Jeg faldt en dag over en dokumentarfilm om ufo'er/ET's kaldet 'The Disclusure Project', hvor forskellige tidligere højtrangerede folk fra NSA, flyvevåbnet, militæret, under kontrakt ved CIA etc. afslører deres oplevelser med disse fænomener.
Mit download koksede dog så jeg fik kun hentet den sidste halvdel af filmen desværre, og jeg har ikke kunnet finde filmen igen

.
Men på den tilhørende
hjemmeside fandt jeg tilgengæld en filmet pressekonference som ligger frittilgængeligt.
På denne fortæller 21 ud af de over 400 navngivne 1.håndsvidner som har valgt at stå frem, (forholdsvis) kort om deres oplevelser.
Det er starten på en (inter?)nationalkampagne, hvis hovedformål er at få stoppet militariseringen af rummet (aka. missilskjoldet) og at blotlægge den viden man har om væsener fra andre planeter for offentligheden.
Det fremgår at 'de fremmede' ikke er fjendtligt indstillede men snarere bekymrede for hvilke skader vi kan forvolde på universet.
En dame fra NASA fortæller på et tidspunkt noget hun fik at vide for 25år siden, at man hele tiden vil komme med nye begrundelser for at militarisere verdensrummet, truslen fra kina, rusland, terrorister, senest som beskyttelse for vores satelliter, og som det sidste kort ville man bruge 'de fremmede' som joker.
Af mere positive aspekter, så skulle man i følge vidnerne allerede nu (og de sidste mange mange år) være i besiddelse af nulpunktsenergi- og antityngdekrafts-teknologi, udledt ved at studere nødlandende ufo'er, så man med et snuptag kunne løse Jordens energikrise og forureningsproblemer.
Det altoverskyggende problem er det militær-industrielle kompleks, som President Eisenhower advarede om allerede tilbage i 40'erne. Der kører en masse skjulte Top secret projekter i amerikansk efterretnings og militært regi som er så hemmelige at stort set ingen præsidenter har haft kendskab til dem, og de der har er blevet nægtet indsigt!
Konferencen fungerer dog mest som appetizer og man får ikke indsigt i de uomtvistelige fakta de skulle lige inde med, udover deres vidneberetninger og så at de vifter med nogle såkald officiele dokumenter, videofilm og kassebånd engang i mellem.
Jeg vil anbefale alle med bare en sporadisk interesse i emnet (samt alle der har en interesse i universets overlevelse

) at se den, og vær som værten, Dr. Steven M. Greer, siger kritisk, men ikke irrationel.
High Quality DownloadLow Quality DownloadHigh Qulity Stream