Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 30 jul 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

jeg har en buddy der overvejer at tage disse piller, men jeg har frarådet ham det siden han ikke ved hvad det er, han har fået at vide han skal tage en halv.
Billede
eller link til det. http://imgur.com/iODzHXg han har fået at vide han skal tage en halv pille, hvilket jeg mener han ikke kan bruge til en skid. hvad er det, eller hvad kunne det ligne?

Medlem

Hold da op! Det ligner umiskendeligt en random kapsel. Jeg tror, det bliver svært at sige hvad den indeholder. Jeg vil råde din ven til at lade være med at tage noget, han ikke ved hvad er. Også lidt spøjst, han har fået at vide han skal tage en halv. I know, det kan godt lade sig gøre at hælde indholdet ud og dele op, men alligevel. Tror du ikke måske der er nogen der tager pis på ham? :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House
hvorfor mener du ikke han kan bruge det til en skid? hvis det er MDA eller 2CB så er der i den der kapsel en kæmpe overdosis.

- og det er vel ikke så meget en pille som det er en kapsel? en gelatine kapsel med brunligt pulver i.... hmm det ku være mdma, speed, eller alt muligt andet... der er ingen måde hvorpå vi kan finde ud af det for dig. prøv at få fat i ham gutten i har fået det af og spørg ham. det er højst sansynligt noget en eller anden selv har mixet i kapslen.

det er jo et HR forum det her, og det er god HR ikke at tage ting man ikke ved hvad er. lad det ligge/smid det ud, i hvert fald indtil du positivt ved hvad du har med at gøre.
og hvis du tager det alligevel så tag en allergi test(den mindste smule for at se om der er en dårlig reaktion på det) og start småt ud der fra.

Medlem

hvorfor mener du ikke han kan bruge det til en skid? hvis det er MDA eller 2CB så er der i den der kapsel en kæmpe overdosis.

- og det er vel ikke så meget en pille som det er en kapsel? en gelatine kapsel med brunligt pulver i.... hmm det ku være mdma, speed, eller alt muligt andet... der er ingen måde hvorpå vi kan finde ud af det for dig. prøv at få fat i ham gutten i har fået det af og spørg ham. det er højst sansynligt noget en eller anden selv har mixet i kapslen.

det er jo et HR forum det her, og det er god HR ikke at tage ting man ikke ved hvad er. lad det ligge/smid det ud, i hvert fald indtil du positivt ved hvad du har med at gøre.
og hvis du tager det alligevel så tag en allergi test(den mindste smule for at se om der er en dårlig reaktion på det) og start småt ud der fra.

hvordan kan du se, den indenholder brunligt pulver? Kapslen er farvet, ikke gennemsigtig. vågn op...

Junior medlem
Brugeravatar

hvordan kan du se, den indenholder brunligt pulver? Kapslen er farvet, ikke gennemsigtig. vågn op...

kapslen er gennemsigtig.....

Medlem

så er den da godt nok stoppet til randen.

:lol: pinligt. sorry joe_biden. men du skal stadig ikke spille smart....

Medlem

Fik en pille som umiddelbart virker identisk, men kender naturligvis ikke til indholdet på den angivne pille, men pointen er at den pille jeg fik af en troværdig kilde skulle indeholde 500mg koffein freebase.

Men igen det kan være alt fra MDA, Speed, 2-cb, MDMA etc.

Udover det har jeg også set en pille der angiveligt indeholdte MDMA der også ligner den pille på billedet.

HR: Få din ven til at smide lortet ud og indtag først substansen når han er sikker på hvad der er i. Fedt at du spørger på Psychedelia, det virker som om du har godt styr på HR.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Freebase koffein simpelthen.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Udmiddelbart er der tre valg muligheder

1 forhør vedkommende kapslen stammer fra, hvad indholdet er.

2 køb testkit, og test indholdet.

3 smid den ud.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The White House

:lol: pinligt. sorry joe_biden. men du skal stadig ikke spille smart....

nej undskyld :cry:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
HAHA griner, Tror det var nemesis der var efter Joe X)
Jeg kunne også godt se den var gennemsigtig.
Som snufkin siger er der de 3 valgmuligheder, og personligt ville jeg gå efter 3, det kan være farligt at æde/sniffe noget man overhovedet ikke er sikker på hvad er.

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Er mere interreseret i at vide hvordan man tager halvdelen af sådan en kapsel, og hvordan de har fået fyldt den HEL op? ret imponerende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lyngfryd
Synes den ligner de c-vitaminer jeg spiser hver morgen...

NH: At være på spanden. Det er iøvrigt en gammelt dansk udtryk, der stammer fra når bønderne var løbet tør for jointpapir og derfor var nødt til at sidde ude i markerne og ryge på zinkspande og overskårne colaflasker. - Bubber

Junior medlem
Brugeravatar

han har fået at vide han kunne tage det halve og putte det i vand. Måske er det ghb? jeg her ingen erfaringer omkring rusmidler udover cannabis, og det er måske derfor, at det jeg skriver virker lidt underlig, men jeg kan ikke rigtigt fortælle andet end hvad jeg ser visuelt.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: over stok og sten
hvorfor siger du ikke til ham at han skal kontakte vedkommende han fik det og spørge ind til hvad det er !? jeg kan slet ikke forstå den der mentalitet at man ikke sætter sig ind i det ordenligt når man vil tage sådan noget, man tager vel ikke narko bare for at blive RAMT på en hvilken som helst måde ? der er nogle slags rus jeg ville finde yderst ubehagelig - og omvendt folk der ville finde det jeg kan lide ubehageligt, han har slet ikke fået at vide hvad han kan forvente ? at blive speedet lidt up ? at blive afslappet ? at få visuels ? slet ikke noget ?... hvis han ikke kan få et sikkert svar på hvad der er i så kyld lortet ud. det er lidt ærgeligt hvis han håber på at blive godt lam og styrter rundt som en skoldet skid istedet.

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Er mere interreseret i at vide hvordan man tager halvdelen af sådan en kapsel, og hvordan de har fået fyldt den HEL op? ret imponerende.

Det er ikke særligt svært at fylde kapsler helt: Fyld den ene halvdel helt op, fyld den anden halvdel helt op, stamp dem begge ligesom en joint undervejs og så maser du kapslen helt sammen til den "klikker". Tadaa du har nu lavet din første HELT fyldte kapsel! :wink:

Medlem
Brugeravatar

Har du prøvet at åbne en og lugte til det? Kunne være masala, i så fald bland et par piller med noget kylling og æd det. Så har I da fået lidt ud af at anskaffe jer en pille, hvor I ikke aner hvad indholdet er...

Junior medlem
Brugeravatar

altså personligt skal jeg ikke røre det holder mig til weed. Jeg vil bare hjælpe en buddy der har den fucked up ide at tage det til en fest, og angående dealer, så vil han kun have at han kontakter en og ikke omvendt haha

Medlem
Brugeravatar

Okay what? Så en dealer man ikk' må kontakte, som sælger piller, uden at fortælle hvad der er i? Altså, wtf?!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er ingen mulighed for hverken os, dig eller din ven at vide, hvad der er i den kapsel, medmindre I ligger inde med en EZ-testkit, som de færreste gør.

Sig til din ven - gerne fra os, som vil ham det bedste - at han enten skal få fat på sin dealer, og spørge hvad indholdet helt præcist er, eller helt lade være med at tage det. Det kan være hvad som helst. Og det kan ende rigtig galt, hvis det er en substans, som nogen nævnte tidligere, der er bare nogenlunde potent.

De kapsler kan CIRKA (alt efter vægtfylde, så tage dette med et gran salt) indeholde op til 5-600 milligram pulver. Maksimalt, vil jeg sige, ud fra min erfaring. Så selv hvis dette skulle være en cuttet analog af et research chemical - (hvilket det måske er), så er risikoen for, at han overdoserer ved at tage en hel, stor.

HR: Smid det ud, og overvej eventuelt, om din ven skulle finde sig en anden dealer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 34 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]