Ja syns på svampene og lsden, er hashen sådan meget afslappende. og det booster det en lille smule.. På 2CB til gengæld booster det enormt hvis man ryger lige når det er ved at peake off. har kun prøvet dette stof en enkelt gang, så kan gøre mig langt fra klog på dette. Oplevede bar eat Hash på 2CB var væsentlig bedre end på LSD, svampe og hvad jeg ellers har prøvet... Dog har det aldrig givet mig en negativ effekt med tjubang og bong rygning før, under og efter et trip.. Ja okai efter kokain er jeg så mindre glad for hash... Men har rullet 5 joints til i morgen..
Vi ryger en morn joint mens det koger... Ryger en igen lige når vi har drukket MAOi mens vi venter på at kan indtage dmt.. efter DMT indtagningen ryger vi måske en igen.. men lad os nu se..
MHT LYS:: Andre end infected Cope der er "allergisk" over for lys på Ayahuasca???
SKal vi sætte dyner for vinduerne for at være sikre???
Kan man koge ekstra som man evt kan nedfryse og varme op til næste gang man vil trippe.???? ved det lyder ulækkert, men hvis det nu smager så forfærdligt alligevel... Dette kunne jeg godt se en fordel i, da man så ikke skulle igennem den lange lugtende kogeprocess hver gang..
Til sidst vil jeg godt sige tak til alle som har lavet indlæg i denne tråd.. alle råd har været nyttige... Det der er ens meninger om bruger jeg, og det der så er fælles mening om, har jeg overvejet fra side til side, og valgt den løsning som jeg tror ville passe bedst til mig.. Men tak til Ali, infected Cope og alle i andre..
Håber jeg får en god rejse..

P.s. har indtaget pizza med ost her 13 timer og 20 minutter ca. inden indtagelsen af MAOi.. god men mon der sker noget.. stopper med at indtage noget efter kl 24.00
Triprapport vil komme, men vil dog kke love den færdig til Torsdag