert fald hvis det er en phenethylamin eller cathinon.

Til trådstarter:
Alt andet end et tørt hvidt pulver uden eller med minimal lugt er tegn på urenheder, så der er klare tegn på at kemikeren har lavet et dårligt stykke arbejde. Så mit råd er ikke at indtage det, også selvom du skulle få at vide hvad det er.

Hvis du absolut vil indtage det (hvilket jeg fraråde på det kraftigste) så lav som minimun en acetonevask.

Junior medlem

Det kunne godt være DMT krystaller?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Outside
^Højst usandsynligt, ville have været væsentligt dyrere så... Og nok heller ikke solgt som "syntetisk emma" - Mit bedste gæt er at det er noget methylone... Noget rigtig dårlig methylone... Men det er stadig kun et gæt, vær sikker på hvad det er før du gør noget med det...

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Stol ikke på en kemiker der kalder noget for "syntetisk MDMA"... det er vist et par forarbejdninger siden MDMA har set noget som helst der gror i naturen...

Medlem

*fejl post*

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]