Flux. skrev:
Hvorfor er det du mener at jeg vil dø af det?
Hvis jeg går langsomt frem og ikke overstiger 200 mg/dagen, så ser jeg ingen mulighed for at jeg kradser af af det!
Jeg er godt klar over det er heftigt! Men synes jeg høre bedre og bedre ting om det, ifht. hvor farligt det egentligt er, så længe du følger forholdsreglerne.
Jeg er skam ligeglad med at jeg har købt det, hvis jeg ikke tager det bliver det smidt ud, det var ikke så dyrt.
Er stadig i overvejningsfasen!
Intet er skåret i sten, og jeg håber da virkelig heller ikke du kommer galt af sted hvis du beslutter dig for det. Men der er en væsentlig risiko pga. overophedning. Når krops temperaturen kommer over 40 grader begynder det at blive små farligt, 41½ og man skal i isbad eller lignende.
DNP er bare ikke et stof man "lige skal prøve" imho... Så vidt jeg har forstået kan man heller ikke bare begynde at tage DNP uden at have styr på sin kost. Man må f.eks. ikke faste i mens man er på det, og man skal drikke væsentligt mere vand end normalt. Jeg kan ikke rådgive dig i hvor meget, da jeg ingen erfaring har med det.
Som sagt så er ECA stack, Clen/t3 stack mere sikkert, og giver også ganske fine resultater, har jeg hørt.
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.
Mvh.