Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 19:57

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej min ven og jeg blev enige om at Ayahuasca skal prøves, men da jeg fik kittet hjem slog jeg en opskrift op, og der stod en masse advarelser om at at blande det med medicin. Jeg tager 600mg quetiapin om dagen, skal nok lige nævne jeg bliver ikke psykotisk, jeg får dem som nervepiller. Jeg ved det modvirker psykedeliske stoffer, men jeg har haft god erfaring med svampe alligevel, har oplevet de ikke virkede, men det prøvede jeg også før jeg fik medicin.

Det jeg er nervøs for er hvad de skriver om at gå i koma eller dø, hvis jeg blander det med det forkerte medicin. har prøvet at søge quetiapin med Ayahuasca, men de resultater jeg fik lød det mere som om at quetiapin var et psykedelisk stof også, kan godt passe, jeg har haft visuelle oplevelser på svampe, men det har været lys påvirkninger som at alle bladene på jorden glødede med lys, men da jeg startede på den her medicin så jeg alt fra indianere til at høre musik der ikke var der.

kittet består af Peganum Harmala og Mimosa Hostilis, kan jeg blande det med min medicin, og jeg ved godt jeg ikke burde blande noget med medicin, men der sker ikke, jeg vil bare vide om jeg går i koma eller hvad?

en ting mere jeg går ud fra at det her hentyder til Mimo posen da det er store bark stykker
(In order to bring life back into the dried wood, it must first be brought into contact with water for 24 hours. Water is life, and by steeping the Liana in water for a full day/night cycle the spirit can enter back into the Ayahuasca. It will also become much easier to work with the vine. The material becomes soft and pliable. Simply split the whole vine lengthwise, and roughly break the pieces. Add enough water to cover the vine and leave for a day and a night.
The next day, the fibers will be soft, and after removing them from the water, they can easily be pounded with a hammer on a rock or other hard surface. Do this until all fibers are flattened and split so there is no need for further shredding or powdering)

Jeg er blevet lidt forvirret da der stod på siden, at mimosaen skulle være pulver, men posen der står mimo på, er bark stykker og det i småstykker siger paha.

Jeg har i hvertfald 40g mimo og 25g paha, skulle være nok til 5 personer, (min oplevelse af opskriften) jeg lægger mimosaen i vand 24 timer før,(omdosierer til 2 personer) så tager jeg 75% af Peganum Harmala og 25% Mimosa Hostilis
koger i 4-6 timer med lidt lemon, og mens det er igang så laver jeg resten på sammen måde, og drikker det med en halvtimes mellemrum.

på forhånd tak svar og råd er meget velkommen
mvh jacked

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Du kan søge efter seroquel i stedet for, da det er det samme som dit medicin. Jeg vil dog slå ideen ud af hovedet, det er ikke værd at gamble med dit helbred på den her måde.

Håber du kan bruge svaret :) Seroquel er ikke nævnt som "direkte" fare, men det står tilgengæld at det er anbefalet at lade være på alt antipsykotisk medicn.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Between dimensions - Hell and Heaven
Dum ide at kombinere psychedeliske stoffer og anti-psykotiske stoffer

//Zh4d0w

Kāmasūtra: "If food be mixed with the fruit of the thorn apple it causes intoxication". "It also advises a man to anoint his penis with honey infused with datura and long peppers before sexual intercourse to make his partner "subject to his will"
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.

I'm Back!!! ;) Watch out Psy.dk

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skal ikke blande Ayahuasca med Seroquel, quetiapin fumarat eller andre anti-psykotiske stoffer for den sags skyld. Det er ikke DMT'en (det aktive stof i Mimosa Hostilis) der er problemet. Der er Peganum Harmala -eller Banisteriopsis caapi for den sags skyld- der indholder harmalin som er problemet. Det fucker med nedbrydelsen af en stor gruppe stoffer som mange former for medicin er en del af. Det er derfor man tager det sammen med sammen med DMT, som ellers ville blive nedbrudt.

Junior medlem

Glemte hel at takke for rådene herinde, jeg prøvede det nu alligevel. Jeg tog ikke min medicin, og mere eller mindre overholdt fasten i 3 dage før og efter. Mig og min ven havde 2 gode aftner, det var godt nok fedt. Men en god dosis svampe eller kaktus er nok at foretrække.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Kvalme og sådan noget på aya? Jeg tror også man skal ha' sig selv overbevist til at der er en spirituel eller anden mystisk grund til at man bliver ved med at tage aya. Det virker næstmest kristent den måde nogle aya folk mener de får noget ud at det ubehag der ofte følger med aya. Måske er det bare mig der ikke er så meget til aya eller ikke har fattet den dybere mening med "purging" :?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]