Hej, Psychedelia! I går fik jeg rykket min visdomstand ud, og hertil fik jeg pensilin og profen (Tror jeg de hedder, det er 200mg stærk smertestillende. Jeg besluttede mig for, at jeg godt kunne ryge skunk, røg cirka 1g, selvom jeg var på smertestillende og diverse. I løbet af dagen havde jeg spist 3 pensilinpiller, 400mg profen og 1 panodil. Da det blev aften og jeg kom hjem med en god skævert, begyndte mit syn at sløre helt vildt! Jeg fik de vildeste gummiben, og kunne mærke jeg bare skulle op og ligge. Da jeg havde gået 4-5 trin op ad trappen "besvimede" jeg. Kan ikke rigtigt huske hvad der skete, men prøver bedst muligt at beskrive det: Hele min verden væltede rundt og kunne ikke finde hoved eller hale i noget, og her skete det mest skræmmende. Jeg kunne virkelig mærke og høre, at jeg faldte hele vejen ned ad trappen, men det gjorde slet ikke ondt. Men da jeg åbner øjnene sidder jeg på det samme trin som sidst, og havde ikke rørt mig ud af flækken. Dette skræmmer mig meget, da jeg er OVERBEVIST om, at jeg kunne høre de kæmpe brag det giver, når en person falder ned ad en trappe. Hvad kan denne episode skyldes (Ved nok det højest sandsynligt er blandningen af profen og weed), men vil gerne være helt sikker?
|