Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 23:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey.. Det jeg vil snakke om, er hvad det fede ved hash er... Jeg fatter det i hvert fald ikke.. ?

Jeg har prøvet at ryge en del gange... Jeg hader lugten af det, jeg hader smagen af det, og hver gang jeg tager et hvæs er det som om jeg får en tusse galt i halsen og så skal jeg brække mig bagefter.. For det andet, hader jeg effekten? Jeg føler altid at jeg sidder fast i et mareridt, en gyserfilm, et sted hvor ingen har lyst til at være... Jeg får såkaldt paranoia, badtrips, og det er det eneste jeg får ud af weed. Frygt og angst. Jeg ser syner, får glimt af farver og billeder som jeg bilder mig selv ind er noget, jeg har set i min fortid.. Og så 5 sekunder efter kan jeg ikke huske det. Det er en totalt weird følelse.. Jeg bryder mig ikke om at være ved siden af mig selv.

Sidste gang jeg røg, var det to 2-smøgs, og jeg vågnede dagen efter, fik at vide at jeg havde slået hovedet ind i en væg, at jeg havde gået ind med en økse og ville slå min bedste ven ihjel og at jeg lignede en zombie som man ikke kunne komme i kontakt med..

Er det fedt??! Synes jeg kraftædme ikke.. Hvorfor bruge 100 kr. på et gram af det lort som fucker din psyke fuldstændigt op?!?!?!?

Junior medlem
Brugeravatar

Det lyder mere som om der er noget galt dig end der er med hashen.

Junior medlem

Haha no balls..
Kan du begrunde ???

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd

Haha no balls..
Kan du begrunde ???

hvis det virkede på alle som du beskriver det, tror du så selv at det marked der er for det, ville kunne eksistere?
prøv og tænk lidt over det.. virkelig.

alt virker forskelligt på mennesker. om det så er hovedepinepiller, hash eller heroin

Medlem
Brugeravatar

Jeg hader også lugten(hvis der ryges for meget i for små rum)
og smagen bryder jeg mig heller ikke synderligt meget om :\...Men jeg holder så til gengæld meget af virkningen.
Cannabis giver mig et kick som alkohollen ikke kan tilbyde ( Alkohol har det bare med at gøre mig trist, og dum at høre på )

Så når der fyres op for mit lille månedsritiual hver den første weekend - hver måned, så nydes der godt igennem med musik og kreative Udfoldelser :D
Gerne kombineret med små-mellemstore doser af psychedelika, eller min personlige favorit N20 - hvis det skal være "vildt" ... Men ikke nødvendigvis :wink:

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Somewhere around Barstow
Det lyder som om du får en helt mærkelig reaktion på det i forhold til normalen hvis du ikke bryder dig om det kan du jo heldigvis lade være men det er lidt naivt at tro alle laver sådan nogle bindegale ting mens de er ramt... Men det fede for mig er at jeg har det sjovt med mine kammerater eller min kæreste jeg plejer at blive meget afslappet men samtidig energisk og som regel sker der altid nogle sjove episoder men aldrig noget af det du beskriver UANSET DOSE... Personligt ryger jeg aldrig hash men altid skunk da det passer bedre på mig og så helst af de sorter der er mest sativa domineret :) jeg ville ikke anbefale dig at gøre det igen og hvis du gør så lad vær med at ryg som det var den sidste dag på jorden nøjes bare med et par hvæs og giv det noget tid så du ikke går helt op i limningen en anden gang :)

Fuck narko og hash
Når man har kondi på glas

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Wonderland
Nej, hvis du får det sådan af at ryge så kan jeg sgu godt forstå du ikke kan se det fede i det! :)
Heldigvis får jeg det ikke sådan af at ryge. :o

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Troll..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: øen

Haha no balls..
Kan du begrunde ???

Billede

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: syd
Troll..

tror skam ikke det er en troll, bare en rimelig uintelligent person med en meget snæver synsvinkel på omverden.

Junior medlem
Brugeravatar

Haha no balls..
Kan du begrunde ???

Det lyder bare meget som om at du har nogle psykiske problemer, siden du oplever de her ting du gør når du ryger.

Insane psychedelia user!

Som folk skriver du ryger alt for meget prøv og nøjes med 2-3 sug eller endnu mere fornuftigt lad helt vær :)

Medlem

Jeg tror du er skitzo, ens personlighed KAN ændre sig meget hvis man er skitzo.....

Og hvis ikke, burde du nok bare lade være med og prøve og dræbe dine bedste venner, det ikke en god ide....

Prøv og få styr på dit liv, og lad hashen ligge, så kommer du nok længst.

Dedikeret medlem

hvorfor VIL du ryge?
tager du andet medicin/stoffer? har du en diagnose ?
Lyder som om du har uopdagede mentale problemer og virkeligt dårlig soap/synth hash...
prøv ar ryge grønt og hvis du oplever det samme igen, så kontakt din lœge og fortœl hvordan du har det!!
økse morder tranformering under blackout er overhovedet ikke en normal (bi)virkning !!
mvh STWOD
& HAPPY 420 allesammen ;-)

Medlem
Brugeravatar

Slap af røgetskinke, haner ikke skizofren fordi han ikke kan tåle hash. Og er 100 % sikker på dine venner har overdrevet historien med øksen.
Anyway, for at sige det helt kort: hvis ikke du kan lide hash, så lad være med at ryge det.

Medlem

må man spørge, hvor gammel du er?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Tom Behnke, er det dig?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Dedikeret medlem

Tom Behnke, er det dig?

^HAHA lol good 1.. B. troll..

Junior medlem

Troll..

tror skam ikke det er en troll, bare en rimelig uintelligent person med en meget snæver synsvinkel på omverden.

Hold din fucking kæft. Du skal fandeme ikke kalde mig uintelligent, det er fandeme dig der bruger penge på at købe noget, som fucker din hjerne op fuldstændigt. Har du ingen respekt for dig selv eller hvad?? Og hvad fuck snakker du om, "snæver synsvinkel på omverden"? Prøv lige at hør dig selv?! Det er sgu da dig der er bange for omverdenen og ryger dig væk fra den, jeg lever i det mindste i virkeligheden, jeg ved jeg kommer til at nå længere end dig, som kommer til at dø for hashens skyld... I det mindste har jeg min frihed, jeg er ikke afhængig af noget.. Fucking bums. Skyd dig selv

Junior medlem

Slap af røgetskinke, haner ikke skizofren fordi han ikke kan tåle hash. Og er 100 % sikker på dine venner har overdrevet historien med øksen.
Anyway, for at sige det helt kort: hvis ikke du kan lide hash, så lad være med at ryge det.

Thanks man, det var det mest fornuftige svar indtil videre.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 24 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]