Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 21:08

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
det med at gå på Ayahuasca..

Nu er det jo ikke så voldsom en dosis plantemateriale, han vil indtage. Vil i bund og grund sige at den nok kommer til at minde lidt om mit første Ayahuasca trip som jeg har lavet en trip rapport over, og den er til at finde her på psyc..
Første gang kunne jeg godt gå.. Men jeg vil indrømme at den første time var der besvær nok med bare at holde sammen på mine omgivelser, for alt bevæger sig sku, og alt smelter og lyser eller giver farver osv.. men jeg ville slet ikke tænke på at en joint skulle hjælpe mig med at få det hele bragt tilbage så det var til at overskue.
Derimod vil jeg utroligt gerne have noget pot på mig næste gang jeg vil indtage Meskalin. Men det er jo en anden snak..

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Sidder her 16 timer før det sker....

Nogen sidste råd... vi har 2 sofaer, to dyner og 4 færdigrullede joints...

Vi er nu forberedt på at vi kan blive lammet i kroppen..

Ali vil bruge lidt tid på at gå i dybden med din rapport...

Vi minsker vores hash forbrug under trippet..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

forstår ikke hvorfor du absolut VIL ryge hash før, i og efter trippet.. Det gør også trippet sløret, og du vil højest sandsynligt ikke kunne huske særligt meget fra dit trip..
Som et af de sidste råd du søger før trippet, så vil jeg personligt råde dig til at lægge hashen laaaangt væk, allerede nu!

Må du have dig en behagelig rejse :wink:

/Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Grunden til det er fordi hashen for os begge er et must have... Vi har begge røget hver dag i 5 til 6 år og vi får det nærmest mere normalt af at ryge hash inden.. det vil gi os en mer ro inden tror jeg, da det er det vi er vandt til. Har aldrig prøvet at trippe uden hashrygning et eller andet tidspunkt på dagen.. Men lukker naturligvis ikke øjene for dit råd... vil da gå med det i tankerne her op til trippet, da man måske sku la vente med at ryge til efter.. men tror bare ikk en joint vil skade. tværtimod, men okay erfaringen er din

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

ja oki.. så forstår jeg.. Men jeg tror stadig at det er besdt at du så kun ryger til du føler dig "normal", for ellers bliver det en underlig mix af ekstrem rastløshed og en dopet følelse som smadrer dine tanker totalt..

Du må jo "mærke" dig frem :wink:

Glæder mig til at læse din rapport på Torsdag :P

/Cope

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Joints er nu også kendt for at nedsætte kvalmen af ayahuasca- og meskalin-indtagelse :P Det kan være positivt, hvis man er ekstra sart.

Men det kan også booste trippet en del, dette skal man være klar over.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja syns på svampene og lsden, er hashen sådan meget afslappende. og det booster det en lille smule.. På 2CB til gengæld booster det enormt hvis man ryger lige når det er ved at peake off. har kun prøvet dette stof en enkelt gang, så kan gøre mig langt fra klog på dette. Oplevede bar eat Hash på 2CB var væsentlig bedre end på LSD, svampe og hvad jeg ellers har prøvet... Dog har det aldrig givet mig en negativ effekt med tjubang og bong rygning før, under og efter et trip.. Ja okai efter kokain er jeg så mindre glad for hash... Men har rullet 5 joints til i morgen..

Vi ryger en morn joint mens det koger... Ryger en igen lige når vi har drukket MAOi mens vi venter på at kan indtage dmt.. efter DMT indtagningen ryger vi måske en igen.. men lad os nu se..

MHT LYS:: Andre end infected Cope der er "allergisk" over for lys på Ayahuasca???
SKal vi sætte dyner for vinduerne for at være sikre???

Kan man koge ekstra som man evt kan nedfryse og varme op til næste gang man vil trippe.???? ved det lyder ulækkert, men hvis det nu smager så forfærdligt alligevel... Dette kunne jeg godt se en fordel i, da man så ikke skulle igennem den lange lugtende kogeprocess hver gang..

Til sidst vil jeg godt sige tak til alle som har lavet indlæg i denne tråd.. alle råd har været nyttige... Det der er ens meninger om bruger jeg, og det der så er fælles mening om, har jeg overvejet fra side til side, og valgt den løsning som jeg tror ville passe bedst til mig.. Men tak til Ali, infected Cope og alle i andre..

Håber jeg får en god rejse.. :lol: P.s. har indtaget pizza med ost her 13 timer og 20 minutter ca. inden indtagelsen af MAOi.. god men mon der sker noget.. stopper med at indtage noget efter kl 24.00

Triprapport vil komme, men vil dog kke love den færdig til Torsdag :P

Titel:
Medlem

Ok, god rejse :D der sker ikke noget med pizzaen. Men husk at i morgen er det fastedag. Dvs. at i skal ikke tænke på andet end jeres trip, og gøre det så behageligt som i nu vil have det. Dvs. ingen forstyrrelser i de 3-4 fra forældre eller lign. Masser af mulighed fo at slappe af. Og masser af adgang til psytrance!

Hvis i absolut skal spise noget, så æd noget ris eller pasta med ketcup. ikke andet. så er i safe :D
Hvis i ønsker en mere udførlig liste, over hvad der kan indtages under påvirkning af MAOI, kan i klikke her. Gooogle evt selv!

men hav et fedt trip, og husk at smid en triprapport!

Mvh!

Ps. Mht. hash, så synes jeg ikke det gør noget at ryge før, under og efter. Det kan være meget lækkert. Det giver bestemt et mere klart trip hvis man ikke er påvirket af thc, men for at få den virkning skal man IMO have haft en noget længere hash-pause, på min. 2 uger.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
aliaarhus skrev:
Min oplevelse med axia var noget speciel... blah blah blah ...kroppen lammet af den største orgasme... blah blah blah ...jeg havde godt og grundigt ondt i min røv dagen efter... blah blah blah ...Drop alle jeres planer... blah blah blah ...smid musik på og nogle madrasser ud - alt andet er overflødigt.

Kinky! :P

Titel: Fiasko
Medlem
Brugeravatar

Så er jeg her dagen efter MAOi/DMT indtagelsen... I har ret i at det smagte helt af h.... til. Har aldrig smagt noget så bittert.. Fik mit Caapi i pulverform, som i øvrigt undrede mig en smule.. Vi puttede aaalt for meget citron i tror jeg for caapi og viridis smagte stort set ens.

Nå men til sagen. Vi drak 30 g meget meget tykt og koncentreret caapi, som vi formåede at holde i os.. ikke den store kvalme, indtil vi skulle til at drikke viridis. men så kom kvalmen virkelig os da det blev blandet i maven.. bare en lille tår var nok.. vi var simpelthen så store kyllinger ( :lol: især vennen) at vi ikke kunne drikke det viridis.. var i øvrigt blevet godt sløv af det caapi. Jeg kom igennem lidt over halvdelen af viridis, på trods af 2 brækture (ca. 15 gram ud af 25).. Det gav selvfølgelig ikke noget trip, men faldt i søv og sov et par timer i stedet... Skuffelse men vores egen skyld, men vi kunne simpelthen ikke klare den bitre smag af Viridis mens vi havde den kvalme samtidig.. vil aldrig glemme den bitre smag..

Ingen trip, og dermed en fiasko.. er skuffet over min egen præstation, :P men mine smagsløjer ku ikk klare det. skyldes måske at vi brugte 6 citroner, og der blev ca ½ liter viridis til hver.. for lidt nedkogt viridis, og caapien har jeg til gengæld en mistanke om, blev kogt for meget ned. :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hmm nederen.. prøv at proppe det i kapsler næste gang så.. det kan købes i Matas, Apoteket, og på forskellige psych shops..

PM mig hvis du vil vide hvilke Psych shops jeg taler om..

/Cope

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Tror du har fuldstændigt ret i, at i nok ikke skulle have brugt så meget citron.. Det skulle eftersigende gøre bryggen mere bitter, og gøre den sværere at holde inde..
Den ene gang jeg har været med til at lave Ayahuasca, brugte vi kun meget lidt citronsaft, måske et par ml, og det virkede ganske fortrinligt..
Og en halv liter Viridis siger du, lyder godt nok også til at være meget at skulle drikke..
Bedre held næste gang ;)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Man kan godt drikke koffein/kaffe, men selvfølgelig skal man være ekstra varsom

Er der nogen som har fået nogen gode Open Eye Visuals?

Mvh. Astral

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Hold venligst post udelukket indeholdene smileys langt væk tak

-slettet-

Medlem
Brugeravatar

Hej jeg har brygget Sjælens Lian en enkelt gang og der kogte jeg både Caapi og vridis i samme gryde (altså også i samme vand på samme tid) er dette helt forkert. Jeg kunne sagtens mærke og se at jeg havde indtaget et psykedelisk stof, men min ven sagde at han ikke fik det store at mærke. Hvad er forskellen på at brygge to supper istedet for en blanding af begge plantematerialer?

Ps. jeg slap heldigvis for den store kvalme. Havde lidt rumlen i maven, men nok pågrund af askobinsyren. Vi holdte den på ca 5 pH. Jeg havde læst at Ginger the skulle kunne holde kvalmen nede og derfor drak vi det lidt før indtagelsen..

Medlem
Brugeravatar

Aron, kan du ikke lade de gamle tråde ligge...please
De fleste af dine indlæg er genoplivning af 1 - 3 - 4 - 6 år gamle tråde.
Prøv at hold dig til de aktuelle tråde - who wants yesterdays paper?
Du er blevet gjort opmærksom på det et par gange før i andre tråde.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 76 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]