@ Snoezel - Prøv lige at komme igen med noget konstruktiv kritik istedet for at lade gyllen flyde.
Du må nok acceptere at hiphop måske ikke er for dig, hvis der ikke er plads til rapperen må være selvfed og kaste dis ud.

Min kritik ER konstruktiv, jeg påpeger de ting jeg synes han burde arbejde på eller lave om og så fortæller jeg ham at selvfede/arrogante dis-ting bare er gammel og uoriginal, hvilket han med snilde kan vælge at se bort fra hvis originalitet ikke er noget han efterstræber. Teksten ordvalg er i og for sig fint nok, der bliver brugt en god del spidsfindige ord, men der er bare ikke noget budskab udover selvforherligelse og dis, og det er det jeg slår ned på, mangel på substans. Beatet er ALT for lavt, det er som det hele mangler noget komprimering. Der ligger en hi-hat og flagrer langt ude i lydebilledet, det er muligvis med vilje, men den passer ikke ind i mixet og den skifter styrke i et forstyrrende og unaturligt mønster. - Bedre?
Selvom jeg ikke er den store hip-hop entusiast betyder det ikke at jeg ikke kan komme med foreslag til at forbedre det musikalske udtryk, jeg kritiserer kun på den måde jeg gør, fordi jeg forventer at folk vil være ligeså ærlige overfor mig. Selvfølgelig skal der være plads til at rapperen kan være selvfed (også i hans tekster), men det ændrer ikke på, at det er et stereotypt billede og at jeg ville ønske at flere rappere udfordrede det