Hey ADB hvem er det der er den dumme her, CIA, ja klart, der er squ da ingen der gider spilde penge og tid på at buste din røv.
Faktisk er jeg hyret af U.B.F fordi de mener det er på tide du vender hjem, ikke for at beskytte mig selv, men hvis nu jeg havde et mindreværkskompleks så gad jeg da ikke ytre det for andre, og for det skal siges så er jeg da en af de stofbrugere i min kreds som indtager mindst, hmm, ups tænker du nu, kender han en masse loonies, næeh det gør jeg ikke, vi er bare en flok som har temmelig meget styr på det vi kaster i kælderen, og fordi du er i dårligt humør betyder det jo ikke at du skal knalde ud på mig vel, og fordi min grammatik sux betyder det jo ikke du skal hakke på den, og fordi jorden er rund er det jo ikke til at tegne den på en trekantet omvendt helcirkel med en omkreds på månens areal, og hvis du syntes jeg er så sej som du prøver at sige at jeg er, er det måske så ikke dig der føler dig lidt lille, jeg håber virkelig vi mødes til en eller anden Pyschedelia fest, for så kan jeg vise dig at alt det jeg siger jeg gør det gør jeg, det er da ikke min skyld at alle siger at den kreds jeg er i er for vilde når vi tripper, jeg kender folk i kredse som er meget meget meget meget meget vildere, hmm. HAH HAH HAH HAH HAH HAHim a loonie and i love it.
PS: JEG KAN VIRKELIG IKKE TAGE DIG SERIØS ADB, UNDSKYLD MEN DET KAN JEG SQU IKKE, DET ER IKKE DIG SOM PERSON, DET ER HELE DIN EKSISTENS JEG IKKE KAN TAGE SERIØST.
P.S.S.P.Q.F.G.E.E.D: Lad os nu se hvem der er den dumme, jeg kastede det mudder som du ramte mig med tilbage til det hul hvor det kom fra, mon hullet så kaster det tilbage, se når vi ved det så ved vi osse hvem der er den dumme.
Zez alle medbrugere af useriøsitet.
------------------
My mind is free.
How about yours?
[This message has been edited by SHAMAN (edited 06-02-2001).]