Hej min ven og jeg blev enige om at Ayahuasca skal prøves, men da jeg fik kittet hjem slog jeg en opskrift op, og der stod en masse advarelser om at at blande det med medicin. Jeg tager 600mg quetiapin om dagen, skal nok lige nævne jeg bliver ikke psykotisk, jeg får dem som nervepiller. Jeg ved det modvirker psykedeliske stoffer, men jeg har haft god erfaring med svampe alligevel, har oplevet de ikke virkede, men det prøvede jeg også før jeg fik medicin.
Det jeg er nervøs for er hvad de skriver om at gå i koma eller dø, hvis jeg blander det med det forkerte medicin. har prøvet at søge quetiapin med Ayahuasca, men de resultater jeg fik lød det mere som om at quetiapin var et psykedelisk stof også, kan godt passe, jeg har haft visuelle oplevelser på svampe, men det har været lys påvirkninger som at alle bladene på jorden glødede med lys, men da jeg startede på den her medicin så jeg alt fra indianere til at høre musik der ikke var der.
kittet består af Peganum Harmala og Mimosa Hostilis, kan jeg blande det med min medicin, og jeg ved godt jeg ikke burde blande noget med medicin, men der sker ikke, jeg vil bare vide om jeg går i koma eller hvad?
en ting mere jeg går ud fra at det her hentyder til Mimo posen da det er store bark stykker (In order to bring life back into the dried wood, it must first be brought into contact with water for 24 hours. Water is life, and by steeping the Liana in water for a full day/night cycle the spirit can enter back into the Ayahuasca. It will also become much easier to work with the vine. The material becomes soft and pliable. Simply split the whole vine lengthwise, and roughly break the pieces. Add enough water to cover the vine and leave for a day and a night. The next day, the fibers will be soft, and after removing them from the water, they can easily be pounded with a hammer on a rock or other hard surface. Do this until all fibers are flattened and split so there is no need for further shredding or powdering)
Jeg er blevet lidt forvirret da der stod på siden, at mimosaen skulle være pulver, men posen der står mimo på, er bark stykker og det i småstykker siger paha.
Jeg har i hvertfald 40g mimo og 25g paha, skulle være nok til 5 personer, (min oplevelse af opskriften) jeg lægger mimosaen i vand 24 timer før,(omdosierer til 2 personer) så tager jeg 75% af Peganum Harmala og 25% Mimosa Hostilis koger i 4-6 timer med lidt lemon, og mens det er igang så laver jeg resten på sammen måde, og drikker det med en halvtimes mellemrum.
på forhånd tak svar og råd er meget velkommen mvh jacked
|