Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jun 2025 12:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej. Jeg skriver fordi jeg i går smed noget skunk ud i en flaske med glasrens som var næsten tom. Havde besluttet mig for at holde en pause hvilket jeg ikke gider alligevel :P
Nu er skunken, som har ligget i en pose, dog blevet en anelse våd af glasrensen og jeg vil derfor høre om det er farligt at ryge det nu? Glasrensen indeholder: Alcohol Denat (denatonium benzoate), PPG-2, Methyl Ether, Tetrasodium Iminodisuccinate, Citric Acid og farve.

Please svar hurtigt hvis i har nogen anelse :D

Medlem
Brugeravatar

hvorfor i al verden smed du det også derned :s ?

Junior medlem

Skulle smide flasken ud på samme tid, så det var helt tilfældigt :)

Medlem
Brugeravatar

jeg ville i hvert fald ikke ryge det ! .. men jeg kan ikke sige om det er no go eller go ;), vent til der kommer en med et kvalificeret bud.

Junior medlem

Nej okay, selvfølgelig også et svært spørgsmål for en "gængs" borger at svare på :D
Indtil videre er jeg mest bekymret for stofferne alcohol denat og methyl ether.. De andre har jeg googlet og fundet ikke farlige :)

Junior medlem

Har besluttet at ryge en lille mængde og se hvad der sker.. So cross your fingers out there :D

Dedikeret medlem
Brugeravatar

lad være.. dumt at give efter for din afhængighed, især når det har trukket i giftige stoffer.

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Udendørs
STOP, lad vær med at gøre det!

Dedikeret medlem

Har besluttet at ryge en lille mængde og se hvad der sker.. So cross your fingers out there :D

Det der er så pisse standart. Hvorfor spørg du her inde når du gør det alligevel ? du spilder din og vores tid.

Tag dig nu sammen og lad være at ryge weed som har trukket i glasrens ! Så vigtigt er aftensrygeren vel heller ikke ?

Medlem
Brugeravatar

Fik du røget det?
hvordan var det?

Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere,Somehow
Jep lad vær' også nu hvor du havde besluttet dig for at holde en pause!

Junior medlem

Jeg fik røget en lille smule og der skete intet. Jeg er stadig i live i hvert fald ;)

Jack, lad nu være. Jeg skrev blot herinde for at høre om der var nogle med noget hurtigt paratviden hvilket ikke viste sig at være tilfældet. Derefter søgte jeg på alle ingredienser i glasrensen på google og fandt intet alarmerende. Undskyld at jeg ikke ventede på din utroligt kvalificerede besvarelse, DEN havde nemlig hjulpet mig... Ironi kan være anvendt, men tak for den moralske prædiken - tak, men jeg skal nok selv bestemme hvornår jeg skal holde pause :) Det var ikke fordi jeg besluttede mig for at tage en pause i den forstand, at jeg var dybt afhængig og havde brug for det. Det var blot en strøtanke, som gjorde at jeg smed skunk'en ud, hvilket jeg ofte gør hvis jeg ikke har lyst til at ryge mere. Jeg ryger højest 3-4 gange på en måned, og i dag var blot en af de dage hvor jeg havde lyst til at ryge :)

Dedikeret medlem

jep, ryge glasrens totalt nice lørdag aften (indsæt selv ironi efter behov) :roll:

Junior medlem

Hold nu op, der var en lille antydning af glasrens på skunken som jeg også tidligere nævnte. Det var meget lidt, eftersom flasken var mere eller mindre tom, og skunken lå i en pose. Alligevel ville jeg være på den sikre side og lige forhøre mig om det var dødsensfarligt. Jeg fandt intet svar herinde, søgte derfor på google hvor jeg ikke fandt noget der var tæt på at få alarmklokkerne til at ringe og derefter røg jeg en lille mængde uden nogen som helst gener. Lad nu vær at blæse det op til at jeg har ladet min skunk "trække" i glasrens i flere dage..

Dedikeret medlem

Fakta er bare at glas rens høre til på -->glas<-- ikke i piben.

Junior medlem

Geografisk sted: Somewhere,Somehow
donjoe du kan skam gøre hvad du vil :)
Jeg reagere egentlig bare fordi du selv har valgt at fortælle at det egentlig var meningen at du skulle holde en pause... :roll:

Medlem

Ville have været en idé at vente med at ryge til der kom et ordenligt og sikkert svar.
Just saying.

Deliriouz

Medlem

Lad nu manden ryge i fred, det er hans eget valg, og det valg kan have en konsekvens. Ergo er det hans egen konsekvens.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Strawberry Fields
Umiddelbart er der ingen af de stoffer som du lister, der er farlige at indtage.

Medlem

Jeg fik røget en lille smule og der skete intet. Jeg er stadig i live i hvert fald ;)

Jack, lad nu være. Jeg skrev blot herinde for at høre om der var nogle med noget hurtigt paratviden hvilket ikke viste sig at være tilfældet. Derefter søgte jeg på alle ingredienser i glasrensen på google og fandt intet alarmerende. Undskyld at jeg ikke ventede på din utroligt kvalificerede besvarelse, DEN havde nemlig hjulpet mig... Ironi kan være anvendt, men tak for den moralske prædiken - tak, men jeg skal nok selv bestemme hvornår jeg skal holde pause :) Det var ikke fordi jeg besluttede mig for at tage en pause i den forstand, at jeg var dybt afhængig og havde brug for det. Det var blot en strøtanke, som gjorde at jeg smed skunk'en ud, hvilket jeg ofte gør hvis jeg ikke har lyst til at ryge mere. Jeg ryger højest 3-4 gange på en måned, og i dag var blot en af de dage hvor jeg havde lyst til at ryge :)

haha. okay, du er kke afhængig.

Hvis du ikke har noget problem hvorfor smider du så impulsivt din skunk ud, kan du ikke bare det liggende? Hvorfor opretter du en tråd dagen efter, hvor du spørg om det mon er ok at ryge det alligevel? Hvorfor ryger du det selvom folk siger det er en dum idé? Hvorfor bliver du harm når folk pointere at du bør overholde din pause? Hvorfor "holder du pause" hvis du alligevel kun ryger 3-4 gange om måneden? Tag dig dog sammen og erkend at du har et problem.... også for din egen skyld. Og hvis du ikke kan det så tal i det mindste ordentlig til folk som bare giver dig et oprigtigt klap på skulderen og beder dig overveje din situation...

Det er dit eget valg og det er ikke for at spille hellig. Jeg får bare kvalme af sådan en gang selvretfærdiggørende pis og så er cannabis iøvrigt en latterlig ting at blive afhængig af

"Jack, lad nu være".... :roll:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]