Hej forum
Da dette er min første post vil jeg starte med en kort introduktion af mig selv. Jeg er 20 år gammel og enormt fascineret af den menneskelige krop og vores mentale. Jeg tager ikke hårde stoffer, har prøvet coke et par gange, et enkelt svampetrip, men det har jeg lagt på hylden og holder mig til mine joints, som jeg flittigt passer flere gange dagligt.
Jeg er faldet over et phenomen der har gjort mig virkelig nysgerrig, Alternate Sleep Patterns, jeg ved ikke om det er noget man er bekendt med i den psychedeliske verden, jeg kunne dog forestille mig det eftersom søvn jo er lidt psychedelisk i sig selv.
incase nogle af jer ikke ved hvad jeg snakker om, her er et link:
http://www.highexistence.com/alternate-sleep-cycles/Jeg har tænkt mig at forsøge med den de på hjemmesiden kalder Uberman cycle, der er en tilvendingsperiode på omkring 10 dage, der skulle være utrolig hård at overkomme. Jeg overvejer ar bruge drømmeurt til mine powernaps, for at ramme en øjeblikkelig REM (rapid eye movement) søvn. Jeg har intet videnskabeligt belæg for at det vil være konstruktivt men jeg har det på `fornemmeren`.
Jeg kunne godt tænke mig en masse feedback og tanker om dette projekt, hvis nogle af jer kloge hoveder ligger inde med noget viden ville det være fedt.
Fred og kærlighed