Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 19:10

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Jeg overvejer at bestille Kanna pulver og Passion Flower fra en hollandsk online headshop. I den sammenhæng har jeg nogle spørgsmål til jer her på psychedelia.dk.

(spørgsmål 1 fjernet)

2. Er intresseret i om nogen kan reflektere over nogle personlige oplevelser med disse to herbs kombineret med Cannabis, for at udvide min forståelse af hvordan man bedst kombinerer de tre over længere perioder (link eventuelt til andre threads med lærerige historier).

3. Så vidt jeg kan forstå er det nok en dårlig ide at bruge alle tre planter på en gang... men kunne man foreksempel ryge Cannabis med Passion Flower en dag og dagen efter ryge Cannabis og bruge Kanna samtidig?

4. Jeg har læst og forstået at Passion flower er en MAOI, men jeg har ikke helt kunne skabe et billede af hvor stærk alkaloidsne i den specifikke plante er. Nogen der kan linke mig til en forklaring eller komme med en selv? Er det foreksempel farligt at ryge Cannabis og Passion Flower hver dag? (Hvis vi går udfra at 30-40% af mix er foreksempel Pot eller Skunk).

5. Angående Kanna pulver - hvordan kan man indtage Kanna pulver mest praktisk? Og skal man virkelig have en vægt der kan måle microgram for at dosere det? Jeg har hørt noget om tyggegummi, men kunne forestille mig at det kun drejer sig om hele Kanna blade.

Det var vist ca. det. Forhånd tak.

Senest rettet af Stenrose 16 dec 2007 23:52, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Under byen
Nogle svar:

1. Ja, de sælges i DK (dyrt), og tror ikke de er ulovlige. Passion flower kan du jo ved samme lejlighed kalde "passionsblomst", som den jo hedder på dansk - og den sælges som potteplante i mange supermarkeder.

2. Jeg har alle de tre nævnte urter, men ikke prøvet videre at ryge dem sammen. Jeg synes ikke passionen smager videre godt, da den er ret bitter.

3. Jeg aner det ikke, men har du links til den uheldige blanding du nævner?

4. Passionsblomst som MAOI er svag; jeg har læst om et forsøg hvor nogle gutter videnskabeligt udsatte sig selv for umådelige mængder røg (750g!), for at få en MAOI-virkning der kunne måle sig med Syrian rue (stepperude, den mest potente MAOI). http://www.erowid.org/plants/syrian_rue/syrian_rue_info1.shtml
Mht. at ryge hver dag: Gør det max i to uger siger min erfaring - og den er kun med skunk/pot/nol. Derefter vil jeg nok betragte mig selv som hooked, og tolerancen er øv!

5. Kanna indtages lettest (og bedst) ved snifning. Det lyder slemt, men river kun lidt og smager af en mellemting af lakrids og ginseng. Mængden er lille for en virkning (20mg og lidt til), og tolerance/afhængighed kan opbygges hurtigt siger rygtet. Så gem det til weekenden.
Hmm, tyggegummi? Tjae, prøv at blande pulveret i et gennemtygget stykke. Men som sagt bør det sniffes..

Lidt links - som du måske allerede kender?:
http://www.hipforums.com/forums/archive/index.php/f-116.html
http://www.erowid.org/plants/kanna/kanna.shtml
http://www.erowid.org/plants/passionflower/

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: !!!
nogen der ved hvorvidt kanna og passionsblomst sammen er stærkt nok til at give et serotonin syndrom?

og dude, fjern den email, det her er ikke stedet til at finde narko, google er.

Titel:
Medlem

spiffeh skrev:
og dude, fjern den email, det her er ikke stedet til at finde narko, google er.

Hvad? Narko? Jeg har ikke bedt om links til narko, det var dog noget vrøvl. Bedte om links til sider der sælger legalt herbal medicin og bad ikke om at få dem postet her, men til min email, for ikke at bryde nogle regler. Kan ikke se hvad problemet er.

Tak for svarene Lakhippien og linksne, som jeg ikke kender nej. Har læst om de to planter på Wikipedia mest og diverse andre sider.

Senest rettet af Stenrose 16 dec 2007 23:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Regelsæt skrev:
6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.

Men velkommen til, rart at se et velformuleret indlæg. Lad dig ikke skræmme væk af den til tider lidt bryske tone, men her er, ligesom alle andre steder, regler der skal overholdes.
Jeg har desværre ingen erfaringer med nogle af delene, men jeg håber der er andre der kan hjælpe dig.

Dog kan jeg bekræfte at ingen af delene er ulovlige i Danmark.

Titel:
Medlem

Flak skrev:
Regelsæt skrev:
6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer.

Men velkommen til, rart at se et velformuleret indlæg. Lad dig ikke skræmme væk af den til tider lidt bryske tone, men her er, ligesom alle andre steder, regler der skal overholdes.
Jeg har desværre ingen erfaringer med nogle af delene, men jeg håber der er andre der kan hjælpe dig.

Dog kan jeg bekræfte at ingen af delene er ulovlige i Danmark.

Jeg kan ikke se hvor jeg bryder den regel ærligt talt. Jeg nævner med vilje ikke den shop jeg overvejer at købe fra og beder folk om at sende eventuelle links til min email, lige præcis for at ingen links til forhandlere skal dukke op her på sitet.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Stenrose skrev:
Jeg kan ikke se hvor jeg bryder den regel ærligt talt. Jeg nævner med vilje ikke den shop jeg overvejer at købe fra og beder folk om at sende eventuelle links til min email, lige præcis for at ingen links til forhandlere skal dukke op her på sitet.

Det er et lidt et gråzonetilfælde, men kun lidt. Som udgangspunkt vil jeg bestemt mene at du bør fjerne din mail. Selv om det er legitime varer du efterspørger, er der ikke såå langt igen til at man så f.eks. ville kunne slippe afsted med "Nogen der ved hvor man får billige k3x i Kolding? Send mig en mail på etard@buffalokings.dk". Den slags ønsker ingen herinde vist at boardet skal benyttes til.

Titel:
Medlem

Prometheus skrev:
Stenrose skrev:

Det er et lidt et gråzonetilfælde, men kun lidt. Som udgangspunkt vil jeg bestemt mene at du bør fjerne din mail. Selv om det er legitime varer du efterspørger, er der ikke såå langt igen til at man så f.eks. ville kunne slippe afsted med "Nogen der ved hvor man får billige k3x i Kolding? Send mig en mail på etard@buffalokings.dk". Den slags ønsker ingen herinde vist at boardet skal benyttes til.

Så vil jeg vove at påstå reglerne skal skrives om, da jeg ikke kan se hvordan jeg bryder de stående regler. Men hvis du synes kan jeg da godt fjerne min mail.

Jeg ønsker kun at diskutere planterne jeg nævnte, at jeg satte min email ind var kun et sidespørgsmål og nej jeg ønsker ikke at siden skulle bruges på den måde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stenrose skrev:
Prometheus skrev:
Stenrose skrev:

Så vil jeg vove at påstå reglerne skal skrives om, da jeg ikke kan se hvordan jeg bryder de stående regler. Men hvis du synes kan jeg da godt fjerne min mail.

Ja det er sandt, vi må formulere reglerne så de kan forstås uden at det kræver den mindste smule selvstændig tankeaktivitet, for ikke at sige nogen overhovedet. eller... er sgu da logisk, at hvis man ikke må linke til dem her, så er det heller ikke her du skal poste din e-mail. Det minder om folk på pillreports.com der siger "HAI KENNY OG BRIAN HER, VI VIL HELT VILDT GERNE HA' NOGLE VILDT GODE HAPPERE I ÅLBORG SEND MAIL TIL GIEF@KEX.NU".

Titel:
Medlem

Lilleso skrev:
Ja det er sandt, vi må formulere reglerne så de kan forstås uden at det kræver den mindste smule selvstændig tankeaktivitet, for ikke at sige nogen overhovedet. eller... er sgu da logisk, at hvis man ikke må linke til dem her, så er det heller ikke her du skal poste din e-mail. Det minder om folk på pillreports.com der siger "HAI KENNY OG BRIAN HER, VI VIL HELT VILDT GERNE HA' NOGLE VILDT GODE HAPPERE I ÅLBORG SEND MAIL TIL GIEF@KEX.NU".

"6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer."

Denne regelsætning giver udtryk for at links af typen der nævnes ikke må postes offentligt på sitet. Der står intet om at det er imod reglerne at videregive infomation gennem andre former for kommunikationsveje som foreksempel over email, hvilket jeg er sikker at et site rent legalt ikke kan tillade at regulere så lang tid det ikke drejer sig om kommunikation der direkte bryder landets love.

Skulle vi så bruge eksemplet som Prometheus nævner, hvor hvis jeg havde bedt om at få tilsendt infomation om ilegale stoffer, så ville regelsætningen herunder træde i kraft og frabede mig at gøre det.

Jeg antager her at "salg" indebærer salg af ilegale varer og åbenlys reklame for legale forhandlere postet på de offentlige fora.

"3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget."

Så vidt jeg kan se har jeg ikke brudt nogle af disse regler. At kalde mit ønske om at få tilsendt eventuelle links til forhandlere over en anden kommunikationsvej for reklame for disse forhandlere, vil jeg ikke ligefrem sige er korrekt og desuden kan jeg igen ikke se hvordan psychedelia.dk kan tillade sig at regulere den slags spørgsmål da jeg ikke har opfordret nogen til hverken at købe eller sælge noget som helst.

Skulle reglerne opfattes på den måde at jeg har brudt dem ved mit spørgsmål, så skulle alle brugere på dette site der har udvekslet infomation omkring handel af legale varer, på den ene eller anden måde være i strid med reglerne. Også selvom de ikke engang har benyttet sig af internettet.

Lilleso - Du er urimelig og ignorant at høre på. Prøv selv at gøre brug af den her selvstændige tankeaktivitet du tror du ved så meget om og kom med et konstruktivt indlæg næste gang, ellers så vær venlig at holde din mening for dig selv når du svarer på mine indlæg.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Offtopic: Thumbs up for ikke at lade dig skræmme væk af et par brokhoveder :wink:

Det er korrekt at du ikke bryder nogle deciderede regler. Men som Prometheus påpeger (med et lidt ekstremt eksempel), så er der ikke langt fra det du gør, til en der spørger efter forhandlerlinks til f.eks. lovlige RC's (Research Chemicals) og beder folk sende dem til hans mail. Dette er ikke ønskværdigt for nogen, da det i sidste ende kan resultere i at psy.dk bliver sat i (endnu) dårligere lys. "Unge anskaffer narko gennem dansk narkoforum!".

Hold dig generelt fra at spørge ind til nogen som helst anskaffelse, ligegyldigt hvad. :wink:

Derudover.. Velkommen til!

Titel:
Medlem

Entheo skrev:
Hold dig generelt fra at spørge ind til nogen som helst anskaffelse, ligegyldigt hvad. :wink:

Derudover.. Velkommen til!

Mange tak. Selvom jeg måske er meget defensiv forstår jeg godt hvad der menes med klagerne over mit spørgsmål. Vil lade være med at stille lignende spørgsmål i fremtiden da jeg er enig.

Som sagt var det bare et sidespørgsmål da jeg ledte efter en forretning i danmark der evt. solgte de varer jeg ønskede, fordi det er dyrt at få tilsendt fra Holland da jeg både skal betale porto og gebyrer for penge overførsler (har ikke visakort til rådighed). Der var skam ingen negative hensigter med det, jeg prøvede at at spare nogle penge, hehe.

Udover det kan jeg så, for at komme tilbage på topic, sige at jeg så bestilt Kanna og Passion Flower nu og venter på at modtage det. Glæder mig til at prøve begge dele efter megen studering af deres effekter etc. Skriver lidt om mine oplevelser når det er.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stenrose skrev:
Lilleso skrev:

"6) Det er ikke tilladt at linke til forhandlere af hverken lovlige eller ulovlige varer."

Denne regelsætning giver udtryk for at links af typen der nævnes ikke må postes offentligt på sitet. Der står intet om at det er imod reglerne at videregive infomation gennem andre former for kommunikationsveje som foreksempel over email, hvilket jeg er sikker at et site rent legalt ikke kan tillade at regulere så lang tid det ikke drejer sig om kommunikation der direkte bryder landets love.

Skulle vi så bruge eksemplet som Prometheus nævner, hvor hvis jeg havde bedt om at få tilsendt infomation om ilegale stoffer, så ville regelsætningen herunder træde i kraft og frabede mig at gøre det.

Jeg antager her at "salg" indebærer salg af ilegale varer og åbenlys reklame for legale forhandlere postet på de offentlige fora.

"3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget."

Så vidt jeg kan se har jeg ikke brudt nogle af disse regler. At kalde mit ønske om at få tilsendt eventuelle links til forhandlere over en anden kommunikationsvej for reklame for disse forhandlere, vil jeg ikke ligefrem sige er korrekt og desuden kan jeg igen ikke se hvordan psychedelia.dk kan tillade sig at regulere den slags spørgsmål da jeg ikke har opfordret nogen til hverken at købe eller sælge noget som helst.

Skulle reglerne opfattes på den måde at jeg har brudt dem ved mit spørgsmål, så skulle alle brugere på dette site der har udvekslet infomation omkring handel af legale varer, på den ene eller anden måde være i strid med reglerne. Også selvom de ikke engang har benyttet sig af internettet.

Lilleso - Du er urimelig og ignorant at høre på. Prøv selv at gøre brug af den her selvstændige tankeaktivitet du tror du ved så meget om og kom med et konstruktivt indlæg næste gang, ellers så vær venlig at holde din mening for dig selv når du svarer på mine indlæg.

Igen, det er da logisk at når man ikke må linke til forhandlere så må man heller ikke bede om at få tilsendt links. Det er lidt ligesom, at det heller ikke er i orden at linke til en side, hvor det eneste der står er et link til en forhandler.

Det er ganske som Entheo siger, bl.a. et spørgsmål om ikke at give Psy's modstandere mere ammunition til kanonen end højst nødvendigt, men det er vel i lige så høj grad for at undgå at folk skriver herinde for at promovere deres økonomiske interesserer.

Mht. hvad Psychedelia "legalt" set kan tillade sig at regulere: Psychedelia kan tillade sig at regulere lige hvad de har lyst til, dette er, til trods for at det er et offentligt forum, et privat-ejet(eller hvad du nu vil kalde det) forum og som følge deraf behøver det ikke være sådan, at et indlæg "bryder landets love", for at Psychedelia kan tillade sig at regulere eller opstille et regelsæt der siger at det ikke er tilladt.

Du kalder mig ignorant og urimelig, men da det tilsyneladende ikke fes ind da hhv. Prometheus og Flak(spiffeh egentlig også) prøvede at viderebringe budskabet til dig på en venlig og civiliseret måde, så må det vel være der, man forsøger sig med et andet approach. At du ligefrem siger at reglerne så skal ændres, må da betegnes som værende en ret provokerende måde at buse frem på. Men det er naturligvis op til dig.

Det er for mig at se ret logisk, at man i et regelsæt ikke kan inkludere en præcis definition og/eller beskrivelse af alle scenarier som er, eller ikke er tilladte, og at man som følge deraf må søge at beskrive det mere generelt. En ting er at man som ny kan komme lidt på afveje, men når erfarne brugere herinde så giver dig et venligt praj om at det nok ikke er så godt, så burde man da tage imod det.

Når det så er sagt, så er det ganske som Flak siger, rart med et velformuleret indlæg fra en ny bruger. Det tyder da på at du har mere omløb i hovedet end alle dem der kommer herind for at finde ud af hvor rent deres coke nu er, eller w/e.

Titel:
Medlem

Lilleso skrev:
Det er ganske som Entheo siger, bl.a. et spørgsmål om ikke at give Psy's modstandere mere ammunition til kanonen end højst nødvendigt, men det er vel i lige så høj grad for at undgå at folk skriver herinde for at promovere deres økonomiske interesserer.

Det kan såmænd godt være, men det står på ingen måde i reglerne at det er forbudt at overbringe simpelt praktisk infomation til hinanden, så lang tid det ikke er på en måde der er i strid med de stående regler, selvfølgelig.

Jeg kan på heller ingen måde se hvordan det kan skade Psychedelia.dk eller nogen anden at jeg evt. fik tilsendt nogle links af hjælpsomme brugere over email. Det er ihvertfald heller ikke i strid med reglerne og igen så ville alle brugere herinde der prøver at hjælpe hinanden på en lignende måde, være i strid med reglerne selvom de ikke engang brugte sitet til at kommunikere infomationen. Håber at vi kan blive enige om at det ville være absurd at stille det op på denne måde, hvilket er hvad du teknisk set gør når du påstår at jeg er i strid med reglerne. Det er kun en videretænkning af din logik, ikke min påstand, må du forstå.

Lilleso skrev:
Mht. hvad Psychedelia "legalt" set kan tillade sig at regulere: Psychedelia kan tillade sig at regulere lige hvad de har lyst til, dette er, til trods for at det er et offentligt forum, et privat-ejet(eller hvad du nu vil kalde det) forum og som følge deraf behøver det ikke være sådan, at et indlæg "bryder landets love", for at Psychedelia kan tillade sig at regulere eller opstille et regelsæt der siger at det ikke er tilladt.

Self. kan de fjerne hvad de ønsker og lave reglesættet som de ønsker, men derfor betyder det ikke at de har ret til at regulere hvad folk kommunikerer over andre veje, som foreksempel email.
Hvis der stod i regelsættet at det ikke var tilladt at poste sin email i forumposts, så var det en anden sag. Du forholder dig ikke til hvad jeg skrev tidligere, ser ikke ud til du helt forstod det (ingen fornærmelse tiltænkt).

Lilleso skrev:
Du kalder mig ignorant og urimelig, men da det tilsyneladende ikke fes ind da hhv. Prometheus og Flak(spiffeh egentlig også) prøvede at viderebringe budskabet til dig på en venlig og civiliseret måde, så må det vel være der, man forsøger sig med et andet approach. At du ligefrem siger at reglerne så skal ændres, må da betegnes som værende en ret provokerende måde at buse frem på. Men det er naturligvis op til dig.

Du glemmer at jeg aldrig har efterspurgt nogle ilegale stoffer eller lavet reklame for nogle firmaer, hvilket er hvad jeg nærmest er blevet anklaget for i alle de posts der har stilt spørgsmål om hvorvidt jeg bryder nogle regler. Det er jeg ikke særlig glad for og forsvarer self. mig selv. En god diskussion er også altid underholdende, selvom det ikke lige var min plan at ende i en da jeg postede i første omgang.

Men som sagt forstår jeg grunden til klagerne, selvom nogle af dem ikke var helt så konstruktivt fremsendt. Jeg har også slettet min email og spørgsmål da det slet ikke var særligt vigtigt i første omgang. Jeg holder dog stadig ved at jeg ingen regler har brudt, som reglerne står på nuværende tidspunkt.

Lilleso skrev:
Det er for mig at se ret logisk, at man i et regelsæt ikke kan inkludere en præcis definition og/eller beskrivelse af alle scenarier som er, eller ikke er tilladte, og at man som følge deraf må søge at beskrive det mere generelt. En ting er at man som ny kan komme lidt på afveje, men når erfarne brugere herinde så giver dig et venligt praj om at det nok ikke er så godt, så burde man da tage imod det.

Du har vist aldrig kigget på et rigtigt regelsæt har du? Såsom landets love. Burekarti er forvirrende, men hvis alle huller i en lovgivning ikke er lukket, så vil folk finde måder at bryde den på, eller som i dette tilfælde vil der opstå misforståelser.

Lilleso skrev:
Når det så er sagt, så er det ganske som Flak siger, rart med et velformuleret indlæg fra en ny bruger. Det tyder da på at du har mere omløb i hovedet end alle dem der kommer herind for at finde ud af hvor rent deres coke nu er, eller w/e.

Hvilket også er en god grund til at forsvare mig selv, da jeg ikke vil sammenlignes med den slags mennesker.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Stenrose> Det var da utroligt så indigneret du bliver over at du ikke må poste dine kontaktoplysninger sammen med en forespørgsel om anskaffelse af visse psykoaktive planter.

Som der står ganske tydeligt på forsiden:
Citat:
PSYCHEDELIA ER IKKE TIL Anskaffelse og køb/salg af rusmidler – forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse

Dit spørgsmål må anses som en forespørgsel i forbindelse med anskaffelse af psykoaktiver, og har dermed intet at gøre på Psychedelia. Punktum.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Stenrose skrev:
Self. kan de fjerne hvad de ønsker og lave reglesættet som de ønsker, men derfor betyder det ikke at de har ret til at regulere hvad folk kommunikerer over andre veje, som foreksempel email.
Hvis der stod i regelsættet at det ikke var tilladt at poste sin email i forumposts, så var det en anden sag. Du forholder dig ikke til hvad jeg skrev tidligere, ser ikke ud til du helt forstod det (ingen fornærmelse tiltænkt).

De kan tillade sig at regulere hvad du må poste på forummet i forbindelse med kommunikation ad andre veje, herunder e-mail.

Stenrose skrev:
Du glemmer at jeg aldrig har efterspurgt nogle ilegale stoffer eller lavet reklame for nogle firmaer, hvilket er hvad jeg nærmest er blevet anklaget for i alle de posts der har stilt spørgsmål om hvorvidt jeg bryder nogle regler. Det er jeg ikke særlig glad for og forsvarer self. mig selv. En god diskussion er også altid underholdende, selvom det ikke lige var min plan at ende i en da jeg postede i første omgang.

Jeg tror du har misforstået regelsættet, det er i og for sig irrelevant hvorvidt der er tale om legale eller illegale rusmidler, og selvom du ikke gør reklame i dette tilfælde, så er det smart at have en klar linje, da der ellers nemt kan opstå "maskerede" reklamer om man vil, fx for RC's.

Stenrose skrev:
Du har vist aldrig kigget på et rigtigt regelsæt har du? Såsom landets love. Burekarti er forvirrende, men hvis alle huller i en lovgivning ikke er lukket, så vil folk finde måder at bryde den på, eller som i dette tilfælde vil der opstå misforståelser.

Ganske god pointe - og dog. At drage paralleller mellem et lands lovgivning, der er udformet gennem flere år og løbende regulering af professionelle jurister til en side som Psychedelia, der er lavet af frivillige etc etc. Man kan vel ikke forvente at de betaler jurister for at udforme et 100 siders regelsæt(som ingen alligevel ville gide at læse). :wink:

Er desuden enig i at resten af dine spørgsmål er helt i orden.

Titel:
Medlem

Lilleso skrev:
De kan tillade sig at regulere hvad du må poste på forummet i forbindelse med kommunikation ad andre veje, herunder e-mail.

Det var lige præcis hvad jeg skrev. Der står ingen steder i regelsættet at man ikke må poste sine kontaktoplysninger. Derfor holder dine argumenter om at det var imod reglerne stadig ikke ;).

Lilleso skrev:
Jeg tror du har misforstået regelsættet, det er i og for sig irrelevant hvorvidt der er tale om legale eller illegale rusmidler, og selvom du ikke gør reklame i dette tilfælde, så er det smart at have en klar linje, da der ellers nemt kan opstå "maskerede" reklamer om man vil, fx for RC's.

Self. havde jeg da forstået det, det står helt udtrykkeligt i mine tidligere posts. Det er også årsagen til at jeg bad om få tilsendt links til min email og ikke postet her. Nævnte som sagt tidligere heller ikke navnet på den forretning jeg har købt mine varer fra, fordi det ville være i strid med reglerne.

Jeg havde intet imod at fjerne mit første spørgsmål og min email. Jeg fandt mig bare ikke i at blive sammenlignet med folk der prøver at udnyttet sitet eller blive anklaget for at have brudt nogle regler.

Men bare rolig, af den grund at jeg ikke ønsker at blive hængt ud på den måde igen poster jeg self. ikke lignende spørgsmål i fremtiden. Havde ikke opfattelsen af at min spørgsmål kunne starte sådan en voldsom diskussion eller få folk til at få en så negativ opfattelse af mig. Læste bare reglerne og postede udfra det.

Starter en ny thread hvis jeg føler for at fortælle om mine oplevelser med kanna etc. Lad endelig denne thread hvile.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]