Jeg ved ik', jeg tror bare jeg fik et anfald af selv-kritik

Ta' nu feks mine og dankdawg's vilde debatter for noget tid siden, alt det økonomiske vi har været igennem, der blev tonen jo ret hård med tiden.
Og her særligt i forbindelse med det amerikanske valg, hvor jeg så meget amerikansk tv og amerikansk presse, slog det mig hvor forskellig debat-formen egentlig er i de 2 lande. Hvor forskelligt en kommentar ka' blive opfattet her og der.
Jeg synes ikke selv mine indlæg generelt er provokerende, eller at det jeg si'r er provokerende, men efter alt det her valg-tv blev jeg i tvivl om jeg måske tog fejl. Jeg elsker selv politisk debat, og gerne hård debat, men jeg blev bare i tvivl om jeg, hvad jeg nemlig ikke vil, var mere med til at gøre debatten sur, mere end konstruktiv.
Og så tænkte jeg at så ku' jeg jo ligeså godt bare spørge direkte hvad i syntes istedet for at spekulere over det

Et status-check ka' man vel sige, eller reality-check

Også lidt for bare at se om jeg måske havde mistet jord-forbindelsen uden selv at ha' opdaget det

. Det er jo meget godt engang imellem lige at pejle eller ta' stik af hvor man selv er. Eller det synes jeg ihvertfald at det er. Og så er andre's udsagn jo som regel fornuftigt at lytte til

Det er jo ikke altid man selv ser alting når man selv sidder midt i det.