- Hash, er det ikke stærkere end Marijuana, så man kan ryge mere end Marijuana end Hash? For jeg ser alle de der rappere ryge Marijuana, og de ser glade ud osv, mens jeg ser en person på min skole, der virkelig har røget meget hash, han smiler aldrig osv... Hvis det passer vil jeg holde mig til Marijuana.
marijuana er en fælles betegnelse, som sagt før. Hash er én af typerne.
Amerikanerne ryger mest weed(pot), som direkte er skuddene fra planten, mens Europæere mest ryger hash, som er støvfangerne (trichomes) fra planten der er sigtet fra og presset til en klump.
- Har i en slags guide for alt jeg skal vide om Marijuana og alt andet, er helt ny til det!
Det findes mange guides til hvordan man ruller joints, behandler sin bong osv. bare søg på google
- Kan man købe Marijuana, så man selv grinder det og laver sin egen joint?
sagtens, det er sådan man tiest gør det, og klart det billigste... færdige joints kan sjældent betale sig
- Og er det egentlig ulovligt? Eller er ulovligt at sælge det når man er under 18? Jeg vil bare købe.?
Det er ulovligt at købe, sælge og besidde, medmindre det er usåede frø vi snakker om... når man sår dem, bliver de også ulovlige.
Hvad jeg dog ikke fatter er at du ikke kan vide lige netop det... har i ikke haft en panser ude og snakke om det i skolen?
Hash gør dig ikke glad, den gør dig afslappet, men husk at respektere hash (og mj i det hele taget, det er et stof og det kan have bivirkninger, bl.a. paranoia... det kommer dog mest an på sorten man sidder med, ingen kan tåle dem alle.,..