Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 00:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Hej Psychedelia
Idet jeg ikke kan komme ind på min gamle bruger så smider jeg lige denne besked op i gæstebogen.

Dear all

The website has undergone some radical changes over the past few months and are now up and running.
The new websites features an in depth interview with drug trainer Chris Langley. It also features four essays which we have been working on; more essays will be created in the future so stay tuned. It is possible to comment on every essay by logging in and becoming a member.
If you have any suggestions for how we could improve the website please contact us in the toolbar on the website and we will answer you soon.

You can visit the website at: http://www.revisiondrugs.org/

Hilsen Re:vision

Svar med citat  
Dedikeret medlem

hej!
-hvad er det?
-og hvad er en drug trainer?..
mvh

Svar med citat  
Hvis du følger linket til websiden bliver det hele forklaret.

Det er en dansk-engelsk græsrodsognisation med fokus på krigen mod stoffer og britisk stof lovgivning, den er udelukkende drevet af frivillige der brænder for emnet.

Mvh.

Svar med citat  
Dedikeret medlem

Hvis du følger linket til websiden bliver det hele forklaret.

Det er en dansk-engelsk græsrodsognisation med fokus på krigen mod stoffer og britisk stof lovgivning, den er udelukkende drevet af frivillige der brænder for emnet.

Mvh.

perfekt info! tak, det er altid rart med lidt konkret forklaring om hva man trykker på inden man klikker!.. :peace:
mvh STOP THE WAR :)N DRUGS

Svar med citat  
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Milano
Dansk-engelsk organisation med fokus på britisk lovgivning, men hvad er incitamentet så for at danskere skal deltage/melde sig ind? Bør der ikke være bare en smule fokus på dansk lovgivning?

Jeg kan desuden slet ikke finde hvor på siden der står at den er dansk-engelsk.

Svar med citat  
Dansk-engelsk organisation med fokus på britisk lovgivning, men hvad er incitamentet så for at danskere skal deltage/melde sig ind? Bør der ikke være bare en smule fokus på dansk lovgivning?

Det kommer

Der står ikke nogen steder på siden den er dansk-engelsk

Svar med citat  
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Gartneriet

Det kommer

Der står ikke nogen steder på siden den er dansk-engelsk

Hvordan ved man så den er dansk-engelsk, hvis det ikke bliver oplyst? Og hvordan forstås den så som "dansk-engelsk"? Når jeg læser det, tænker jeg med det samme at danskerne og briterne arbejder sammen, for at få sat fokus og evt. ændre på lovgivning osv. i netop disse to lande.

Det er bestemt ikke for at stille spørgsmålstegn til organisationens hensigter, eller din for at dele det - syntes kun det er positivt :)

Mvh

Svar med citat  
Hej den rolige.
Du har helt ret, det er en organisation som er et samarbejde mellem danskere og englændere, organisationen har som hovedformål at sætte fokus på The war on drugs og britisk lovgivning. Organisationen er stadig i opstarts-fasen, men vi kommer også til at dække dansk stoflovgivning senere hen.
Grunden til at det dansk-engelske ikke bliver oplyst er fordi vi ikke har fået samlet vores "core-team" endnu, organisationen sigter naturligvis efter at være helt transparent, men indtil vi for samlet alle brikkerne så vil der være et par løse ender. Når det sker så kommer der til at være et afsnit omhandlende de involverede personer, og organisations-strukturen.

MVH Re:vision

Svar med citat  
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]