Jeg fik røget en lille smule og der skete intet. Jeg er stadig i live i hvert fald

Jack, lad nu være. Jeg skrev blot herinde for at høre om der var nogle med noget hurtigt paratviden hvilket ikke viste sig at være tilfældet. Derefter søgte jeg på alle ingredienser i glasrensen på google og fandt intet alarmerende. Undskyld at jeg ikke ventede på din utroligt kvalificerede besvarelse, DEN havde nemlig hjulpet mig... Ironi kan være anvendt, men tak for den moralske prædiken - tak, men jeg skal nok selv bestemme hvornår jeg skal holde pause

Det var ikke fordi jeg besluttede mig for at tage en pause i den forstand, at jeg var dybt afhængig og havde brug for det. Det var blot en strøtanke, som gjorde at jeg smed skunk'en ud, hvilket jeg ofte gør hvis jeg ikke har lyst til at ryge mere. Jeg ryger højest 3-4 gange på en måned, og i dag var blot en af de dage hvor jeg havde lyst til at ryge

haha. okay, du er kke afhængig.
Hvis du ikke har noget problem hvorfor smider du så impulsivt din skunk ud, kan du ikke bare det liggende? Hvorfor opretter du en tråd dagen efter, hvor du spørg om det mon er ok at ryge det alligevel? Hvorfor ryger du det selvom folk siger det er en dum idé? Hvorfor bliver du harm når folk pointere at du bør overholde din pause? Hvorfor "holder du pause" hvis du alligevel kun ryger 3-4 gange om måneden? Tag dig dog sammen og erkend at du har et problem.... også for din egen skyld. Og hvis du ikke kan det så tal i det mindste ordentlig til folk som bare giver dig et oprigtigt klap på skulderen og beder dig overveje din situation...
Det er dit eget valg og det er ikke for at spille hellig. Jeg får bare kvalme af sådan en gang selvretfærdiggørende pis og så er cannabis iøvrigt en latterlig ting at blive afhængig af
"Jack, lad nu være"....