Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 02 maj 2025 05:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Jeg har overvejet at købe nogle af ethoplanets herbal xtc pakker.
Er de farligere end svampe?
er der nogle af mærkerne man skal undgå?
er efekten som amf. eller syre?
På forhånd tak
DR-D Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede Billede

Medlem

Smartdrugs kan give bivirkninger i form af hjertebanken o.lign. enkelte indeholder psykoaktive substanser og MAOi, og de bør ikke blandes med alkohol i større mængder.
Prøv dig frem, men hvis du ønsker amf-lignende effekt, er det bedste bud nok Ephedra Super Caps.

Men det er samleobjekter, man spiser jo heller ikke sin samling af glansbilleder :-)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Jeg er selv ivrig samler og nej man spiser sku da ikke sine samlinger hverken glansbilleder eller frimærker !

------------------
Støt fri hash !

[This message has been edited by hamp (edited 30-01-2001).]

Frimærker he he

Medlem

Nå ja, frimærker kan selvfølgelig guffes.

Billede

Junior medlem

Jeg tror du skal passe lidt bedre på dig selv, Hvad med en Carlsberg? Nå nej Billede

Hilsen Bjørn
------------ www.indistep.dk

Kvinde Vis mig nu din samba

In our memories
Brugeravatar

jamen jeg forstår ikke, putter man ikke "urter" i piller for at spise dem?
Hvorfor samler man på planter i gelantine kapsler?
på forhånd tak!
Dr-D Billede

Jeg tror at DR-D er spion for et eller andet, han kommer med de dummeste spørgsmål som om han bevidst prøver på at få os til at sige noget der kan lukke diverse steder, hmm, hvis han er spion, så sender jeg ham på evighedstrip, damn, hader spioner.

DR-D det lyder som Danmarks Radio - Dummersvin, heh heh (kun ment hvis du er spion) Billede

------------------
My mind is free.

How about yours?

Medlem

Geografisk sted: Mars
DR_D; man samler på urter i kapsler fordi det er en smart måde at opbevare dem, man kender nemligt den præcise mængde i hver kapsel, er man så intersseret i indikatore/reagenser kan man bedre kontrollere sine forsøg når man kender mængderne.

mvh.

/Lyn

Medlem

Geografisk sted: my secret garden
yep Lynstang har ret.......de kapsler er nemlig beregnet til videnskabelige forsøg Billede

------------------
IrgendwO in der TiefE gibT eS ein LichT!

http://www.stofinfo.dk

In our memories
Brugeravatar

Spion ? ,
Nu må i sgu tage jer sammen"!!!!! Billede

Dedikeret medlem

så prøv dog at brug den lille grå tingest du har mellem ørene og kig dig lidt om på nettet osv, måske enda regne noget af det ud selv.
Mange af dine spørgsmål her kan blive besvaret hvis du bare havde kigget dig en lille smule om og ikke bare slynget spørgsmålene ud i luften, med det mener jeg ikke at du forbydes at spørge men næste gang så prøv lige at kigge lidt efter svaret før du spørger ik spørge jørgen !?! Billede

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvad skal al den her hostilitet overfor DR-D til for? Vi har sgu da alle sammen været newbies. Tag lige og slap lidt af.

Og dig SHAMAN du er sgu heller ikke altid for knøv at høre på..

DR-D nogle af dine spørgsmål er måske en anelse suspekte. Især at du bliver ved med at spørge om hvorfor man samler på smartdrugs. Hvad vil du gerne høre? Det her måske "Ja, råpropper min kæft med diverse smartdrugs bare for at opnå hjertestop" (citat fra den skidne weekend narkoman). Det er godt at lave research selv, man lærer mere ved at finde ud af tingene selv.

Hvis du er fra medierne DR-D, så hjertelig velkommen.(selvom jeg nærer en kraftig mistro til alle medier)

Ashoka

Ashoka shuuuuuuuut up mr fancy pants - jeg sagde squ ikke DR-D var dum, jeg sagde pænt og indpakket at han gav mig paranoia på, fordi hvis man ikke selv kan tænke eller surfe efter info der er så let tilgængelig som det han bad om, jaeh såeh tror jeg squ ikke på at det menneske burde trippe på noget som helst, sidste gang jeg så en gut der var lidt længere tilbage i udviklingen end normalt spise shrooms, øv hvor katastrofalt, heh heh heh - må jeg ikke godt bare dyrke min noier i fred, sådan er jeg, og fordi du Ashoko syntes jeg ikke er "knøv" og høre på betyder jo ikke at jeg er dum, for hvis jeg var det så sad jeg jo nok ikke her, hmm, og idet at jeg ikke har nogle mentale problemer så har jeg jo nok ret i hvad jeg siger ikke, og hvis folk vælger at følge det jeg siger så er det vel deres problem ikke.

------------------
My mind is free.

How about yours?

Medlem

Geografisk sted: Denmark
@shaman!!
Du har sgu ret i at folk har et problem hvis de følger dine råd!
Efter at have læst en del af dine posts tror jeg sgu egentligt at det er dig som er spion. Jo, jeg tror at regeringen i samarbejde med med CIA har hyret dig til at infiltrere psychedelia.dk med dine til tider latterlige posts. Du nebryder folks interesse for at spørge om emner.
Det virker sgu som at du har mindreværdskomplekser, idet de fleste af dine posts handler om hvor stor du er!
Du påstår at det ikke er dig som er dum, hmmm.. det tror jeg faktisk! Tænk over det, måske er du bare en idiot!

------------------
"når vi har grinet så skal vi snakke, dit sorte hår drypper smukt fra din pande "
-steppeulvene

[This message has been edited by ADB (edited 06-02-2001).]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

------------------
zIoN iS fOr ReAl -

Medlem

Øv mand, hvor en gang sure opstød.
Jeg synes ikke det er så sjovt endda når der kastes med mudder.

Prøv at være bare lidt civiliserede
- Billede allesammen!
Billede

Hey ADB hvem er det der er den dumme her, CIA, ja klart, der er squ da ingen der gider spilde penge og tid på at buste din røv.
Faktisk er jeg hyret af U.B.F fordi de mener det er på tide du vender hjem, ikke for at beskytte mig selv, men hvis nu jeg havde et mindreværkskompleks så gad jeg da ikke ytre det for andre, og for det skal siges så er jeg da en af de stofbrugere i min kreds som indtager mindst, hmm, ups tænker du nu, kender han en masse loonies, næeh det gør jeg ikke, vi er bare en flok som har temmelig meget styr på det vi kaster i kælderen, og fordi du er i dårligt humør betyder det jo ikke at du skal knalde ud på mig vel, og fordi min grammatik sux betyder det jo ikke du skal hakke på den, og fordi jorden er rund er det jo ikke til at tegne den på en trekantet omvendt helcirkel med en omkreds på månens areal, og hvis du syntes jeg er så sej som du prøver at sige at jeg er, er det måske så ikke dig der føler dig lidt lille, jeg håber virkelig vi mødes til en eller anden Pyschedelia fest, for så kan jeg vise dig at alt det jeg siger jeg gør det gør jeg, det er da ikke min skyld at alle siger at den kreds jeg er i er for vilde når vi tripper, jeg kender folk i kredse som er meget meget meget meget meget vildere, hmm. HAH HAH HAH HAH HAH HAHim a loonie and i love it.

Billede

PS: JEG KAN VIRKELIG IKKE TAGE DIG SERIØS ADB, UNDSKYLD MEN DET KAN JEG SQU IKKE, DET ER IKKE DIG SOM PERSON, DET ER HELE DIN EKSISTENS JEG IKKE KAN TAGE SERIØST.

P.S.S.P.Q.F.G.E.E.D: Lad os nu se hvem der er den dumme, jeg kastede det mudder som du ramte mig med tilbage til det hul hvor det kom fra, mon hullet så kaster det tilbage, se når vi ved det så ved vi osse hvem der er den dumme.

Zez alle medbrugere af useriøsitet.
------------------
My mind is free.

How about yours?

[This message has been edited by SHAMAN (edited 06-02-2001).]

Medlem

Geografisk sted: det rager ?
fuck CIA, Fuck KGB, fuck interpol.... det er Mosad vi skal frygte....

arghh shit -jeg har allerede sagt for meget...

we are dealing with code 'moonlight madness'

[This message has been edited by caqtus (edited 06-02-2001).]

Medlem

Geografisk sted: Denmark
@Caqtus

Du tager helt fejl! Dem vi virkeligt skal frygte er: P.I.S. Politiets Indsats Styrke.
Ham John Schmidt der, kan sgu nogle trix!!!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 23 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]