Lilleso skrev:
Det er ganske som Entheo siger, bl.a. et spørgsmål om ikke at give Psy's modstandere mere ammunition til kanonen end højst nødvendigt, men det er vel i lige så høj grad for at undgå at folk skriver herinde for at promovere deres økonomiske interesserer.
Det kan såmænd godt være, men det står på ingen måde i reglerne at det er forbudt at overbringe simpelt praktisk infomation til hinanden, så lang tid det ikke er på en måde der er i strid med de stående regler, selvfølgelig.
Jeg kan på heller ingen måde se hvordan det kan skade Psychedelia.dk eller nogen anden at jeg evt. fik tilsendt nogle links af hjælpsomme brugere over email. Det er ihvertfald heller ikke i strid med reglerne og igen så ville alle brugere herinde der prøver at hjælpe hinanden på en lignende måde, være i strid med reglerne selvom de ikke engang brugte sitet til at kommunikere infomationen. Håber at vi kan blive enige om at det ville være absurd at stille det op på denne måde, hvilket er hvad du teknisk set gør når du påstår at jeg er i strid med reglerne. Det er kun en videretænkning af din logik, ikke min påstand, må du forstå.
Lilleso skrev:
Mht. hvad Psychedelia "legalt" set kan tillade sig at regulere: Psychedelia kan tillade sig at regulere lige hvad de har lyst til, dette er, til trods for at det er et offentligt forum, et privat-ejet(eller hvad du nu vil kalde det) forum og som følge deraf behøver det ikke være sådan, at et indlæg "bryder landets love", for at Psychedelia kan tillade sig at regulere eller opstille et regelsæt der siger at det ikke er tilladt.
Self. kan de fjerne hvad de ønsker og lave reglesættet som de ønsker, men derfor betyder det ikke at de har ret til at regulere hvad folk kommunikerer over andre veje, som foreksempel email.
Hvis der stod i regelsættet at det ikke var tilladt at poste sin email i forumposts, så var det en anden sag. Du forholder dig ikke til hvad jeg skrev tidligere, ser ikke ud til du helt forstod det (ingen fornærmelse tiltænkt).
Lilleso skrev:
Du kalder mig ignorant og urimelig, men da det tilsyneladende ikke fes ind da hhv. Prometheus og Flak(spiffeh egentlig også) prøvede at viderebringe budskabet til dig på en venlig og civiliseret måde, så må det vel være der, man forsøger sig med et andet approach. At du ligefrem siger at reglerne så skal ændres, må da betegnes som værende en ret provokerende måde at buse frem på. Men det er naturligvis op til dig.
Du glemmer at jeg aldrig har efterspurgt nogle ilegale stoffer eller lavet reklame for nogle firmaer, hvilket er hvad jeg nærmest er blevet anklaget for i alle de posts der har stilt spørgsmål om hvorvidt jeg bryder nogle regler. Det er jeg ikke særlig glad for og forsvarer self. mig selv. En god diskussion er også altid underholdende, selvom det ikke lige var min plan at ende i en da jeg postede i første omgang.
Men som sagt forstår jeg grunden til klagerne, selvom nogle af dem ikke var helt så konstruktivt fremsendt. Jeg har også slettet min email og spørgsmål da det slet ikke var særligt vigtigt i første omgang. Jeg holder dog stadig ved at jeg ingen regler har brudt, som reglerne står på nuværende tidspunkt.
Lilleso skrev:
Det er for mig at se ret logisk, at man i et regelsæt ikke kan inkludere en præcis definition og/eller beskrivelse af alle scenarier som er, eller ikke er tilladte, og at man som følge deraf må søge at beskrive det mere generelt. En ting er at man som ny kan komme lidt på afveje, men når erfarne brugere herinde så giver dig et venligt praj om at det nok ikke er så godt, så burde man da tage imod det.
Du har vist aldrig kigget på et rigtigt regelsæt har du? Såsom landets love. Burekarti er forvirrende, men hvis alle huller i en lovgivning ikke er lukket, så vil folk finde måder at bryde den på, eller som i dette tilfælde vil der opstå misforståelser.
Lilleso skrev:
Når det så er sagt, så er det ganske som Flak siger, rart med et velformuleret indlæg fra en ny bruger. Det tyder da på at du har mere omløb i hovedet end alle dem der kommer herind for at finde ud af hvor rent deres coke nu er, eller w/e.
Hvilket også er en god grund til at forsvare mig selv, da jeg ikke vil sammenlignes med den slags mennesker.