Nu har jeg røget hash i et stykke tid nu, og fik så fat i noget pot/skunk, det duftede lidt syrligt i forhold til hash, men havde hel klart en meget friskere lugt, og det så virkelig også ud som om kvaliteten var i top!
Nå, men jeg ville egentlig bare hører om i oplever pot MEGET stærkere ligesom jeg. For det gør jeg i hvert fald, haha. Jeg plejer at mixe 1 gram hash og en hel, nogen gange en halv smøg sammen, og ryge den selv. Der får jeg så en mild skævet og egentlig bare en mild lykkefølelse. Udover det har jeg så også prøvet at tage meget lidt hash og tænde det under et glas. Så ville jeg lade det brænde ud og inhalere det. Så ville jeg både spare på hashen og kunne mærke rusen meget mere end hvis jeg røg 1 gram joint.
Og så til sidste gang jeg røg. To af mine venner og jeg fik fat i noget pot/skunk, jeg vil tro vi have et gram eller lige under i hvert fald. Vi tænkte at vi sikkert ikke ville få noget ud af det da det var pot og ikke så THC fyldigt som hash er. Det var en okay størrelse joint vi fik rullet og røg den så alle sammen. Der gik nok 2-5 minutter til at jeg kunne mærke effekten. Jeg har aldrig nogensinde været SÅ skæv af at ryge en normal mixet joint. Og havde slet ikke forventet at pot var så "stærkt". Det var det åbenbart for os.
Jeg ved ikke om vi fik fat i noget virkelig godt røg, eller hvad. Men vil egentlig bare vide om I andre også har den oplevelse med pot?
I får lige et billede af hvad vi røg