Hej, Jeg har selv oplevet det samme, og prøver også at finde ud af hvad fanden der forsager dette, og hvad man kan gøre for at det ikke sker, har ikke taget MDMA lige siden sidste angst anfald, for jeg frygter at det sker igen, vil virkelig gerne kunne tage MDMA uden at oplevet denne angst og nedtur.
Første gang jeg oplever angsten: I slutningen af trippet da jeg var på vej hjem og vetnede på toget blev min tilværelse pludselig MEGET underlig, og jeg var sikker på at der var noget alvorligt galt med mig/min krop og fik lynhurtigt angst og øget hjertebanken, jeg skyndte at gå væk fra togstationen for at bevæge min krop og trække vejret dybt og prøve at fokusere, så fik jeg det godt igen. Tidligere samme aften havde jeg fået 5-10 kortvarige "stress nedture" hver gang jeg kiggede på uret var der gået 3-4 gange så lang tid som jeg havde troet og jeg følte mig meget tidspresset hvergang.
nogle dage senere: efter at ha' været på arbejde tog jeg til privat blæs hos min ven hvor vi tog noget mdma og allerede fra starten af trippet kunne jeg ikke fokusere på andet end at undgå at få angst hvilken resulterede i et kedeligt/dårligt trip, halvdelen af tiden havde jeg svag angst for at få angst igen !?!?!

har derfor ikke taget mdma siden da jeg frygter trippet bliver på samme måde.. ØV!
et par dage senere..... troede bare jeg kunne lade vær med at tage mdma og på den måde undgå angsten, men en dag kom den fandme igen på præcis samme måde som da jeg ventede på togen!

det var en aften efter jeg havde røget en masse joint og var på vej hjem. (angsten er kommet igen MANGE gange siden, dog mildere, både hvis jeg har røget J eller været i meget pressede situationer hvor min krop/hjerne har skulle arbejde på fuldtryk fx. til koncerter eller i hedeperioder)
Det er kun 1½ uge siden jeg havde sidste angst anfald det kom 10-20 gange inde for blot 2 timer til en koncert

nogen der har oplevet det samme og fundet en løsning på problemet? har læst ufatteligt meget om mdma bivirkninger og set en masse dokumentar film, men selv på netdoktorens side står der intet nævn om denne bivirkning? har kun hørt det fra undergrundsforumer eller andre lignende kilder. hvordan kan det være at der i medierne kun er fokus på OD og overophedning når der tales om "faren ved at tage ecstacy" ??