Når jeg har sat min lejlighed i stand, og vundet i Lotto køber jeg en HPS og smider op indenfor i noget jord-grow for at starte. Evt. nede i kælderen, men der er ret koldt. Isolering kan vel godt komme på tale, med kulfilter og en HPS i et lille skab, så skal det nok holde sig varmt
På et tispunkt i april skal der sættes guerilla planter i gang, en helvedes masse, som skal sås sådan lidt rundt omkring, og forhåbentligt ikke mugne som i år... grrrr
Udegrow i min have har jeg tænkt på, men det er for farligt og der bor en sur kælling ovenover mig som tramper rundt med træsko eller værktøjskasser på fødderne kl. 2 om natten, og hun er ret provo, og synes at der altid stinker af tjald i opgangen (må se at få de lister sat op... De ligger bare og venter

)
Af gorillaplanter så skal jeg have en goril abekatus, og en orangu tangeris
Af guerillaplanter tror jeg at jeg vil forsøge mig med nogle frø fra sidste år, MR. GROWs planter kan jeg godt lide (pot)
Buskede, tætte buds med lime/pikant aroma og masser af krystaller.
Jeg tror også planter nogle af eb's 27 års som jeg også har frø tilbage af fra sidste år.
Bwanas finest skal have en chance til, flotte flotte planter, hurtigstvoksende og kraftig stamme. Desværre alle hanner i år
Så har jeg også nogle meget små lave planter, som jeg fik fanget 2-3 frø fra, højst sandsynligt krydset med en Bwanas Finest han. Aner ikke hvad det er for en sort, men den er lille, busket og dufter ret godt. Bliver ikke særlig høje og fungerer egentligt ret godt
Spændende gener i hvertfald, vil prøve at se om jeg kan få noget ud af de frø der, og se hvor gode de er, og om det er noget jeg gider at avle på
Inde har jeg ikke nogen idéer endnu, men det tager jeg til den tid
Godt groheld i år, der er jo faktisk ikke så lang tid til som der har været